Tamo gdje ljubav počinje...

01.04.2007., nedjelja

Everything she does is beautiful, everything she does is right....


[now playing: Lifehouse- Everything]


Udostojih se napisat nešto novo. Wow. (glumite euforiju. yeee...)
Nekako me ne puca inspiracija pa eto. To je moj razlog zanemarivanja ovog prostora.
Ni sad me ne puca.
Inspiracija, dakako.
Ali eto, što se mora, nije teško, jel tako? :)


Image Hosted by ImageShack.us


Happy sam trenutno, a ne znam zašto. Nekakvo olakšanje osjećam...
Gotovo još jedno ''razdoblje'' mog mladog ljubavnog života. Još jedno sjećanje se stvorilo.
Sad sam sigurna da je završilo sve s njim.
Ali stvar je u tome da ne mogu reć jeli mi drago ili žao... Neki nedefinirani osjećaji.
I da. Volim ga. Stvarno jesam.
Ali ne na taj tipičan način voljenja. Ne uopće...
Volim ga zbog toga što je djetinjast... iako je to jedan od razloga zbog kojeg nismo mogli funkcionirati... ali nek se ne mijenja. Jer je to pozitivno...ali meni u nekim situacijama previše smeta.
Volim ga jer je tako sladak u nekim trenucima... neobjašnjivo.
.... jer je legenda. Stvarno je.
.... jer .... ma ne znam. Teško je objasniti.
Ali drago mi je da i ja, hladna/bezosjećajna kuja, mogu za nekog reć da mi je bilo stalo. I da me nikad skroz neće proći neki osjećaji.
Napokon i ja za nekog mogu reći da će mi biti poseban. Jer hoće. Jer to zaslužuje...
Ali nas dvoje zajedno... to ne ide. On to ne shvaća, ali ja jesam. A ja dosta realno razmišljam. (haha... skromno, da.) I znam da bi ja to sve jako brzo prekrižila i bilo bi gore nego sad.
A ovako ću mu bar moći reći to jebeno ''ćao'' kad ga vidim. A to mi znači puno.
Znam da sam komplicirana, i vjerujem da mu nije bilo lako trpiti moje hireve i razno razne gluposti, ali imam osjećaj da napredujem. Hahah...
Jer inače je teško doprijeti do mene i teško mi netko nakon duljeg razdoblja ostane drag kao on. I prvi je kojemu je to uspjelo. Da mi nije tako brzo dosadio. Heh...
Ko zna, možda se na sljedećoj žrtvi čak i zadržim. Wow... wouldn't that be somethin'... :D


she's got a pretty smile
it covers up the poison that she hides
she walks around in circles in my head
waiting for a chance to break me
a chance to take me down...


I našla sam ja novu žrtvu... :)
Zabavno mi je skroz. Onako, gledati ga subotom (i ostalim danima..hihi), flert i ostale sitnice. Falilo mi je to. Mrzim rutine, a polako sam počela upadati u nju...
A sad se izvlačim...
A ta moja nova žrtvica... preslatka je. (mislim on.- presladAK je.heh, da ne bi bilo zabune..:D)
Ali izazov je. Ima par prepreka do njega... ali neka, tu je sva čar toga. :D


I tako, sad praznici... napokon... Odmaranje, izlasci, kave... -- hm.. sad ne vidim nikakvu razliku. To sve radim i kad je škola...
Ah da... ima jedna mala razlika...-- NEMA UČENJA. :)))
Napokon malo mozak odmorit.
Zasluženi break. :D

A ja sad idem malo ubijat dosadu (iako bi trebala učit. ali dobro. nevermind)
Dakle, bio je ovo još jedan 'reda radi post' .

Ajte bok. :))
:*




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.