nedjelja, 24.05.2020.

Bogatstvo u različitosti

"Otisci što ih ostavljaju čovjek na čovjeku vječni su."

Ne znam jesam li spominjala što radim.. Radim najljepši posao na svijetu, koji je s vremenom prestao biti posao. Radim s posebnim, predivnim članovima našeg društva - djecom i odraslim osobama s teškoćama. I tvrdim da su oni moji učitelji, a ne ja njihova učiteljica. Ok, ja ih učim čitati, pisati, računati no oni mene svakodnevno podsjećaju na jednostavnost i ljepotu života. I svaki dan moji učenici su nasmiješeni. Zašto? Kažu zato jer su u školi među prijateljima, zato jer me vide... Ne mogu vam opisati tu iskrenost koja izlazi iz tih divnih bića. Mnogi od njih ne mogu govoriti, ne mogu se čak ni kretati, no svakodnevno pokazuju ljubav na svoj način. Iz njihovih očiju isijava nešto veliko, nešto posebno, ono iskonsko koje je u nama drugima često zaklonjeno. Ono što me posebno oduševljava je to da nema zamjeranja. Ako se naljute to je kratko, ispričaju se jedni drugima i ponovno je sve u redu - prijateljstvo traje.
Život mi je dao te male i velike učitelje koji me svaki dan podsjećaju da je život pun sitnica kojima se možemo veseliti, samo ako želimo. Različitost je bogatstvo na ovom svijetu. Kao ljudi često bježimo od nje, težimo istim ciljevima, biti isti. A ja odlazim u različitost jer da smo svi isti, bilo bi kao da razgovaram sama s sobom i tu ne bi bilo mjesta napretku.
Različitost je za mene kao skup puzzli koje zajedno čine jednu predivnu cjelinu.

Ostavljam vam ljepotu različitosti...







Slike fotkala moja malenkost

- 18:30 -

Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."