< | veljača, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 |
Ne volin citate. Ne zato ča sebe smatran najpametnijin, najlišpin i da ne nabrajan sve ostale epitete, baš naprotiv ... Jednostavno, ne volin da mislin tuđon glavon. Nastojin bar malo zaposlit ovo još malo možđani ča mi je ostalo, ja san još produkt one stare skule ča misli da se za prave stvari triba i pravo potrudit, ništo pametno inžinjat, makar se to svodilo i za napisat dvi-tri rečenice. Iz glave, a ne prepisat odnekud. Like/Unlike ... Copy/Paste ... YouTube/Facebook ... Ku**i/Palci. Svi ćemo se pritvorit u Kunpire sa kauča (eng. Couch Potatoes). Buljimo u život, koji kod nas prolazi, a mi se samo brinemo okolo tega oće li Severina rodit onako oli carskin rezon. Mozak nan ispiredu sa raznin Facebook prosvjedima, di je novinarima „mainstream“ medija najbitnije spomenit kako „ta i ta facebook grupa“ jema mašo (pun kua i osansto, za sjevernjake) istomišljenika, ne bi da je dosta samo viknit „Ajmo!“ pa će past sva sila i nepravda ovega svita. A da ne govorimo kako razni wannabe GreenPeace aktivisti sa poluinformacijama i njima naoko suprotstavljeni, ali vrlo srodni političari sa svojim pažljivo tempiranim i doziranim kampanjama tiraju one koji ne misle svojon glavon da zamutidu i ovo malo čiste vode ča nan je još ostalo. Pokoljimo se, potucimo se, bar nećemo mislit na monade. Živili naši! Doli njiovi! E, sad dolazimo na ono najzanimljivije, pod radnin nazivon JUNAČINE SA KAUČA Anonimnost, kako to lipo zvuči. Moreš anonimno poslat šefa u materinu, a on ti neće dat otkaz, jer ne zna ko ga je posla. Moreš vikat „Živija Kralj!“ ... „Živija Tito!“ ... „Živila grbača radnoga naroda!“ ... „Doli Hloverka!“ ... „Vratite Šprajca!“ ... "Doli šveleri!" Moreš radit ča te je volja, jer ti niko ništa ne more, jer ne znadu ko si ... Demokracija? Anarkija? Pametniji od mene bi to nazvali VLADAVINA RULJE. Na OVOME LINKU san naša zanimljivi članak na ovu temu, pa bi ga, da oprostite, uz dužno poštovanje navođenja autora i izvornika, prinija u potpunosti. Jer san, ka ritko di i ritko kad, naiša na slično razmišljanje ... makar SAMO po ovome pitanju Jonas Gardell: Prijetnja iz anonimnog prostora (Truslen fra det anonyme rum), objavljeno 27. prosinca 2009, dagbladet Politiken, Křbenhavn) U proljeće 2009. primio sam putem Interneta prijetnju smrću. Prijetilo mi se odsjecanjem glave i obečašćenjem moga mrtvog tijela. Policija je prijtnju uzela ozbiljno i otpočela istragu. Brzo i bez problema pronadjeno je računalo s kojega je proijetnja poslana, ali nije se moglo ući trag osobi-korisniku, pa je istraga ubrzo zaustavljena. Kao i obično. Iz policije su rekli da većinu prijetnji i šikana koje javna osoba kao što sam i sam prima, bivaju odaslane s računala na kojima je iz jednog ili drugog razloga nemoguće otkriti i uhvatiti samog pošiljatelja. Kad su 4000 godina prije naše ere stvoreni prvi gradovi u Mezopotamiji, pojavila se potreba za pravilima koja reguliraju kako će ljudi živjeti zajedno, i za zakonima koji će spriječiti da ljudi ne ubijaju jedni druge i ne pljačkaju tudju imovinu nekažnjeno. Tim zakonima postavljene su granice koje su trebale zaštiti one slabe da ne budu bezobzirno iskorištavani od moćnijih. Hebrejska riječ “choq”, kojas ekoristi zau značenju “ granica” može značiti i zakon ili red. Bog je svojim zakonima iz kaosa stvorio red, odredjujući granice. Obala je granica izmedju mora i kopna, zora je granica izmedju noći i dana. Kada se je nekada pohvalno govorilo o gradovima, često su upravo zidine bile te koje se hvalilo. Zidine, granica, zakoni koji nas štite od kaosa. Da bi se zakoni mogli provesti, morala je postojati neka moć, Bog, ili vlast koja se je po dobru i po zlu brinula da postavljene granice budu respektirane. Iz različitih razloga, opstaju situacije kada zakon nije moguće provoditi. Npr., u slučaju rata, prirodnih katastrofa ili u banalnom slučaju kada u velikom gradu nestane struje na u trajanju od više od nekoliko sati – situacije u kojima ”dogovor” o tome kako se ljudi odnose jedni prema drugima prestaju vrijediti. Kada se takvo nešto dogodi, bilo tko može počiniti različita nedjela jer rizik da se bude kažnjen više ne postoji ili je minimalan. Isto tako čovjek se može osjetiti potaknut na nedjela i okrutnosti za koja u normalnim okolnostima ne bi niti sanjao da ih može počiniti. Upravo takva situacija je nastala pojavom i raširenosti Interneta u posljednjem desetljeću. Ljudi, koji pod plaštom anonimnosti i brojnosti mogu zanemariti zakone, red, čast i respekt prema drugim ljudima. Drugim riječima: vladavina rulje. To npr. znači da švedski The Pirate Bay može nekažnjeno objaviti slike s obdukcije ubijenog djeteta i vrijedjati djetetovog oca kada ih on moli da to ne čine. To znači da se bez rizika od sudskog progona meni može prijetiti klanjem i detaljno opisivati kako će se obesčastiti moje mrtvo tijelo. To znači da se svatko može domoći radova književnika i drugih umjetnika, bez da plati ili, što je još gore, bez da pita za dozvolu. Vladavina rulje predstavlja ono najniže u ljuskoj naravi. Romantiziranje rulje je zavaravanje, i pokušaji da se ona pridobije na svoju stranu je pogrešno. Vladavina rulje nije nikakvo ljuudsko pravo. U cijeloj Europi debatira se o integritetu na Internetu, i često polazište je da bi anonimnost trebala biti ljudskim pravom i da je ona bezuvjetno nešto pozitivno i poželjno, što nije istina. Jer, moći posjedovati identitet – ne biti anoniman – je na više načina daleko važnije pitanje ljudskoog prava. Oni, koji se bore protiv bilo kojeg oblika nadzora i kontrole, najčešće se prikazuju kao neka vrsta heroja u borbi za slobodu. Ali, istovremeno postoje zemlje u kojima ilegalni useljenici nemaju veće želje nego je stjecanje identiteta. Uključiti se i pripadati jednom društvu znači da se nečija odgovornost, ali i prava, reguliraju. To je nešto najvažnije. Sjetimo se , prvi zakoni koji su napisani, služili su zaštiti onih najslabijih od samovolje jakih. Kada švedski ponudjači internetskih usluga, kao reakcija na novi zakon o zaštiti intelektualnih prava , kažu da treba uništiti sve podatke o ilegalnim korisnicima intelektualnih prava (čime bi se onemogućio njihov progon), i kada neki članovi švedskog parlamenta pozivaju i ostale ponudjače da učine isto, oni ne čine ništa drugo nego brane pravo ljudi da budu rulja, i ništa više. To sa demokracijom i slobodom govora nema nikakve veze. U demokraciji, radi se o tome da se slobodno može pripadati različitim političkim strankama, vjerskih zajednica i drugih interesnih organizacija, i da de otvoreno može izraziti svoje mišljenje bez rizika od izlaganja bilo kakvom šikaniranju i kazni. To je dijametralno suprotno vladavini rulje. Svaka poruka ima jednog pošiljatelja i jednog (ili više) primatelja. Da bi se neka poruka mogla vrednovati, mora se znati tko je pošiljatelj i tko je primatelj. Jedan mali primjer: Vic o Židovima ispričan od jednog Židova drugome može biti smiješan, ali ista šala ako ju jedan nacist ispriča drugome, može biti neukusna. Bez poznavalja pošiljatelja poruke, vrijednost i najbolje poruke drastično opada. Pravo širenja informacija i mišljenja slobodno i anonmno na Internetu, naravno jest pitanje demokracije u diktaturama kao što su Kina ili Iran u kojima ne postojipotpuna sloboda izražavanja i okupljanja. Ali, u otvorenoj i demokratskoj Europi, isto to pravo u cyberspace-u može predstavljati prijetnju ljudima, jer se anonimnost otvoreno i svjesno koristi kao sredstvo zastašivanja, ponižavanja i progona onih s drukčijim ponašanjem i mišljenjima. Ako se osvrnemo na proteklo desetljeće, dominira ekslozivan rast novih socijalnih medija. Informacije, slike, vijesti tekstovi strelovito se šire na mreži, dijele se kao stanice što nije uopće moguće sagledati, a kamo li spriječiti. To je fantastično kada se to upotrijebi kao sredstvo za širenje demokracije u autoritativnim režimima , ali anonimnost, brojnost i neodgovornost znače isto da se laži, tračevi, poluistine i klevete mogu raširiti nevjerojatnom brzinom i efektivitetom, tako da njihove žrtve ostaju potpuno bespomoćne. Kada je Heinrich Böll 1974. pisao o izgubljenoj časti Katharine Blumm, nije imao pojma što Katharinu čeka tek nekoliko desetljeća kasnije. Ja se bojim anonimnosti. Postoje zastrašujući rezultati znanstvenih istraživanja koja pokazuju u kojoj su mjeri ljudi, koji se odreknu svog identiteta i ne riskiraju da budu prepoznati i kažnjeni, spremni ponižavati i torturirati druge, njima nepoznate, ljude. Slični eksperimenti isto pokazuju da ljudi kojima se silom oduzme identitet, brzo gube svoje ljudsko dostojanstvo. Uzmeš li nekome ime, uzmeš li mu odjeću i obriješ mu svu kosu, iznenaditi ćeš se kolikom brzinom taj čovjek prestaje biti čovjekom u tvojim očima. I onda ga možeš ponižavati, smatrati ga stokom i odvesti ga kao stoku u klaonicu. Zapaliti njegovo tijelo ili ga baciti u masovnu grobnicu. Skuhati od njega sapun. To se je dogadjalo. To se i danas dogadja. I dogoditi će se ponovno. Anonimizacija dehumanizira ljude. Kad članovi Ku Klux Klana sakrivaju svoje lice kapuljačama, to nije samo da bi zaštitili svoj identitet protiv zakonskog progona, nego i zato što kada se odrekneš svoga lica i svoga identiteta , možeš si dozvoliti da činiš nedjela s kojima se inače ne želiš poistovjetiti. Iz istog razloga se zatvorenici šišaju do gole glave i oduzima im se vlastita odjeća: čovjeku bez identiteta se lakše i s manje razmišljanja nanijeti ozljeda. Kada je suvremena borba za oslobodjenje homoseksualaca započela krajem 70-ih, jedan važan dio te borbe bila je de-anonimizacija. Iskočiti! Jer, dokle god su homoseksualci bili “oni tamo”, anonimni drugi”, moglo im se prijetiti, kažnjavati ih i plašiti. U Kaliforniji su željeli uvesti zakon kojim bi se otpustili svi homoseksualni učitelji u javnim školama. Kao reakciju na to, porvi otvoreno homoseksualni politričar u USA, Harvey Milk, pozvao je sve homoseksualce da ”iskoče” iz anonimnosti. Logika ke bila da ako ”obični” ljudi spoznaju da su homoseksualci njihovi prijatelji, kolege, sinovi i kćeri, prodavač u kiosku ili medicinska sestra u bolnici, oni se više neće bojati i neće mrziti na isti način kao prije. Otvorenost je bila i jest najvažnije sredstvo u borbi za slobodu. Ali naravno, s time je povezan i odredjeni rizik. Harvey Milk je ubijen. I Martin Luther King. Ali ipak, vjerujem da je otvorenost jedini put naprijed. ”U otvorenosti su tvoje mogućnosti” – kako kaže omiljeni svedski psalam. Ponovno, odemo li u najranije visoke civilizacije Mezopotamije u dolini izmedju Eufrata i Tigrisa, gdje su izrasli gradovi s reguliranim političkim upravljanjem, vojskom i snagama reda, naći ćemo zakone i pravila koji su utvrdili pravila prema kojima ljudi moraju zivjeti, kao i općenitost o tome da se zakoni moraju poštovati. U antici se je to izricalo kao: Bog je odredio granice kaosa. Te granice treba poštovati da se kaos ne bi proširio, da anonimna rulja ne bi svojim agresivnim napadima stekla vlast. Ako nećemo diskutirati i odrediti granice, učiniti će to neki drugi za nas. I na isti način kako diskutiramo na koji način nas država i naddržavne institucije nadgledaju, moramo diskutirati i o tome kako to čine velike korporacije kao npr. Google ili Apple. Kako će se sve one informacije o nama koje oni prikupljaju sa ili bez našeg pristanka , mogu koristiti ako dospiju u pogrešne ruke? Neki moji prijatelji se oduševljavaju činjenicom na na Google Earth mogu pronaći vlastiti vrt. Oni misle da je to super. Ja mislim da je to zastrašujuće. Ili na primjer, prilikom kupovine u ICA supermarketu, ICA registrira sve što kupimi za ”nagradu” nude popust na 4 proizvoda svaki mjesec. To zapravo predstavlja nečuveno kršenje mog identiteta, ali ja sam sretan jer dobijem 20% popusta na stvari koje rado kupujem. Ili, npr.iTunes koja zna sve o tome kakvu glazbu najčešće slušam. To su informacije koje sam ”dobrovoljno” bio prisiljen dati dozvolu da se prikupljaju. Što će se desiti ako netko u budućnosti iskoristi te podatke za zaključivanje o mojim političkim religioznim ili seksualnim pozicijama? Gotovo svaki puta kada uključim računalo, suočavam se sa ponudom za instalaciju različitih dopuna software-a, i ja, kao i većina ostalih, dozvoljavam instalaciju bez i najmanje znanja o čemu se zapravo radi. I licencni ugovor koji obavezno ide uz to, prihvaćam bez uvida u njegov sadržaj i bez pregovaranja. Ako to ne učinim, moje računalo će prestati funkcionirati. Mi reduciramo našu slobodu na pitanje o tome možemo li gledati neki film a da za to ne platimo, ili na pravo da možemo anonimno ogovarati svoje bližnje. Istovremeno, srljamo u totalitarno društvo uz slavodobitno ”I accept!” ili ” Vidim svoj vrt na Google Earth!” U civiliziranom društvu granice se moraju postaviti i obraniti, kako bi se garantiralo ostvarenje prava slabih i bespomoćnih. Istovremeno, granice koje su prestroge predstavljaju takodjer veliku prijetnju. Dolazeće godine biti će odlučne po pitanju tko je taj tko će te granice definirati i pod kojim uvjetima. Nadan se da ste uspili ovo pročitat do kraja, ja jesan. I zgrozija san se sa nekin implikacijama iz ovoga teksta. Di ovo sve vodi? Je li otpor uzaludan? Sloboda da, anonimnost da, ali neke granice moraju postojat i mora ih se poštivat. Ka ča mora postojat sloboda da se izrazi svoje mišljenje, mora postojat i odgovornost za učinjeno/izgovoreno. Isto tako ono ča dozvoljavaš sebi, MORAŠ dozvolit i drugome. Kako je i napisa Jonas Gardell u zadnjemu pasusu svoga teksta. Zdravi i veseli bili! |
Čitan danas jedan komentar na fejsu, citiran: „... kolika san ja pegula, da mi pade kamen sa srca, našli bi mi ga na bubrigu...“ Fala lipa, Kate mala, na inspiraciji, jer san se, kad san se potla po ure prista smijat, sitija da nisan njanci riči napisa okad je počelo padat ovo bilo govno. I isto tako, da mi nije ovoga na struju bez duše, bija bi deboto osičen od svita, neka san samo stoipedeset metri od Tuđmanove ceste. Tri dana mi nije njanci novina bila došla ... ča bi bilo da san u Rudine, oli gori u nas poviše groblja? Gledan i slušan, i ne virujen ... prvi dan, ka ča san već bija i reka, svi su se natjecali ko će luđu sliku i snješka učinit, itat se na Bačvican na picigin, pokrit se sa po litre pa na Rivi se slikat gol do pasa. Bilo je takovi i u Mašogradu, u mudantinan i gojzerican, pa se samo Hajdukovin šalon zamotat, Je li tako, Toma? Već tamo u ponediljak, kad je nestalo gipsa na Hitnome kirurškome prijemu na Firule, i kad su se iziile i popile sve zalihe doma pa je tribalo poć u butigu, svit se zamislija ... A onda su krenile optužbe, ko je za ovo kriv? Ka i obično, bar ča se Splita tiče, krivca nije bilo teško nač, a Prvi Osumnjičeni (TM) nije ništa ni učinija da bi odagna sumnje. Vrli spliski poteštat, porijeklon iz Ogorja, i njegova plemenita Seka ... posramili su sve komunističke i novohrvatske demagoge, a mislin da se i Marija Antoaneta okrićala u grebu ka ventilator. A koju smo Gospu tribali izalazit iz kuće ... a ča gremo na Rivu ... a ovo nan je sve smišno ... daj Bože i dogodine Potrajalo bi dosta za prepisat sve monade ča su Braco i Seka prosuli prid nas, uboge kmetove, nenavikle na ovo bilo govno ... i deboto da smo opravdali, čast iznimkan, one ča nas zovedu linčinan. Pa nas još zajebajedu organizirajuć pomoć zametenin Splićaniman ... ... i neka, tako nan i triba, kad smo virovali oniman ča smo is izabrali, ka da ćedu oni sve činit zanamisto nas, ka da će drugi mislit zanamisto nas, ka da će koko drugi zanamisto nas vazest lopatu u ruke i očistit isprid vrat od kuće. Ali mi smo takovi, gremo iz jednoga u drugi kraj. Kako smo prvi snig svatili nonšalantno, zajebantski, toliko smo ovi drugi svatili priozbiljno ... po buitigan je bila gužva ka prid Božić, nestalo je sve spize ča su jemali po skladištima ... lopate i buce su bile po zlato ... zimske gume su prokurile ka salata na pazaru usrid lita ... i onda nan je posta malo jasniji oni Kerumov smješak, zašto je njemu to bilo sve smišno i zašto bi on volija da padne i dogodine. Po mogućnosti opet u drugi misec, a ne da se spoji sa Božićen, pa da jema dva Božića zanamisto jedan Ka i uvik, istina je nidir na po puta. Je, ovo je bilo jedan put u sto godin, vjerojatnost OVOLIKOGA sniga u Dalmaciji je otprilike ista ka i vjerojatnost „napada sabljozubih tigrova na Purger Vakuf“, da citiran još jedan komentar Drage sa Fejsa ... ali ni nas vrag ne bi odnija da smo omar vazeli lopatu u ruke. I očistili ono malo isprid svoga portuna. Neka svak tako učine, velika makinja neka očisti ulicu, odnese skupljeni snig ... ... i onda oni na Firule neće morat brojit koliko je Vlaji i Boduli, a koliko Splićani sa slomivenin ekstremitetima došlo na Hitni kirurški prijem, pa na tome činit godinu dan unaprid kampanju za lokalne izbore. A tek kad se obavi ono ča se mora obavit, i ono ča niko drugi neće učinit zanamisto vas, onda jema mista i za sve ostale monade i dječje radosti ... Je, znan ča će sad puno vas reč, lako je meni zvizdit, iz doma, iz teploga. Je, naročito iz teploga, kako san ovi misec na bolovanju, a i ne vozin auto, taman ono ča nisan potrošija na benzin poće mi za struju ... a mogla bi kome zazvučat i ka jeftina demagogija da bi ja radije iša čistit snig, nego leža/sidija doma, evo već od Nove Godine. I znate ča, mislite vi ča van je drago, ja znan ča mislin, da ne buden sad prost, jer su mi rekli da ovo znadu pročitat i mala dica A nije da se ja ne bi zna i slikovitije izrazit nego sa ovo dvi benigne beside Ovo nan je prva zima bez Mehe, da je on ovo doživija, mislin da bi izašli na sridu sveci ča i nimadu ni u najtajnije vatikanske arhive, nima nan ni Željka Didovića, našega staroga prišidenta o Maškar, ne virujen da ne bi i on kojega snješka napravija. Bog in da pokoj, ali nima meni moga Pape. Uvatija je sedandeset i sedan godišć, i okladija bi se se da ni on u cilomen životu nije jema prilike vidit OVOLIKO sniga ... a meni je ovo prva zima bez njega ... I još da ne rečen ka šlag ovo moje prisilno mirovanje, jerbo mi je likar „oduzeja“ i pješačku i vozačku dozvolu. Nastavi li ovako još, zamrziću šlag i sve bile kreme Gren sutra na pregled, ako ne zakija noćas da se ne more vozit, neću valjda ralicon na Firule. Taman bi mi tribalo da i ja postanen statistička stavka sa kojon se tučedu suprostavljene političke opcije na Firulan i u Splitu. Da se mene pita, sve bi ja nji posla na oni odjel ča je u prizemlju Kad smo več kod tega, uvik završin ovako, sad sa još sto dodatni razloga ... Zdravi i veseli bili! Update ... I da ne zaboravin ... sutra je 101. rođendan našega Hajduka ... koliko smo god onda to proslavili OVAKO po Splitu i OVAKO po Mašogradu ... toliko nan je sad muka i volili bi da jemamo ono na ča smo grintali nazad godinu dan da nan ne valja ... i za kraj, samo da citiran jedan grafit sa ST zida ... Hajduk živi vječno, a vi dok vas ne uvatu ... A koga? A kad van neču kazat! Zaposlite malo maštu, ako vas nije uvatila ruzina pa da van je zakržlja od ovolike doze fejsa, imejla, interneta, smsa i ostali tekovina modernoga doba ... |
Neš ti, ka da nan je ovo prvi put ... ko ne viruje, neka pogleda OVOD ... ... samo ča u ono doba nije bilo fejsbuki, brzoga interneta, mobiteli sa kamera, kamer sa mobitelima ... jesan ja pisa blog, ali me je po sela zaradi tega onako malo popriko gledalo Niman baš običaj ovod mećat citate, ali ovi mirita ... jedan još od pri vengo san iša u vojsku, u godini Mediteranski igara u Splitu, ča je napisa pokojni Miljenko Smoje, za prijatelje Šunje, stari anarkišta, kurbar i pijančina, poznatiji ka Mali Marinko: ... Snig neprestano pada. Ola, ča se namečija! Ovo će nas svi zatrpat! Brže doma, dok je na vrime! Radio-Split daje neprestano upozorenja i obavisti. Dramatično je i slušat. Kosa ti se diže na glavi. Upozoravadu se građani da šta manje koristidu ulice. To, dakle, jema bit da doma stojidu. Upozoravadu se i vozači da ne vozu. Potrebna je zimska oprema. Teška vozila nikako po gradu. Protrnija san od straja. Ako kamioni ne smidu saobraćat, kako će teć opskrba, ko će nan dat spize? "Doć će bome, vaporima", siti se moja žena. Koja je prednost na more živit, nikako ne moš bit odsičen od svita. Javlja se priko radija i civilna zaštita. Ajme, ovo je ka rat. ... I kad san to pokupija i meknija na Fejs, najboji komentar ča san dobija je bija od Ivone, jedne Gomiliške ča se u ta doba još ni bila ni rodila: „Oli se ča prominilo u Splitu odonda? More bit samo da u cilomen gradu jema dvi-tri lopate više“ Ajde, bar nas nije snig iznenadija. Odnosno, nije iznenadija zimsku službu, ali zato je „Promet“ koji još zar ne vozi jer, zamislite, nimadu ne lance, nego njanci zimske gume. Zašto je snig „dičja radost“? Zato ča mu se jedino dica radujedu. Nima škole ... nima ispiti na fakultetima. A svima ostalima ajme! Lipo nas je svitova naš narodni tribun, pardon, zastupnik u Saboru, rečeni diretur spliske bolnice, da ne dolazimo na preglede, da neće niko umrit dok se ne rastopi snig. A mi jadni mislili da su Braco & Seka vodeći intelektualci u Najluđemu Gradu Na Svitu (TM) Sad bi već bilo pomalo i dosta. Samo, ča jema bit da ne namjerava fermat padat. Splićani činidu monade oko skijaša na Rivi. A mi u Mašogradu smo to odradili još daleke 2005. godine ... A sad se još i natječedu ko će učinit najluđu sliku ... ajme ča će se napunit plućni odjel ove dane, a ne samo ortopedija Photo: dalmacianews Photo: Tom Dubravec Ja se smrznen kad pogledan ove slike ...brrrrr! Čujen na „Radio Dalmaciji“ da je i bob-reprezentacija iz Splita napokon došla na svoje, iznili su bob iz garaže da se dica slikajedu na njemu, i uspili su odolit napastima i skandiranjima okupljenog pučanstva da se spustidu niz Vukovarsku ulicu Jutros me je Vinka probudila najranije, jedva san je razumija ča urla: Snig, pa je snig!!!!! Pa kasnije još veće veselje kad je čula da nima škole radi sniga. Malo je nos pa doli kad smo jon rekli da onda nima danas ni na judo ... ali i to je brzo zaboravila kad su se Zakonita i ona izašle vanka grudat. Prvi utisci su se malo slegli, sad mi dolazidu one dvi moje, Vinka i Zakonita, svako malo povirit na kompjuter koja je temperatura i oće li bit još sniga. Čak je i Vinka nacrtala „Snježni dan“, pa mi je napokon jasno zašto je iskala da jon dan plavoga papira. „A tata, kako će se snig vidit na bilomen papiru?“ Malo krede, malo flomastera i to je to ... Nadan se da će limari, ortopedi, hitna pomoć i ostale službe jemat ča manje posla ... Zdravi i veseli bili! P.S. Niki organiziraju ad-hoc natječaje za najluđu sliku, ča san van već i kaza ... a maloprije san pročita sa natječaja za najluđi status na fejsu: "Evo je pa snig u nas, ali nikad neće past more u Zagrebu" Zna san da pri oli posli i ovo mora završit na Derbi |