četvrtak, 13.02.2020.

Svijet novih mogućnosti

"Kad se jedna vrata zatvore, druga se otvaraju. Ali mi toliko dugo gledamo za onim zatvorenim vratima da ne vidimo da su se druga otvorila." Aleksandar Graham Bel

Bila sam biće navika i kontrole.. Bila sam uljuljkana u poznate obrasce ponašanja, a iako su bili poznati, bili su štetni za mene. No, koliko god mi štetili, ipak su mi ulijevali sigurnost. A nama ljudima potrebna je sigurnost, potrebno nam je poznato, kakvo god to poznato bilo. Neki tihi unutarnji glas dugo me upozoravao na tu lažnu sigurnost, no nisam ga slušala.. I onda se dogodilo nešto neočekivano, šokantno, jer jedino takvo nešto moglo me probuditi iz sna. Vrata tog uljuljkanog svijeta tako su se glasno zatvorila da su me udarila po nosu. Prvo što sam pomislila je: Zašto? No ubrzo se pokazalo da je to bilo nešto najbolje što mi se moglo dogoditi u tom trenutku. Otvorila su se druga vrata, ona koja vode u svijet nepredvidivog, u svijet nepoznatog i uzbudljivog, u moj unutarnji svijet koji se probudio. Ta druga vrata skinula su okove kontrole, navika i uspavanosti. No, ne gledam predugo ni u ova, sada otvorena vrata, jer tko zna koja će se sljedeća otvoriti? Shvatila sam da je kontrola samo iscrpljujuća iluzija. Život se događa i u tome želim uživati. Udišem svaki trenutak punim plućima.



Sliku fotkala moja malenkost

- 09:51 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."