utorak, 11.02.2020.

Čežnja života

"Vaša djeca nisu vaša djeca.
Ona su sinovi i kćeri čežnje života za samim sobom.
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas,
I premda su s vama, ne pripadaju vama.
Možete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli,
Jer, ona imaju vlastite misli.
Možete okućiti njihova tijela, ali ne njihove duše,
Jer, njihove duše borave u kući od sutra, koju vi ne možete posjetiti,
čak ni u svojim snima.
Možete se upinjati da budete kao oni, ali ne tražite od njih da budu poput vas.
Jer, život ne ide unatrag niti ostaje na prekjučer.
Vi ste lukovi s kojih su vaša djeca odapeta kao žive strijele.
Strijelac vidi metu na putu beskonačnosti,
i On vas napinje svojom snagom da bi njegove strijele poletjele brzo i daleko.
Neka vaša napetost u Strijelčevoj ruci bude za sreću; Jer, kao što On ljubi strijelu koja leti,
isto tako ljubi i luk koji miruje." Khalil Gibran


Gledala sam koji dio ove divne pjesme da izdvojim, no nisam mogla. Svaki stih toliko je moćan i istinit da svi zajedno čine jednu veliku istinu. Ovu pjesmu trebalo bi čitati svim roditeljima svijeta svaki dan. Mnogim roditeljima djeca su produženje pomoću kojeg će ispuniti neispunjene snove i ambicije. U današnjem društvu netko si samo ako imaš titulu iza sebe ili ako nešto značajno postigneš u materijalnom smislu. Ne krivim te roditelje, mnogi ne znaju bolje, jer mnogi od njih sami su ispunjenjenje neispunjenih ambicija svojih roditelja. Ne krivim ih, no to ne znači da se stvari ne mogu promijeniti. Početi gledati djecu kao zasebna, cjelovita bića od kojih itekako možemo učiti. Neopisiv je osjećaj gledati svoje dijete kako samo svladava životne situacije koje sam ja savladala mnogo kasnije, kako se ne zamara stvarima kojima sam se ja zamarala u toj dobi. Zato, pustimo djecu da budu svoji jer s njima i mi možemo rasti, samo ako to dopustimo.



Sliku fotkala moja malenkost

- 10:25 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."