nedjelja, 09.02.2020.

Tragovi

"Ono što činimo za života odjekuje u vječnosti."

U ljudskoj je prirodi pitati se: Koji je moj smisao ovdje na Zemlji? Tko sam ja? Što trebam raditi? Hoću li ostaviti trag?... I tako, ganjamo posao, radimo od jutra do sutra, gradimo karijeru želeći izgraditi većeg Sebe kako bi ostavili jači trag... I nikada nije dovoljno jer trag blijedi nakon nekog vremena. Zato nastojimo radeći još više održati stari i utisnuti novi i jači trag zaboravljajući na ono što mi zapravo želimo. Često puta do samog kraja ne shvatimo da je trag ostavljen u obitelji, prijateljima, suosjećajnosti prema gladnom neznancu zapravo jedini trag koji odjekuje u vječnosti.





Slike fotkala moja malenkost

- 17:43 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."