svjetlost svjetlosti

četvrtak, 04.09.2008.

Pokušaj

Dan je na izmaku, a ja ga proputsila da proteče ili oteče poput Save koja teče i teče...
Jedan dan mog života manje ili više, pitam se, kako sam ga proživjela, što sam napravila? odgovor je negativan, niti sam ga proživjela niti nešto korisno napravila, nego je samo dan protekao kao i jučer i prekjuče a nažalost ne očekujem niti sutra neku promjenu. Sadržajniju, plodonosniju,
Ne očekujem dan koji bi mi donijeo zadovoljstvo, a trebam tako malo, malo životnne radosti. A to malo je preveliko i previše,očito,što od života želim.
Što želim samo zna moja nutrina, moji duboki osjećaji skrivaju želje u svojoj dubini duše. Skrivaju ih s razlogom od svjetla dana a i od mene same.
Skrivaju da me zaštite, zaštite moje osjećajno srce, srce duboko izranjeno nepromišljenim odlukama i vođeno osjećajima njegovim. I sada krvari, krvari na svaki pogled, na svaki dodir se guši u suzama očaja.

- 19:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.