subota, 25.07.2020.

Putovanja

Jednom godišnje, idite na neko mjesto na kome nikada do tada niste bili. – Dalai Lama

„Kuda god da ideš, idi punog srca.“ – Konfucije


Dragi moji, nadam se da ste mi svi dobro. Malo sam u zadnje vrijeme bila na blogu, svašta se događalo, a i bila sam sva u pakiranju - sutra idemo na more. Inače sam svake godine sva uzbuđena jer idemo. Ova godina je drugačija, sva neka čudna i posebna - proširuje moje vlastite granice cijelo vrijeme. Od strpljivosti i tolerancije do čistog prihvaćanja stvarnosti. Nekako mi je more prije bilo nužno potrebno utočište za osjećaj pravog godišnjeg odmora. Ove godine to nije tako. Godišnji odmor je onakav kakvim si ga sama napravim, ma gdje god da bila (ionako glavu nosim kuda god da išla, zar ne?).
Iako svake godine idemo na isto mjesto, nastojimo posjetiti barem jedno mjesto na kojem nikad nismo bili. I stvarno je poseban osjećaj, nekako se šire vidici (oni unutarnji). Javljat ću se s mora. Budite mi dobro.








Slike fotkala moja malenkost

- 22:15 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."