U Agoniji

srijeda, 09.11.2016.

Crtice 25

Ubrzani ritam tjera koju sijedu više. Ipak veći je problem što se takvom ritmu danak plaća manjom kvalitetom života u preostalom vremenu. Vrijeme, taj nepotkupljivi podlac, neumitno teče i nema se namjeru vraćati po propuste pogubljene na putu. Može li se barem zastati kad se već ne može stati, predahnuti? Toliko stvari bi htio napraviti ali nemam vremena (ah taj prokleti izraz koji se već toliko izlizao da ga je teško i napisati).



Lažem i sebe i vas (za sijede ne lažem). Ima vremena, ima mogućnosti, ima načina. Pitanje je želim(o) li zastati, usporiti, predahnuti? Dani prolaze (brzo kao automobili na auto putu) tako brzo da jedva uspijem zapamtiti kako se zovu (ne vidim registracijske pločice) i dok sam se okrenuo, djeca su velika, godine se nižu a uspomene stoje. Prebrzo vrijeme promiče kraj mene pa sve više trošim stare uspomene i datume. Nove ne stižem popamtiti pa recikliram.



Nasjedam opet iznova na varku suvremenih poštapalica o brzini života, nasjedam na univerzalnu ispriku zašto zaboravljamo roditelje, rodbinu, prijatelje …. „Nemam vremena“ se čini kao idealno opravdanje za izbjegavanje, najbolje ikad smišljeno (o kako samo nadilazi sva ona školska inventivna smiješna opravdanja koja roditelji nisu smjeli znati), idealan proizvod (na to se danas sve svodi, zar ne, na proizvod) za pranje savjesti u svako vrijeme i na svakom mjestu.



Prije sna osvrnem se na protekli dan. Pokušavam pohraniti neke njegove detalje kao šalabahter za sutra iako znam, ne vrijedi trošiti vrijeme na jučer (ne mogu ga vratiti) i živjeti za sutra (uvijek je tu a nikad ne dolazi). Koncetriram se na sada, ovdje, danas. SADA ću dati sve od sebe i složit ću vrijeme (za tog podlaca) po prioritetima i znam, opet ću griješiti ali ne ću odustati.

Dok imam DANAS borit ću se da ne plačem zbog JUČER i ne brinem za SUTRA.

P.S. Poslije posla ručat ću s roditeljima (kad ja već nemam vremena za njih, oni imaju dovoljno vremena ............ i sijedih)



Zastanite na trenutak ...

- 13:05 - Komentari (39) - Isprintaj - #
  • Klasična fizika govori da je vrijeme nepovratno jer njezini zakoni sadrže istinu bilo da vrijeme "ide" naprijed ili nazad. Termodinamika kaže da vrijeme jedino ide naprijed, jer ako bi se okrenulo u drugom smjeru, entropija izoliranog sistema bi se mogla umanjiti, što bi prekršilo 2. zakon termodinamike ("Sa protokom vremena, ukupna entropija termički zatvorenog sustava koji nije u termodinamičkoj ravnoteži uvijek raste, težeći da dosegne najveću moguću vrijednost").

    Dakle, da li je vrijeme reverzibilno ili ireverzibilno? Odgovor ne možemo naći ni u klasičnoj fizici, ni u termodinamici jer oboje imaju propuste u njihovim pretpostavkama.

    Ako klasičnu fiziku i termodinamiku izbacimo trenutno iz debate, kako mi određujemo da li je vrijeme reverzibilno ili ireverzibilno? Vidimo da je termodinamika na pravom tragu - istaknuto u drugom smislu, da je vrijeme izgleda ireverzibilno jer je budućnost nesigurnija nego prošlost. Sve dok prošlost jednostavno može biti promatrana iz onog što je prošlo u sistemu, budućnost je sve neizvjesnija što kalkulacije teže predviđaju budućnost. Ona se čini uvijek "u stvaranju" što nas upućuje na očigledni tok vremena unaprijed.

    Ali ta neizvjesnost budućnosti je samo radi toga što nemamo kompletne informacije koje se tiču tog djelića termodinamičkog sistema. Da imamo te sve detaljne informacije, mogli bi vidjeti budućnost isto tako izvjesno kao i prošlost, a u tom slučaju je vrijeme reverzibilno. Mogućnost pogleda koji je vrlo blizu realnosti nam ništa ne govori o bitnoj "mutnoći" promatranog objekta - zato kad znanost ne može odrediti budućnost nekog sistema, ne znači i da je sam sistem nedeterminističan. (Emmet 09.11.2016. 13:43)
  • hvala ti na tragu kod meine... odličan je tvoj tekst... i ja o vremenu i doživljaju te dimenzije pišem odavno... u stručnim, proznim i poetskim tekstovima... evo danas dobih jedan osvrt na moje pjesme...

    poezija vremena

    možda jednoga dana uistinu u našim mentalnim kartama zablista mjeso osjećanja osjećaja četvrte dimenzije... do tada pišimo o tome... :) (Dinaja 09.11.2016. 15:54)
  • Nema zime, entropija je spora. Živi se na entalpiji, to danas nitko ne kontrolira. (milord55 09.11.2016. 17:05)
  • @emmet
    najprije jedno pitanje
    jesi li pisala pod nekim drugim nickom

    a što se tiče vremena i neradosti
    moram ti reći da je i jedno i drugo "neshvatljivo"
    znaš kak je sv. Augustin rekao
    -Vrijema!?
    Kad me ne pitaju ja znam što je vrijeme, ali kad me pitaju ne znam odgovoriti (po sjećanju)
    prema tome radujmo se i onda kad ne postoji nijedna "racionalni" razlog
    ako se svako jutro podsjetimo da smo "sluge beskorisne" dani su nešto "lakši"
    ali nisu oslobođeni svakodnevnog i najačešće glupog tereta (tignarius 09.11.2016. 17:09)
  • Time.... tik-tak, tik-tak....- (sewen 09.11.2016. 17:13)
  • Dok imam DANAS borit ću se da ne plačem zbog JUČER i ne brinem za SUTRA.

    Jednostavno i lijepo rečeno. Hladnokrvno.

    A životni tijek tako je složen i bezobrazan i bezobziran, bujičan, vodopadan... (NEMA RAJA NA ZEMLJI 09.11.2016. 20:46)
  • @ emmet

    što se vremena tiče, ja ću se ipak vratiti malo u natrag tj na tvoj prethodni post i komentare. Ti mene dakle pitaš

    @Voyager-nova generacija: A gdje sam to ja napisao da je "Crkva zanijekala svoj Nauk i prihvatila teze Giordana Bruna koji negira Boga kao osobu i stvara panteističku doktrinu po kojoj se sve sastoji od vječne i beskrajne supstance." Ako pažljivije pročitaš sve što sam napisao, vidjet ćeš da ni jednom riječi nisam spomenuo GB (u svom komentaru spomenula ga je Dinaja).

    Znači vadiš se na Dinaju, a to čak ne bi bio ni problem da si u početku odmah stao na obranu katoličkog nauka. Međutim ti na Dinajin komentar o rehabilitaciji nisi reagirao, čak si donekle i podržao to što ona piše pa sam ja stoga i upitao, dajući ti priliku da pojasniš svoje stajalište.
    Odakle ideja da je Crkva rehabilitirala Giordana Bruna?????
    Ako ćeš primijetiti ja tu nisam tebe imenovao da ti to smatraš takvim ali si se ti valjda osjetio prozvanim pa si odgovorio
    @Voyager-nova generacija: Odgovor na to pitanje pronaći ćeš u knjizi: http://verbum.hr/knjige/legende-mitovi-lazi-3735/

    Pošto ja knjigu nisam pročitao a uvjeren sam da ona ne širi antikatoličku propagandu lijepo sam te zamolio da ukratko napišeš po čemu se vidi da je Crkva rehabilitirala Giordana Bruna tj prihvatila te njegove teze jer tako ispada iz tvoga odgovora meni. Ja bih prije rekao da ti to površno uzimaš i uopće ne gledaš što drugi piše. Stoga i takav tvoj odgovor meni u kojemu onda pišeš o svim drugim pitanjima a ne o Giordanu Brunu. Zbog takve površnosti je moguće i pisati o evoluciji pitajući se za dokaze, evolucija je jedna znanstvena činjenica a jedna vrsta dokaza su i embriološki dokazi. Ti dokazi nam pokazuju proces, međutim neki smatraju da nešto odjednom nastaje, takvi su oni koji negiraju evoluciju, a takvi su i oni koji pričaju da čovjek nastaje u desetom tjednu trudnoće, ili tek kad se rodi. Zbog toga do tog trenutka oni smatraju da pobačaj nije ubojstvo, jer oni začeti novi život ne smatraju za ljudsko biće.

    LP i BB (Voyager-nova generacija 09.11.2016. 22:21)
  • @Dinaja: Hvala na lijepim riječima i... čestitam! (Emmet 10.11.2016. 07:51)
  • @milord55: stupanj nereda .... nitko ne kontrolira .... Ima smisla .... (Emmet 10.11.2016. 07:54)
  • @tignarius: Do sada nisam PISAO pod drugim nickom.
    Slažem se, svaki je novi dan razlog za radost ... (Emmet 10.11.2016. 07:55)
  • @sewen: tempus fugit .... (Emmet 10.11.2016. 07:56)
  • @NEMA RAJA NA ZEMLJI: LIJEP OPIS ŽIVOTNOG TIJEKA ... (Emmet 10.11.2016. 07:56)
  • @Voyager-nova generacija: i ja ću se vratiti natrag ali odgovor ću napisati ispod prethodnog posta .... (Emmet 10.11.2016. 07:57)
  • vidiš, od svega ovog napisanog dotaknulo me, da ćeš ručati sa roditeljima ... imaš žive roditelje, zamisli, koja je to divota!!!!

    zamisli samo, najdraži glas na svijetu te nazove i kaže: "ja sam" (mama ili tata, svejedno je), ali još uvijek u phonebook-u imam mamin broj telefona ... neka stoji, možda nazove s One strane :) mislim si, a kad tražim nečiji broj, uvijek vidim piše "Mama" ... i tako nekako nisam sama u sebi, iako od 1993. nije sa mnom, tata od 1992. nije sa mnom, nekako mi je to tiha utjeha...

    budi sa njima što više, jer jednom kad odu - bol nenadoknadivosti je preduboka i ništa ih ne može vratiti, zato sada, dok su još tu - budi sa njima što više (shadow-of-soul 10.11.2016. 09:16)
  • @shadow-of-soul: Upravo me to potaknulo na pisanje posta. Upravo vrijeme koje nam je dano uzimamo zdravo za gotovo pa zato i NEMAMO VREMENA za drage ljude iz naših života. Nastojati ću uživati s njima dok su tu, dok još imam VREMENA ....
    NEMINOVNOST ODLASKA SVE NAS ČEKA, zato treba pronaći vrijeme za vrijedne stvari .... Pozdrav ti ostavljam! (Emmet 10.11.2016. 09:23)
  • vrijeme leti kao ludo.. (Euro 10.11.2016. 10:07)
  • dobar ti dan... hvala ti na tragu i na ovoj rečenici... Kad ugasimo vanjsku buku (vanjski svijet) možemo čuti tihi šapat iskonskog u sebi koji nas doziva, vapi za našom pažnjom, za prijateljstvom ... Da, šapće on u nama jer je izgubio glas pokušavajući nadglasati kakofoniju ovoga svijeta (vremena

    sjtim se djetinjstva i majčinog glasa... uspavljivala me ovako...

    Želim ti vrijeme,
    Želim ti sve vrline svijeta.
    Želim ti ono što mnogi nemaju,
    Želim ti vrijeme puno veselja i sreće,
    vrijeme smijeha, vrijeme tvojih snova i misli,
    želim ti toliko vremena da ga možeš i drugima poklanjati.
    Želim ti vrijeme u kojem nećeš morati žuriti i trčati
    nego vrijeme zadovoljstva i mira, ne vrijeme koje ćeš gubiti,
    nego vrijeme koje ćeš imati u izobilju za čuđenje i povjerenje
    i u kojem nikada nećeš morati gledati na sat,
    vrijeme za skidanje zvijezda, vrijeme rasta i sazrijevanja.
    Želim ti vrijeme nade u kojoj će se ljubav u tebi rađati,
    vrijeme u kojem ćeš sretati samu sebe i u svakom danu i svakom satu
    osjećati sreću .
    Želim ti vrijeme u kojem ćeš uistinu živjeti.

    Imam sreću Mama je još živa ali me ne uspavljuje više... no njena elja titra u meni...

    eto, želim ti vreije u kojem češ uistinu živjeti... :) (Dinaja 10.11.2016. 10:49)
  • Vrijeme za one najbliže mora postojati...a to shvatimo često prekasno, da...naša sebičnost nas koči i stalno si govorimo kako 'nemamo vremena'...glup izgovor, ništa drugo. (Takva 10.11.2016. 11:20)
  • @Dinaja: Hvala ti na ovim lijepim stihovima (uspavanci). Uistinu su me dotakli ti stihovi, toliko se lijepog (toplog) u njima krije ... Hvala ne lijepim željama. Nadam se da ću biti te sreće ... (Emmet 10.11.2016. 11:30)
  • @Takva: Naša nas sebičnost koči ... Slažem se. Dobro došla.
    Pozdrav ti ostavljam (Emmet 10.11.2016. 11:34)
  • Baš mi se dopalo. Ja samo navečer ne listam protekli dan, već se radosno prepustim snu i... ništa drugo:) (j. 10.11.2016. 12:43)
  • Malo san se zamislija..... (sewen 10.11.2016. 14:05)
  • Tata mi ima rak pluća, od dijagnoze do danas je prošlo skoro dvije godine, s njegovom dijagnozom očekivani životni vijek je upravo oko te dvije godine.
    Nikad nisam bila svjesnija sata koji otkucava i pijeska vremena koji se cijedi niz prste, taj zvuk tikatakanja koji svakim batom probija u svaki atom duše...
    Nema sutra, ne postoji, imamo samo ovo sada i danas i zahvalnost na svakom zajedničkom trenutku, na zagrljaju, osmijehu, omiljenoj pjesmi koje se čuje sa radija, zvuku kiše i probijanju sunca kroz oblake, na zalasku sunca, danu bez boli, skuhanom ručku i ukusnom desertu,ma na svakoj maloj sitnici od koje je satkan život... (Nisa 10.11.2016. 14:15)
  • @j. : Drago mi je da ti se dopao tekst. Ne volim odmah zaspati, volim malo u tišini prebirati po mislima prije sna.
    @sewen: Dobro je kad si malo zamišljen .... (Emmet 10.11.2016. 14:19)
  • @Nisa: Nažalost ti najbolje razumiješ poruku posta.

    "Nema sutra, ne postoji, imamo samo ovo sada i danas i zahvalnost na svakom zajedničkom trenutku, na zagrljaju, osmijehu, omiljenoj pjesmi koje se čuje sa radija, zvuku kiše i probijanju sunca kroz oblake, na zalasku sunca, danu bez boli, skuhanom ručku i ukusnom desertu,ma na svakoj maloj sitnici od koje je satkan život..."

    Iz svake riječi vrišti čežnja za "više" vremena, za više mogućnosti . Žao mi je što baš na ovako bolan način upoznaješ vrijednost vremena koje ti je dano (i tvom tati). Iskoristi svaki tračak vremena koje je pred vama, čuvaj ga u svojim sjećanjima ... pokušaj uistinu živjeti svaki trenutak.
    Drži se ...
    Pozdrav ti ostavljam (Emmet 10.11.2016. 14:27)
  • Nakon što sam upisana u krug srčano bolesnih i nakon neuspjelih intervencija počela sam neusporedivo više cijeniti svaki dan kao dar. Jedino što stvarno imamo to su kratki trenuci što odlaze u prošlost brže od naših želja. (Demetra 10.11.2016. 21:39)
  • @Demetra: Tebi dokaz da vrijeme treba cijeniti u svakom trenutku života (nažalost) nije potreban. Nadam se da će vrijeme prema tebi biti darežljivo ... Pozdrav ti ostavljam ... (Emmet 11.11.2016. 07:38)
  • ja se također izvlačim na to - nemam vremena. ali ustvari nemam dovoljno volje i energije, čini mi se da sam prije imala i više strpljenja za druge ljude (pogotovo starije članove moje obitelji). slažem se, preostalo slobodno vrijeme nam je... zaborava vrijedno. (Bookeraj 11.11.2016. 08:36)
  • @Bookeraj: svi imamo iste (ili slične) probleme. Hvala na posjeti i komentaru. Pozdrav ti ostavljam. (Emmet 11.11.2016. 14:08)
  • Hvala svima na posjeti i komentarima. Čitamo se uskoro! (Emmet 11.11.2016. 14:09)
  • ja mislio da si jedna redovnica..ha..ha (tignarius 11.11.2016. 15:47)
  • @ Emmet

    kao što pišeš u ovome postu potrebno nam je vrijeme, vrijeme za drugoga. Živimo u svijetu u kojem nemamo vremena danas je nešto senzacija sutra tema a preksutra se više nitko ne sjeća. To je posljedica površnosti. Nadam se da mi ne zamjeraš ali evo ja ću se opet vratiti na tvoj odgovor koji si mi napisao u prošlom postu. Ne želim ostati na površnosti. Važno je u svakom dijalogu da razumijemo onoga drugoga da ga prihvatimo, da saslušamo što nam on govori, da ne bi zbog brzine i površnosti stavili pod tepih i krenuli dalje. Pitanje je gdje nam je žurba?

    Dakle ti kažeš upravo ateisti se silno trude dokazati da je SVE ovo nastalo iz ničega. iako o tome nisi sa mnom raspravljao. Ali hajde da se uhvatimo i toga. Ja isto tvrdim da je sve nastalo iz ničega. Bog je sve stvorio iz ničega. Znanost ne zna zašto je to počelo niti se time bavi, znanost samo ukazuje na proces koji se odvija i kako se kasnije sve stvaralo i nastajalo. Taj proces se naziva evolucija, a vrhunac toga procesa je Čovjek. Ako čitaš Bibliju isto ćeš primijetiti da je vrhunac stvaranja Čovjek, njega zadnjeg stvori Bog na svoju sliku i priliku.

    Isto tako ja sam shvatio da si ti kreacionista što mi napominješ posebno, i svjestan sam da te ovi moji komentari neće uvjeriti u suprotno ali isto tako i ti moraš biti svjestan da ateista neće postati vjernik samo zato jer mu ti to napišeš iznoseći dokaze. Da Bog postoji se ne može dokazati, isto kao što se ne može dokazati da Bog ne postoji sve je stvar vjere. Znanost iznosi činjenice a stvar je stava i uvjerenja vjere kako ćeš ih interpretirati. Meni zdrava logika ukazuje da je Bog tvorac svega inače život nema smisla i sve ukazuje na jednoga Boga ima mnoštvo indicija i dokaza o tome sam pisao u svojim prvim postovima, napisao sam i poseban post o evoluciji.

    Isus nam nudi Ljubav i poziva da milosrdno sa Ljubavi postupamo prema onima koji još nisu spoznali Krista. Ta spoznaja vjere je najveći dar koji nam daje Bog, zato smo stalno pozvani na molitvu za dar vjere. U tom smislu meni je žao što ti površno si počeo meni odgovarati pišući da ne poznaš nauk Bruna. To je i inače problem kod kreacionista ( oprosti malo zbog generaliziranja) jer oni površno shvačaju neke stvari, zato sam ti dao primjer pobačaja da pokušaš shvatiti što to znači. Znam ja da ti nisi za pobačaj nego sam ti htio ukazati na što vodi ako se koristimo logikom koju ti namećeš kod kreacionizma. Znači Bog nije savršen pa ispravlja svoj posao mora intervenirati da bi stvorio čovjeka. Danas ljudi naprave letjelicu koja putuje do Marsa i tamo se spusti i šalje podatke. U budućnosti će biti i savršenije. Ali da bi one to mogle raditi na početku je sve iskonstruirano i postavljen server. Sve je to primitivno u odnosu na sami svemir. Zar nije malo podcjenjivački misliti da je Bog morao nakandno intervenirati da bi popravio svoje djelo ili možda da kad je počeo stvarati svijet još nije odlučio što će s njime. I onda se sjetio da bi stvorio čovjeka, to je kao da se ljudi sjete kada dođe letjelica na Mars a mogli smo joj bili ugraditi i zadatke za još neka istraživanja. Naravno tada je čovjeku to kasno ali Bog bi mogao naknadno intervenirati, ali koji je smisao toga? To znači da je čovjek nastao slučajno jer se u nekome trenutku Bog odlučio za čovjeka, a ne kao što mi vjerujemo da je čovjek vrhunac stvaranja i smisao cjelokupnog stvaranja cijelog svemira. Da je Bog sve stvorio radi čovjeka. Proces evolucije se vidi najbolje preko procesa razvoja embrija.

    Dakle da se vratim na tvoj odgovor ti si dao dobru knjigu ali ako si je čitao nisi trebao znati cjelokupan nauk Bruna nego samo jel on rehabilitiran ili nije. Rehabilitacija znači prihvaćanje njegovih teza ( jedna od njih je i mnoštvo drugih svjetova ) a znamo da do danas još nisu otkriveni nikakvi izvanzemaljci. Zato sam te pokušao navesti da počneš malo razmišljati i zaključivati. I ja kad pišem postove ili nekad druge komentare stavljam stvari koje je netko drugi napisao ali sam donosim zaključke i biram što ću staviti i u koji kontekst. Papa se ispričao za zločine prema svakome koji su učinjeni u ime Crkve a svakako je zločin spaliti na lomači čovjeka. NITKO NEMA PRAVO NIKOGA UBITI. Po meni isto zločin je bio ubojstvo Giordana Bruna. Na nama je da osuđujemo grijeh ali ne i čovjeka tako je učinio i Isus kada preljubnici kaže Ni ja te ne osuđujem idi i ne griješi više. Tako radi i papa koji odlazi zatvorenicima i koji zove zatvorenike moli s njima i za njih, pere im noge, pozibva nas da poštujemo dostojanstvo svakoga čovjeka, pa tako i homoseksualca, ali u isto vrijeme osuđuje rodnu ideologiju. Girodano Brunove teze su heretičke i on je kriv i onda i danas ali ga se nije smjelo ubiti. Mnogi su također spaljeni koji čak nisu ni bili krivi iz razno raznih razloga ponajviše političke moći i vlasti pa je tako npr Ivana Orleanska rehabilitirana i proglašena sveticom Svete Katoličke Crkve.

    LP i BB (Voyager-nova generacija 11.11.2016. 16:29)
  • Pozdrav i svako dobro! (Zapivajmo 13.11.2016. 11:30)
  • Svima poznata borba sa vremenom....svi imaju osjećaj kao da se vrijeme ubrzalo... da li je to novi stil života kriv? ili možda je to poput rijeke koja u određenom trenutku svojim ubrzavanjem nagovješćuje blizinu vodopada...

    Sve je teže biti ovdje i sada... osvjestiti se i živjeti trenutak. ... možda natuknice pomažu da kroz taj vrijemetok života se ipak uspije i odraditi nešto korisno.... (Tragovima Istine 19.11.2016. 22:21)
  • Meni se sviđa stara izreka: RADI KO DA ĆEŠ STO GODINA ŽIVIT, MOLI BOGA KO DA ĆEŠ SUTRA UMRIT!
    Izgleda proturiječno, ali, ako smo svjesni Božjeg prisustva i rad je molitva, ako nije na štetu drugih, ako je prožet ljubavlju! (Sjećanje i osvrti 28.11.2016. 21:25)
  • Hvala ti na obavijesti!
    Redovito pratim slobodne glasove hrvatskoga naroda, kako tv medije, tako i novine, tjednike, mjesečnike.
    Zbog istina, akumuliranja i jačanja hrvatskoga duha i spremnosti na vječnu borbu za hrvatski nam dom... (NEMA RAJA NA ZEMLJI 02.12.2016. 16:06)
  • Ponašla sam te...........i samo da ti kažem, nikad nisam ništa veliko planirala nii vjeujem u velike planove ni želje pema Bogu i čovjeku........
    Ne znam koliko je to dobro, ali, veseli me samo--------danas ! (Kunigunda 02.12.2016. 16:37)
  • Lijep pozdrav!
    Golubica te zove... (Moja golubica 11.12.2016. 19:57)
  • Čestit Božić i sretnu Novu Godinu ti želim! (milord55 25.12.2016. 16:29)
  • srijeda, 02.11.2016.

    Crtice 24

    Zvjezdana prašina? Zar je to početak i kraj, jedino u što ćemo se pretvoriti, jedini smisao postojanja ? Razmišljanja na tu temu nikad dosta, pa danas na Dušni dan i ja glasno razmišljam ovdje s vama.

    U današnjem svijetu nije poželjno biti vjernik, pa čak ni u vlastitoj vjerskoj zajednici. U društvu se cijene oni koji su otvoreni za razna "rješenja", verzije i inačice. Nije poželjno imati stav oko politički (a to znači u pravilu životno važnih) škakljivih pitanja, popularno je dodati onaj čuveni izdajnički "ali" koji nas legitimira i odaje našu pravu stvarnost, istinsko JA.

    Osobno sam prihvatio postojanje Boga. Jednostavno osjećam to, znam .... No to ne znači da sam bolji od onih koji to nisu uradili, jednostavno znači da to nosi puno veću odgovornost. Što će sa mnom konačno biti ne mogu znati (ali znam ko zna), ono što sigurno znam jest da je "put do zvijezda posut trnjem".

    Doista.

    Poštapalica bezbroj puta ponovljena za one koji su postali netko i nešto i zaradili suvremenu (medijsku manje više) besmrtnost.

    No što je sa stvarnom besmrtnosti koja nam se doista i nudi ali DOSLOVNO preko trnja?



    Put me nanio na ovaj zanimljivi film koji vrijedi pogledati bez obzira kakav je naš stav prema postojanju Boga. Pogledajte i potaknut će vas na razmišljanje bez obzira kojem društvenom spektru pripadate.

    Evolucija protiv Boga
    Dinamičan dokumentarni film u kojemu se kroz razgovor s poznatim evolucionističkim profesorima i studentima prirodnih znanosti koji vjeruju u evoluciju razotkriva da ideja evolucije nije znanost već slijepa vjera.

    Ukoliko više volite čitati, preporučam i zanimljivu knjigu.



    Je li Isus doista ostavio za sobom materijalne tragove ili su sve to samo pobožne maštarije? Možemo li zahvaljujući najtajnovitijemu portretu na svijetu, skrivenu u gorama Abruzza, otkriti kakvu je boju očiju imao Isus? Govore li nam platna na kojima se nalazi njegova zgrušana krv nešto o njegovoj muci? Može li se nešto saznati iz komada drveta svetoga križa?
    Koliko interesa za te svete predmete pokazuju hodočasnici za koje su oni izvorom duhovne okrijepe i moći, toliko su njima fascinirani i znanstvenici koji jednostavno pokušavaju pronaći odgovore na pitanja i misterije koje te relikvije nose s sobom. Neki od otkrića tih znastvenika koji potvrđuju autentičnost relikvija i o kojima piše ova knjiga doista su fascinantni – primjerice rezultati istraživanja prema kojima je tuniku iz francuskog grada Argenteuila, koja se štuje kao Isusova odjeća, nosio onaj isti čovjek koji je bio omotan u Torinsko platno.

    - 11:39 - Komentari (43) - Isprintaj - #
  • Biti iskreni vjernik,Nebojažljiv i nenametljiv.
    Ali nikada pognuti glavu pred koljačima.
    Neka puške za pasom! (NEMA RAJA NA ZEMLJI 02.11.2016. 13:25)
  • Za mene je jedino čudo koje je stvarno temelj naše vjere Isusovo uskrsnuće!
    Zar nije bilo jednostavno provjeriti govore li apostoli istinu i gdje je Tijelo!?
    A nevjernici su jednostavno proglasili učenike kradlji vcima svetog trupla, zanemarujući njihovu ustrašenost (svi su osim Ivana pobjegli) i postojanje straže pred grobom.
    Osnaženi Duhom svi su učenici trpjeli progone i smrt svjedočeći da su susreli Uskrsloga.
    Nevjernici tvrde da su svjedfočanstva lažna, zanemarujući pojavu da su ljudi kroz sva razdoblja ginuli za IDEJE u koje su vjerov ali, ali ne za vlastite, svjesne, laži! Ta otkud bi kukavice dale život za vlastitu izmišljotinu?!
    Vjerujem i u druga neka čudesa, ali za vjeru je dovoljno Uskrsnuće i svjedočanstvo prve Crkve, unatoč mnogim povijesnim sablazn ima! (Sjećanje i osvrti 02.11.2016. 16:16)
  • Ljudi smo, prah i duša, u prah se vračamo, dušu Bogu vračamo... malo ćemo se i o tome pobrinuti.
    Hvala ti za film, o knjizi pomalo nagađam, nešto s takvom tematikom vidim kod Verbuma.
    Lijepi pozdrav i BB. (milord55 02.11.2016. 17:19)
  • dotaknuo si tisućljetnu temu... Veronikin rubac i Torinsko platno...
    uskrsnuće... Bog, jedini apsolut, sve drugo je relativno... Darwin i evolucija, zakoni džungle i pojava Humberta Maturane , neurobiologa koji tvrdi da nije zakon džungle nego su zakoni suživota i međusobne tolerancije stvorili čovjeka... Bog je ljubav, vjerujem u postojanje Apsoluta... u bljesak božanske iskre... u zvjezdani prah iz kojeg smo nastali i u koji ćemo se vratiti poslije puta pokore, padanja i uzdizanja pod križem sudbine... možda i zbog spaljenog, a kasnije od crkve rehabilitiranog heretika, Giordana Bruna... on je tvrdio da u svakom čovjeku postoji božanska iskra što dokazuje našu nedjeljivost od Apsoluta... :) (Dinaja 02.11.2016. 17:41)
  • Ne znam.. mene nekako ne zanimaju materijalni dokazi Njegova bivanja, jer vjerujem da je bio. Baš da nema ničeg sačuvanog iz tog doba, znala bih da je bio stvaran. Mora biti silno isprazan život čovjeka koji ne vjeruje. Uopće ne mogu pojmiti za što se ti ljudi uopće drže, gdje im je uporište, sidro.. Zbilja ih žalim iz dubine duše. (lion queen 02.11.2016. 19:16)
  • Higgsov bozon ili božja čestica ili 21 gram duše- jer nešto božansko sve naše kosti,mišiće itd mora "upaliti" i držati upaljeno, a duh i energija su neuništivi- stoga et. (križar 02.11.2016. 19:51)
  • moram pogledati taj doku... (Euro 03.11.2016. 07:23)
  • @NEMA RAJA NA ZEMLJI: Biti iskren ... ne pognuti glavu ... Nažalost, oružje smo u bliskoj prošlosti morali koristiti ... Nebojažljiv (vrlo zanimljiv izraz) i nenametljiv su prave riječi poruke. (Emmet 03.11.2016. 07:51)
  • @Sjećanje i osvrti: Apsolutno se slažem! To je doista i potvrda vjere jer kad sve drugo poljuljamo (blaženi oni koji vjeruju a nisu vidjeli), Uskrsnuće ostaje kao neoborivi dokaz koji nam je Bog podario kako bi nas sačuvao i priveo sebi. Dosta sam razmišljao (čitao, gledao ...) o Torinskom platnu i uistinu je nevjerojatna količina čistih forenzičkih dokaza koji su ostali za one kojima je potreban čvrst dokaz (Toma). Svakako, ovaj filmić koji sam stavio u post na zanimljiv način daje prikaz kako ateisti nemaju istu takvu količinu potrebnih dokaza već se oslanjaju na slijepu vjeru (!) u nepostojanje Boga. (Emmet 03.11.2016. 07:57)
  • @milord55: ... dušu Bogu vraćamo ... Točno to nas razlikuje od ostalih oblika života - duša. (Emmet 03.11.2016. 07:58)
  • @Dinaja: Za rad Humberta Maturane nisam znao , no lijepo si objasnila "božansku iskru". Ima jedna zanimljiva knjiga (http://verbum.hr/knjige/legende-mitovi-lazi-3735/) koja na temeljit način razbija poveću količinu predrasuda koje smo kroz povijest prihvaćali kao činjenice. Na spomen Giordana Bruna sjetim se baš ove knjige koju svakako vrijedi pročitati. (Emmet 03.11.2016. 08:09)
  • @lion queen: "Mora biti silno isprazan život čovjeka koji ne vjeruje." Slažem se. U svojoj okolini pronalazim takve koji najbolje dokazuju tvoju tvrdnju. No ipak (kao što ovaj dokumentarac i dokazuje), ateisti ipak čvrsto "vjeruju" jer njihov ateizam proizlazi iz dogmi koje ne dovode u pitanje iako nisu bazirane ni na dokazima a još manje činjenicama. Razloge odbacivanja vjere također autor plastično daje kroz razgovor s njima ... No, pogledaj, vidjet ćeš da je zanimljiv ... (Emmet 03.11.2016. 08:12)
  • @križar: Da, kao i računalo ... kad sastaviš sve djelove, bez OS-a samo su hrpa smeća.
    @Euro: Pogledaj, nećeš zažaliti ... (Emmet 03.11.2016. 08:14)
  • Hvala svima na posjeti i komentarima! Čitamo se! (Emmet 03.11.2016. 08:15)
  • Vjerujem u mnoge materijalne dokaze Isusovog života.
    Vjernik sam, ali nisam fanatična u tome. (Lastavica 03.11.2016. 09:06)
  • mistika vjere je nedokučiva, Isus je jedan jedini (shadow-of-soul 03.11.2016. 20:23)
  • @Lastavica: U materijalne dokaze nije potrebno "vjerovati", oni jednostavno jesu. Čemu "ali" u drugoj rečenici? Može se biti vjernik i bez ali ... (Emmet 04.11.2016. 07:58)
  • @shadow-of-soul: A tko se može mjerit s Bogom ljubavi? (Emmet 04.11.2016. 07:59)
  • Svima koji sebi umišljaju da su putem znanstvenih činjenica došli do spoznaje nepostojanja Boga, preporučila bih tumačenje Blaženstva siromaha duhom, koje sam pročitala u knjzi Putokazi sreće u izdanju Kršćanske sadašnjosti:

    Ja sam Božja slika. Vjeran autoprotret nije istovjetan, ali je sličan onomu kojega predstavlja...Prikladnije je zbog toga slaviti Boga nego razabirati sličnosti s njim.

    Ili još gore - namjesto da se divimo Božjim djelima, negiramo ga - dodala bih. (mercies spill 05.11.2016. 08:16)
  • Da ti samo kažem kako je rađen taj film. Pametni odgovori su izrezani i ostavljeno ono što je uvježbani spiker na prepad uspio scenski izvući. To se uspijeva uvijek, taman da se pita dal se sunce vrti oko zemlje (trik "shop" - "stop"). Stari trik branše. Ljude koji ne padnu na foru se ne pokaže, a prigodne scene (ljudi su uvijek malo zbunjeni kad ih se prepadne) narežu. Imao sam sa par kolega sličnu situaciju (jedan od nas je bio spiker i govorni coach), kud baš na nas naletili. Shebali smo ih kontra pitanjima i naravno da nismo dospjeli u "reportažu" ... ;))). Tako i tu mnogo onog što smeta - fali. Majke ti, o evoluciji ima milijun stvari za reć i čuje se na sve strane, kako to samo u njih svi mucaju? :))) (blogi ;) 05.11.2016. 16:26)
  • Odakle ideja da je Crkva rehabilitirala Giordana Bruna?????

    Njegove teze nemaju veze sa krščanstvom, one su bliske možda New Age-u ali Crkva nije nikad niti može prihvatiti njegovu filozofiju koja je u suprotnosti sa Naukom Crkve.

    LP i BB (Voyager-nova generacija 06.11.2016. 20:11)
  • @mercies spill: Nemam ništa dodati, apsolutno se slažem.
    @blogi;): Način na koji se film radio ne umanjuje snagu argumenata (iako mi nije bio cilj potaći raspravu ZA ili PROTIV). Poanta je upravo skrivena u činjenici što ateisti svoju nevjeru baziraju na "vjerovanju" u ono što ne mogu dokazati.
    @Voyager-nova generacija: Odgovor na to pitanje pronaći ćeš u knjizi: http://verbum.hr/knjige/legende-mitovi-lazi-3735/ (Emmet 08.11.2016. 08:05)
  • Mali, vratio si se...dođe mi gotovo žao što sam otišla kad vidim vas par koji ovdje pišete o Bogu i našoj vjeri. (Ona 08.11.2016. 14:18)
  • @ Emmet

    nisam pročitao knjigu, ali koliko vidim ona se bavi opsežnom tematikom, pa ako si slučajno ti pročitao knjigu mogao bi svojim riječima napisati na temelju čega se to tvrdi da je Crkva zanijekala svoj Nauk i prihvatila teze Giordana Bruna koji negira Boga kao osobu i stvara panteističku doktrinu po kojoj se sve sastoji od vječne i beskrajne supstance. Bog je, prema tome, istovjetan s prirodom: natura est deus in rebus. Za njega je jedini cilj filozofije saznati tu nestvorenu i oduhovljenu supstancu, ali osjetila i ljudski razum ne mogu je potupno shvatiti osim u dva vida: kao dušu svijeta i materiju, koje se međusobno dopunjuju. Duša svijeta prožima sve stvari sačinjene od materije, tako da se one očituju povezano kao uzrok i princip. Boga ili prirodu, kao aktivni stvaralački princip Bruno naziva natura naturans, a kao ostvareni svijet natura naturata. Ali to su samo dvije jedinstvene cjeline, gdje se sve nalazi u svemu, pojedinačno u univerzalnom, a univerzalno u pojedinačnom (tota in toto et in qualibet totius parte). Univerzum je jedinstvo u kojem se poklapaju sve suprotnosti (coincidentia oppositorum).
    Nasuprot tome mi vjerujemo da je Bog osoba, bitak, osoban, prijatelj naš, Otac, preko Isusa postao čovekom stvaran kao osoba kojoj se povjerimo. Zbog teza koje su u suprotnosti sa naukom Bruno je i proglašen heretikom. Netko tko njegove teze pokušava prodati pod kršćanstvo je isti kao oni političari koji se u javnosti žele prodati kao katolici i skupiti glasove za izbore pa na pitanje o pobačaju govore da su protiv ALI... i onda navode razloge kako bi opravdali ubojstvo nerođene djece.

    LP i BB (Voyager-nova generacija 08.11.2016. 20:02)
  • http://www.youtube.com/watch?v=S8M4_VoAnDU&feature=youtube_gdata_player (nights in white satin 08.11.2016. 22:47)
  • http://www.youtube.com/watch?v=TlBIa8z_Mts&feature=youtube_gdata_player (nights in white satin 08.11.2016. 23:01)
  • http://www.youtube.com/watch?v=BckPa2_A8gI&feature=youtube_gdata_player (nights in white satin 08.11.2016. 23:08)
  • @Ona: Dobro došla! Kad si već tu, pridruži se (opet!?) ovoj maloj zajednici. Pridonesi ovom virtualnom svijetu svojim spisateljskim akrobacijama i na taj ga način učini ljepšim. (Emmet 09.11.2016. 08:13)
  • @NIWS: I ne znaš koliko mi je drago što si (opet) tu ( a vidim da se sjećaš dobro koliko cijenim završni govor Jim Garrisona). (Emmet 09.11.2016. 08:14)
  • @Voyager-nova generacija: A gdje sam to ja napisao da je "Crkva zanijekala svoj Nauk i prihvatila teze Giordana Bruna koji negira Boga kao osobu i stvara panteističku doktrinu po kojoj se sve sastoji od vječne i beskrajne supstance." Ako pažljivije pročitaš sve što sam napisao, vidjet ćeš da ni jednom riječi nisam spomenuo GB (u svom komentaru spomenula ga je Dinaja).

    U knjizi "Legende, mitovi, laži" autor Michael Hesemann, spominje se slučaj Bruna kao heretika, kao onog koji nije htio povući svoje poglede na svijet uprkos onom što mu se spremalo zbog toga (npr. Galileo Galilei nije završio onako kako se to danas misli). Ne sjećam se svih detalja ali sam link knjige stavio jer ona na opširan i do sada nezabilježen način progovara o brojnim lažima koje su kroz stoljeća postali istinom o Crkvi pa se i koriste kao argument za napade na katoličanstvo.

    Brojni napadi i predrasude protiv Crkve i vjere često nisu samo posljedica neznanja nego i namjernoga iskrivljivanja povijesnih činjenica. Čini se kako puno autora prilazi događajima samo kako bi predstavili Evanđelja kao izmišljotine, pape kao kriminalce u strukturama moći, a Crkvu kao razbojničku ili prevarantsku družinu. Pripovijedajući mračne legende o povijesti Katoličke Crkve, gomilaju laži i poluistine, potom se pozivaju jedni na druge te tako nastaje neprekinuti niz izmišljotina koji seže sve do naših dana.

    Ova knjiga razotkriva stare i nove legende, izmišljotine i opća mjesta protucrkvene promidžbe. Najpopularniji "mitovi, laži i legende o povijesti Crkve" u ovoj knjizi se preispituju na stručan i zanimljiv način – pri čemu autor obuhvaća čitavu povijest kršćanstva, počevši od navodno pronađene "Isusove obiteljske grobnice", "slučaja" Marije Magdalene preko prijepora o papisi Ivani, templarima, svetom gralu itd., pa sve do suvremenih povijesnih tema kao što su optužbe na Pija XII. za šutnju u razdoblju nacizma, navodne veze Vatikanske banke s mafijom i sumnjiva smrt Ivana Pavla I. itd. (Emmet 09.11.2016. 08:24)
  • Prijateju tebi je "činjenica"
    "što ateisti svoju nevjeru
    baziraju na "vjerovanju" u ono što ne mogu dokazati."


    A @lavica nas žali:
    "Mora biti silno isprazan život čovjeka koji ne vjeruje.
    Uopće ne mogu pojmiti za što se ti ljudi uopće drže,
    gdje im je uporište, sidro.. Zbilja ih žalim iz dubine duše."


    @Emmet, ta "činjenica" ti je falša.
    Oni koji u "nešto" ne vjeruju, nemaju potribu išta u vezi s tim "virovat".
    Čim je u pitanju virovanje tada je na djelu NE ZNANJE!!
    Virovanje je mašta, a Znanje traži materijalne, matematičke i ine DOKAZE.

    Teisti viruju u Tea i na njima je teret dokazivanja da Teo nije izmišljotina.
    Ateisti nisu ništa smislili pa nemaju što ni dokazivati !!!

    Čovik najprije nešto smisli, viruje u to i onda to DOKAŽE i tada
    on i svi okolo njega ZNAJU (ono što je na početku smislio
    i u što je virovao) da je to ISTINA i stvarnost.
    Primjer: Život i rad Kopernika
    I milijun drugih primjera!!

    @lavice, fala ti što toliko brineš o meni (i drugima kao ja),
    ali ta tvoja briga je iracionalna, jer ne moreš ZNAT, a to i sama potvrđuješ!!!
    "Mora biti silno isprazan život....."
    "Uopće ne mogu pojmiti za što se ti ljudi uopće drže,
    gdje im je uporište, sidro.."

    Hoćeš li mi virovat, ča se tega tiče
    (bez dokaza, jer da ti dokažem tribala bi spavat pored mene,
    a onda ne odgovaran za ponašanje moje bolje polovine)
    spavan ko mala beba!!
    Po danu me muče isti problemi kao i tebe i većinu teista i ateista,
    tako da ono o čemu ti brineš za mene,
    meni ne dolazi na pamet ni danu ni noću!!! :-)))
    Padne mi napamet jedino kad neko ovako me isprovocira!!

    Plaćaš piće kad se vidimo, jer san te libera jedne brige!!! :-))) (geomir 09.11.2016. 20:05)
  • Ponudio si knjigu Michael Hasemann
    Pokušat ću je nać i pročitat.

    Ja ti za uzvrat nudim Richarda Dawkinsa

    Kasnije se možemo nać i tešta-tešta razmijenit njihove argumente!! :-)) (geomir 09.11.2016. 20:54)
  • @Voyager-nova generacija: E sad idemo redom ....
    1. Ne vadim se na Dinaju (jer zato nema potrebe). Namjera pisanja posta nije bila dokazivanje crkvenog nauka kao ni eventualna obrana istog. Osobno smatram da se tu nema što dokazivati jer upravo ateisti se silno trude dokazati da je SVE ovo nastalo iz ničega. Ja mislim da posao dokazivanja nemogućeg nije na Crkvi već na moru znanstvenika koji moraju dokazati kako je u jednom trenutku u vremenu iz ničeg spontano nastao ovako kompliciran svijet. Bruna je spomenula Dinaja a ja se nisam osjetio prozvanim davati objašnjenja o njegovim stavovima i učenjima. Jednako tako, ne smatram se pozvanim objašnjavati cjelokupan proces "sukoba" Bruna sa crkvenim naukom i to iz najmanje dva razloga. Prvi je jednostavan jer jednostavno ne znam previše o cjelokupnom pitanju no sjetio sam se da je u knjizi "Legende, mitovi i laži" spomenut upravo njegov slučaj. Baš zbog toga sam stavio link (a to je i drugi razlog) baš na tu knjigu jer znam da se u njoj nalazi detaljan odgovor (nažalost, knjiga trenutno nije kod mene pa ne mogu doslovno citirati autora) oko ovog pitanja. Da zaključim. Giordana Bruna kao temu u komentare nisam JA unio, niti sam to htio jer o cijelom procesu ne znam previše da bi dijelio lekcije i na toj temi poentirao jesmo li plod kreacije ili fantastičnog i NEDOKAZIVOG slijeda eksplozija i kemijskih procesa koji se nikad prije (naravno) a ni kasnije NISU dogodili.

    2. Evolucija .... Osobno sam kreacionist (Darwinova teorija ne drži vodu) pa tu ne bih ništa dodao ...

    3. Kad nastaje život? U trenutku začeća zar ne? I ti i ja smo nastali upravo u tom trenutku jer da je proces odrastanja prekinut u bilo kojoj vremenskoj točki iza tog trenutka, ja sada ne bi pisao a ti ne bi čitao. I tu kod mene nema ALI ...

    I sad zamisli kako je ateistima objašnjavat temelje naše vjere kad je tebi Bruno poslužio za ovoliku raspravu. Naime, moj stav o njemu ne mijenja činjenicu da je Bog stvorio svijet i sva živa bića na njemu. Tu ni Bruno ni Kekin ni ostala "znanstvena" elita ne mogu ništa. Dakle pustimo mi heretike na miru, zanimaju me jednako kao i ono što jedu poznati i gdje će za vikend ...

    Pozdrav ti ostavljam (Emmet 10.11.2016. 08:19)
  • @geomir: Ne mogu se složiti s tobom. Naime ateisti VJERUJU da je svijet nastao u eksploziji koja je kasnije posljedično stvorila cijeli ovaj svijet. Ti meni predoči JEDAN dokaz stvaranja NEČEGA iz NIČEGA i priznat ću poraz. Evo npr. Ako uspiješ dokazati da su se sve komponente računala s kojeg ovo čitaš i na kome pišeš u jednom trenutku ničim izazvane same uspjele povezati, same kreirati i instalirati OS i na taj način "postati" računalo, i sve to bez intervencije kreatora (inteligentnog dizajna), istog ću trena prestati vjerovati i postat ću onaj koji vjeruje u SLUČAJNO STVARANJE!
    DAWKINS ... pa baci oko na ovo: https://www.youtube.com/watch?v=Pckg3Kud8_A

    ili ovo: https://www.youtube.com/watch?v=X1_rKWGoHiQ

    Knjiga koju bi ti ja preporučio je Svjedoci otajstva (https://www.bitno.net/kultura/istraga-o-kristovim-relikvijama-ili-kako-je -znanost-potvrdila-krscansku-predaju-o-isusu/) jer upravo ovdje je riječ o DOKAZIMA ("Virovanje je mašta, a Znanje traži materijalne, matematičke i ine DOKAZE.") . Postoje i dokazi o prijelazu Crvenog mora (Stari zavjet, Mojsije: https://www.youtube.com/watch?v=Iyev1JSRlxQ).

    No poanta je sljedeća. Mi vjernici upravo VJERUJEMO zbog svih dokaza postojanja Boga ZAPISANIH U BIBLIJI. Postavljam ti jedno pitanje: Ako Isus nije Bog već samo neki lik koji se namjerno žrtvovao na križu samo da bi njegovi sljedbenici postali bogati, izgradili hramove, crkve, svetišta .... kako to da su oni koji su ga sljedili (apostoli) svi umrli u mukama? Zašto upravo na tom mjestu u povijesti nastaje katoličanstvo? Zašto se nisu razbježali, posakrivali jer ih je LAGAO? Izazivam te da se staviš u njihove cipele i ostaneš u 2016. godini. Bi li TI bio spreman na mučeničku smrt kako bi prenio svijetu poruku da je Dawkins u pravu? Ili .... otputujmo natrag kroz vrijeme ... recimo da si bio svjedok Uskrsnuća, recimo da si kao Toma stavio svoje ruke u Njegove rane ... Bi li tada bio spreman podnijeti mučeničku smrt i poniženja (kroz koja su i oni prošli) jer si VIDIO da je ustao od mrtvih i da je On doista Bog živih?

    Vidiš prijatelju, DOKAZI govore u prilog postojanja INTELIGENTNOG DIZAJNA (svugdje je oko tebe, osvrni se ...) dok ne postoje dokazi o stvaranju NEČEGA IZ NIČEGA.

    A sada malo i MATEMATIKE ....

    I najmanji oblik života je složeniji od bilo čega što je čovjek stvorio. Protein sadrži 50 do 10 000
    aminokiselina poredanih po točnom redoslijedu. Mogućnost slučajnog formiranja jednostavnog
    proteina od samo 50 aminokiselina je 1:1065 (65 nula iza jedinice!), a pritom je samo jedna
    kombinacija ispravna. To je praktički nemoguće, a svaka stanica sadrži 1014 proteina! Jednostavni
    gen u stanici sadrži oko 400 aminokiselina poredanih po određenom redu. Kolika je vjerojatnost da
    će gen nastati slučajno? Kao kada bi majmun sjeo za pisaću mašinu i pokušao otkucati kombinaciju
    od 400 slova. Vjerojatnost je 1:10130, ali i za tako malu vjerojatnost potrebno je živo biće - majmun.
    Sama mašina to nikad ne bi otkucala sama. Vjerojatnost da sav čovjek nastane slučajno manja je
    nego da majmun slučajno otkuca na pisaćoj mašini sve knjige u biblioteci.
    Aminokiseline — proteini — stanica — tkivo — organi — organski sistemi —čovjek

    DNK u ćeliji sadrži informacije kao 1000 knjiga od po 600 strana. Svaka stanica sadrži 4 trilijuna molekula, a molekula je grupa atoma. Jedna oplođena jajna stanica sadrži potpune
    informacije za izgradnju cijelog čovjeka. A koliko tek stanica sadrži sav čovjek! Da li vrijedi
    riskirati život za beskonačno malu vjerojatnost slučajnog nastanka života kada postoji razumna
    alternativa - inteligentni Stvoritelj?
    Kako je mogla slučajno nastati stanica kojoj je istovremeno neophodan sistem za
    razmnožavanje, sistem za probavu, imunološki sistem, sistem za disanje, bez čega ne bi mogla
    živjeti niti stvarati potomke? Ako bi slučajno nastao sistem za probavu, kako bi stanica mogla disati
    bez sistema za disanje, kako bi stvorila potomke bez sistema za razmnožavanje? Sistemi organa
    nisu mogli nastati jedan po jedan, nego svi odjednom.
    Ako je život nastao abiogeno (iz nežive materije), zašto se to danas ne događa? Zato što život
    dolazi samo od živog, kao što je Louis Pasteur dokazao.
    Danas ateisti uglavnom izbjegavaju pitanja kako je nastala materija i kako je nastao život. Oni
    stvaraju dogme koje nisu dokazane a zabranjeno je reći da možda nisu istinite. Umjesto znanosti
    nudi se filozofija koja sadrži logičke greške. Deviza jednog oholog ateiste je: „Bog zna sve, ali ja
    znam još više.“ Ljude danas interesira jedino kako da za sebe iskoriste današnji dan da jedu i piju i
    da se razmnožavaju. Taj način života je karakterističan za amebe, a razumni, duhovni čovjek
    zaslužuje bolje i više. (Emmet 10.11.2016. 08:56)
  • Kume, baš si se lipo potrudio opširno prodebatirati otvorenu temu.
    Ako sam dobro razumio tvoja pozicija je
    da se NIŠTA ne može stvoriti iz NIČEGA.
    Jel tako?
    Jer očito smatraš da znanost upravo to tvrdi.
    Sve je nastalo iz NIČEGA!!

    Zato tražiš od mene: "Ti meni predoči JEDAN dokaz stvaranja
    NEČEGA iz NIČEGA i priznat ću poraz."

    I. POČECI SVIJETA I ČOVJEČANSTVA
    1. STVARANJE SVIJETA
    Prvi izvještaj o stvaranju
    U početku stvori Bog nebo i zemlju.
    Zemlja bijaše pusta i prazna;
    tama se prostirala nad bezdanom
    i duh Božji lebdio je nad vodama. itd

    Citiram ti Bibliju, jer ti kažeš:
    "VJERUJEMO zbog svih dokaza postojanja Boga ZAPISANIH U BIBLIJI."

    Eto, predočio sam ti "DOKAZ" koji si tražio!!
    To je vaš (tvoj i tebi sličnima) argument!
    Znanost pledira za suprotno, i kaže da NE ZNA sve.
    Za sada se ZNA da je sva materija bila u jednoj točki
    i u velikoj eksploziji sve se razletilo i danas vidimo planete, zvijezde, galaksije.
    Interesantno, to je prvi prokljuvio VJERNIK, Jezuit i profesor na katoličkom sveučilištu.
    Kako to da je on zanemario "DOKAZE" na vrhu prve stranice u Bibliji. !???

    Kažeš: "Osobno sam kreacionist ...."
    , a i Biblija ti je knjiga dokaza.
    Tamo u Bibliji nije definirano KADA je sve "kreirano", a čuo sam
    da kreacionisti nešto različiti od onih koji viruju u Bibliju, pa te molim, pouči me koja je razlika, ako postoji, naravno!?

    O matematici i brojevima sam i ja nešto načuo.
    Valjda ćemo se složit da osnovna "cigla" od kojih je sagrađeno naše tijelo, koje je naravno Božje djelo, (ako ćemo lagat!)
    i zna se koliko tih "cigli" ima u našem tilu.
    A zna se da na i u tom Božjem dilu žive i druga stvorenja, stranci,
    zvani mikrobi.
    Većina prijateljski nastrojenih prema nama, ali ima i zločestih,
    koji nam često rade i o glavi!
    Interesantno, da ovih stranih bića ima tri puta više nego prije spominjanih "cigli",
    a iz čega proizlazi da smo u cilom tom društvu raznoraznih živih bića, koja je btw isto kreirao Stvoritelj, ustvari podstanari, u manjini!! :-)))
    Imaš li ti ove podatke?

    A glede kompjutera i OS-a u njemu, jel ti to viruješ da je to Bog stvorio, ono ...... pucnio prstima i nvoila.!! ?? (geomir 10.11.2016. 15:25)
  • @geomir: U početku stvori Bog nebo i zemlju.
    Eto, ti si dao odgovor, priznajem pobijedio si u ovoj debati .... (Emmet 10.11.2016. 17:17)
  • @geomir: Zaboravih ... računalo. I tu si u pravu. Bog nije stvorio računalo ... ali ni računalo se nije stvorilo samo od sebe. Računalo je stvorio netko, inteligentni design, stvoritelj, u ovom slučaju - čovjek. Računalo je propustilo priliku samo se stvoriti iz već poznatih materijala, trebalo je malu pomoć, trebalo je stvaratelja ... i tu je prste umiješao čovjek. Kolika je matematička vjerojatnost da se računalo samo stvorilo bez pomoći čovjeka? (Emmet 10.11.2016. 17:24)
  • Bravo, elegantno izbjegavaš pitanja na koja nemaš odgovora, ili
    pravi odgovori ti ne odgovaraju.

    Nemam ništa protiv tebe ni svih drugih koji viruju u neznano, nedokazano.
    Demokratsko pravo je svakog čovika da viruje u što god hoće,
    ali sam žestoko protiv da takvi vladaju s društvom,
    da svoje vjerovanje upliću u civilno društvo, da diktiraju društvena pravila.
    Historija je puna, a i današnjica ima takvih društava, gdje je teokracija na vlasti
    i ta društva su katastrofa za većinu njihovih stanovnika.

    Sam daješ primjer toga kada spominješ apostole "svi umrli u mukama",
    i mene izazivaš da li bi " bio spreman podnijeti mučeničku smrt i poniženja" !!!

    To rade totalitarna teokratska društva.
    Ne dozvoljavaju drukčije mišljenje različito od izmišljenih dogmi.
    Što se dogodi u tvojem (ili bilo kojem drugom) vjerskom društvu
    ako istupiš sa drugačijim mišljenjem od propisanog!!??
    E vidiš, ja mogu u demokratskom društvu slobodno govoriti drugo
    od opće utvrđenog.
    Mogu stat nasrid pjace i pred Saborom i Vladom i počet propovidat i tvrdit
    da se Sunce okriće okolo Zemlje.i neće mi past dlaka s glave.
    Pitam se šta bi tebe snašlo ako bi javno tvrdio da Divica Marija nije nevina,
    ili da Isus nije uskrsa!??

    Ne moraš mi odgovarat na ijedno postavljeno pitanje.
    Zdrav mi i vesel bio!! (geomir 10.11.2016. 23:07)
  • @geomir: 1. Prijatelju moj, ne izbjegavam ja odgovore već sam ponovio ono što si napisao. Dapače, ponudio sam ti nekoliko dokaza na koje si ti nisi ni osvrnuo.

    2. Ni ja, a ni drugi katolici, ne vjerujemo u NEDOKAZANO. Evo ostavljam ti još nekoliko
    (https://www.youtube.com/watch?v=x5N6K1fkm2U)
    ( /https://www.youtube.com/watch?v=kMCOyFjeycg)
    (https://www.youtube.com/watc h?v=rESYeIRKYMk)

    3. "da svoje vjerovanje upliću u civilno društvo, da diktiraju društvena pravila." - Kako bih ja živio ako bi 6 dana u tjednu bio ateist a samo nedjeljom u Crkvi vjernik? Vjera je nešto što živiš, to nije članska iskaznica ni partije a ni stranke, ni klupska a ni druga vrsta pripadnosti. Društvena pravila? Evo 10 zapovjedi,

    (1. Ja sam Gospodin Bog tvoj, nemaj drugih bogova uz mene.
    2. Ne izusti imena Gospodina Boga svoga uzalud.
    3. Spomeni se da svetkuješ dan Gospodnji.
    4. Poštuj oca i majku da dugo živiš i dobro ti bude na zemlji.
    5. Ne ubij.
    6. Ne sagriješi bludno.
    7. Ne ukradi.
    8. Ne reci lažna svjedočanstva.
    9. Ne poželi tuđeg ženidbenog druga.
    10. Ne poželi nikakve tuđe stvari)

    pročitaj ih pa mi reci za koliko od njih (ako ih prekršiš) nećeš završiti na sudu, za koliko od njih nećeš svoje bližnje "osuditi" ako ih oni prekrše prema tebi a koje od njih i sam poštuješ iako i ne znaš odakle potječu? Ti, ja i svatko od nas imamo slobodu djelovanja i slobodu izbora. Sloboda izbora definira čovjeka, sloboda a ne anarhija.

    4. Teokracija na vlasti ... gdje?????? Kao primjer katastrofalnih posljedica teokracije na društvo navodiš i to što sam ja tebi napisao kao USPOREDBU??? Ako moram pojašnjavati usporedbe, neka ti bude ....

    Isusovi apostoli su se pred Njegovo raspeće razbježali u strahu da im se ne dogodi isto. I sam Petar (prvi papa) tri je puta u toj noći zanijekao da ga poznaje (a umro je razapet naopako !!!) ... Htjedoh reći da su svi nakon što su ga VIDJELI USKRSLOGA (eto dakle dokaza) krenuli po svijetu činiti ono što im je rekao ... i znali su što im se sprema i nisu ustuknuli. Htjedoh reći, bi li oni završili na takav način da Isus (Sin Božji) doista NIJE uskrsnuo? Htjedoh reći (u kontekstu TVOJE VJERE u Dawkinsa), bi li za svoja uvjerenja bio spreman podnijeti ISTO? Ti impliciraš da mi živimo u "totalitarnom teokratskom društvu" i da "ja i takvi kao ja" NE DOZVOLJAVAMO DRUKČIJE MIŠLJENJE?To ne mogu niti komentirati .......

    5. "Pitam se šta bi tebe snašlo ako bi javno tvrdio da Divica Marija nije nevina, ili da Isus nije uskrsa!??" Ja to ne bih ustvrdio ni javno ni tajno jer to nije istina.

    Žao mi je što si tako daleko otišao od posta. Nigdje ja nisam napisao da sam bolji od "tebe i takvih" jer nas naš Bog uči da smo svi njegova djeca.

    http://biblija-govori.hr/otac-koji-oprasta-sin-koji-se-kaje-i-gnjevni-brat /

    I ti i ja u Njegovim smo očima isti, On te ne tjera da vjeruješ ili da ne vjeruješ. Odlaskom na križ otkupio je naše grijehe (i MOJE i tvoje) i dao nam MOGUĆNOST (nije ULTIMATIVNO naredio!!!) DA SE SPASIMO jer vjera nije diktatura gdje je naređeno u što se smije a u što ne smije vjerovati (dovoljno sam star da mogu svjedočiti o vremenu kad se tako i živjelo). Svi ćemo doći na konačni sud gdje ćemo položiti račune.

    https://www.bitno.net/vijesti/dokazi-nadnaravnoga-neraspadnuta-tijela-svet aca/

    Prijatelju moj želim ti puno zdravlja, Bog te blagoslovio i poživio! (Emmet 11.11.2016. 08:29)
  • Kažeš: "Ni ja, a ni drugi katolici, ne vjerujemo u NEDOKAZANO."

    Ako su ti ovi filmići dokazni materijal, tad imaš problem.
    Jednostavno, znanost ne funkcionira tako. Sve mora biti podkripljeno
    višestrukim materijalnim dokazima i to od nezavisnih znanstvenika,
    a ne onih koji pušu u taj rog.
    Jedini pravi DOKAZ da nemate pojma o čemu govorite je taj
    ča vam je na prvom mistu .... VIRUJEN !!!

    Da imate išta stvarno dokazano vi bi ZNALI i virovanje ne bi spominjali.
    A već sam reko,.... dokaz je na vama, vi ste postavili tu tezu.

    Ja sam smislio sedam zapovidi koji si boldao!!
    Nema potribe da mi to iko propisuje, to je civilizacijska stečevina
    među pristojnim, poštenim judima.
    Tako da ti i ovaj dokaz otpada.

    Stvarno ne znaš da i danas ima društava di vlada teokracija!??
    Da ne govorim kako je bilo u pošlosti!!
    Evo ti par njih, a one iz prošlosti, ko bi ih nabrojio!
    Jedna je zapalila Bruna, zatvorila Galileja,.....

    Blisko istočne đamahirije ... izaberi jednu!
    Sjeverna koreja,....itd.

    Zgražaš se što sam ti predložio, jer ne shvaćaš u čemu je poanta.
    Nije bitno govoriš li istinu ili neistinu.
    Bitno je da će te razapeti ako to njima ne odgovara, a ti im mutiš vodu.
    U svjetovnim demokracijama moraš činiti nešto protiv zakona,
    da budeš proganjan, a ne govoriti o nečemu tvrdeći da je to istina ili laž.
    (dok to nije na osobnoj razini - tada ću te ja tužiti za klevetu!!)

    "jer vjera nije diktatura gdje je naređeno
    u što se smije, a u što ne smije vjerovati"

    Točno, nije diktatura sve dok to šta propovida propovida u svojoj kući.
    Čim se miša u civilno društvo i njegove institucije (škola) tada to jeste diktatura!!
    A nedaj blože da crkva počne direktno i otvoreno djelovati u Vladi,
    a nismo daleko od toga!!

    Živio mi!! (geomir 11.11.2016. 19:15)
  • @geomir: Odustajem ... Ovako bi mogli unedogled. Svatko bira svoj put, pa onda eto tebi Dawkins, ja ostajem s mojim Bogom.
    Mir i dobro ti želim. (Emmet 11.11.2016. 20:21)
  • Prijatelju, poštujem,..... ovo je tvoja kuća, dobro si me trpio i do sada!! :-)))
    Ni kod @tigija ne moraš odgovorit na moj komentar.
    Živ mi bio!! (geomir 11.11.2016. 23:00)
  • http://www.youtube.com/watch?v=O85eq05Cr6U&feature=youtube_gdata_player (niws 03.12.2016. 21:27)
  • DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraže blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica