svjetlost svjetlosti

četvrtak, 27.11.2008.

Pitanje

Ah, želim pitati samu sebe, što hoću, što želim, kako bi pošla, kojim smjerom i kojim putem...?
I još bezbroj pitanja uputila bi sama sebi.
kakve li svrhe postavljati samo pitanja i pitati i pitati kad isam sposobna odgovoriti niti na naj jednostavnije pitanje koje bi uticalo na promjenu u mom životu. A tako bi htjela mijenjati svoju životnu rijeku koja je do sada tekla praznim koritom suhoće života. Života koji zapravo ja nisam niti živjela, kao da je išao mimo mene, ne doticao mene osobno moj život.Živjela sam radi drugih života, da bi bili oni sretni , ispunjeni. Radovala se i bila sretna a isto takop i tužna radi njih. A moj život je suha rijeka koja teče ispucalim koritom života. Odlazi kroz pukotine, nestaje u dubinama, natapa zemlju mnome, a ja sam još živa, živa samo fizički živa.

- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.