ponedjeljak, 17.02.2020.

Slobodna u prirodi

"Što god se dogodi zemlji, dogodit će se i sinovima zemlje. Čovjek nije istkao mrežu života, on je samo jedna od njezinih niti. Što god učini mreži, čini i samome sebi… " Indijanska

Kao dijete, često sam se igrala vani. Najljepše mi je bilo bosonoga trčati po livadi. Ah taj osjećaj slobode... I sada najviše volim otići u prirodu, udahnuti mir i sigurnost koju tamo osjećam. Promatrajući stabla, uvijek osjećam divljenje. Osjećam da u sebi nose mudrost koju su stjecali godinama mirno promatrajući sve oko sebe. Od drveća dalo bi se puno naučiti, a jedno od toga je - kako ostati stajati uspravno i dostojanstveno, a ponajviše smireno i nakon najjačih vjetrova..





Slike fotkala moja malenkost

- 11:15 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."