svjetlost svjetlosti

četvrtak, 29.05.2008.

Svjetlo - povratak

Vraćam se. Vraćam.
Neznam što bih rekla, vratila sam se iz Svete Zemlje, nadahnuta mirom a bez rieči, valjda riječi su negdje izčezle, ostale iza mene.Nije niti važno.Htjela bih sačuvati mir, spokoj, nevraćati se u svjetovni svijet.Ostati negdje daleko, daleko ili blizu.To je pitanje.Al ipak blizu bitnog, onog od čega živim,a toga u biti nisam ni svjesna.Želim postati duboko svjesna, živjeti život svjesno, otvorenih očiju. Gledati i vidjeti. Slušati i čuti. O Isuse, ti si me htio ovakva kakva sam, vodi me, molim te. ne dopusti da me zavede lažno svjetlo i blještavilo surovo.Molim te. Molim. Hvala ti za strpljivost, praštanje, pružene ruke k meni, hvala ti Isuse. Svjetlo Svjetlosti. Hvala ti. Hvala.

- 17:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.