svjetlost svjetlosti

subota, 10.05.2008.

Prosvijetljena odluka

10.05. 23,30h

Već sam bila u krevetu, Htjela spavati ali očito u zabludi, ne mogah .I eto ponovo pišem ali mislim nešto važno. Već sam napisala u rukopisu, pismo koje ću dati njemu.SVOJU ODLUKU!
Odlučila sam da prekinem agoniju, mučenje, koje traje predugo,nekvalitetan odnos i od kojeg se pozitivn ništa nemože realno očekivati a niti dogoditi. To je realnost koju moram prihvatiti sada.
On bi htio da ga povrijedim kao što on meni čini, pa da krivnju i ljunju može prebaciti meni i sebi olakšati, ali to zadovoljstvo mu doista ne želim priuštiti jer bi bilo u sukobu s mojim principima.Iako sam mu ostavila još nekoliko dana da se sabere, al ne mogu sebe izložiti pogibelji, živci su mi doista na rubu.I doista moram prije odreagirati i zaštititi se u koliko je to sada uopće i moguće. S kakvim mi god prijedlogom diđe, ako dođe, rješenje neće biti kvalitetno a niti nastavak mog života.Ako izrazi želju da nastavima s našim odnosom, obećanje će trajati do prve njegove krize. A ako kaže da se raziđemo,što smo već činili, i to će potrajati neko vrijeme do njegove krize.
Ja moram donijeti odluku, definitivnu odluku na osnovu činjenica a ne osjećaja koje idu definitivno u prilog razlaza i spasenja. I DONIJELA sam je večeras. KRAJ; KRAJ!!!

- 23:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.