petak, 11.09.2020.

Ako je mogla ona, mogu i ja

"Navečer kad ležim u krevetu i završavam molitvu riječima: "Hvala ti za sve dobro, drago i lijepo", ispunjena sam radošću. Tada pomislim na "dobro" - na skrivanje, zdravlje i cijelo svoje biće; "drago" - na Petera, na ono što je još malo i osjetljivo i čemu se još ne usudimo dati ime, na ljubav, na budućnost, sreću; "lijepo" što znači svijet, prirodu i neizmjernu ljepotu svih stvari, svega što je lijepo.
Tada ne razmišljam o bijedi, nego o onom lijepom što nam je još ostalo. U tome leži veliki dio razlike između majke i mene. Kada je netko potišten, njezin savjet je: "Pomisli na sve nedaće u svijetu i budi sretan što ih ne proživljavaš." Moj savjet je: "Izađi van, na polja, u prirodu i na sunce. Izađi van i pokušaj ponovo pronaći sreću u sebi; misli na sve ono lijepo što se nalazi u tebi i oko tebe i budi sretan."
Po mom mišljenju, majčina rečenica nije dobra, jer što ćeš učiniti ako ipak doživiš nedaće? tada si izgubljen. Naprotiv, ja smatram da u svakoj patnji ima nešto lijepo. Ako to potražiš, pronaći ćeš sve više radosti i postat ćeš smiren. A tko je sretan, usrećit će i druge; tko ima hrabrosti i vjere, nikada neće potonuti u bijedu!" Dnevnik Anne Frank


Nemam što dodati na ova snažna razmišljanja Anne Frank, osim - ako je mogla ona, mogu i ja. Ostavljam vam ljepote koje možete pospremiti u srce i izvaditi po potrebi.











Slike fotkala moja malenkost

- 14:30 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."