True food kitchen by Monika

četvrtak, 18.04.2013.

Meka za hranoljupce

Danas sam odlučila ugostiti svoju dragu prijateljicu, sama sam u stanu već par dana, pa mi je čudno da kuham samo za sebe, tako da su mi gosti uvijek dobrodosli. Dakako nisam znala što ću kuhati, a ostalo mi je još šparoga koje sam morala potrošit, pa reko što ih ne bi i danas jela. Na kraju sam imala viška vremena pošto je prijateljica pogriješila tramvaj, pa sam je malo duže čekala. Odlučila sam se da joj ispečem i štrudel od jabuka. Nas dvije smo se super zabavile, pojele večeru i štrudel, popile par medica i bacile smo trač partiju. Jedna obična srijeda nije mogla proći bolje.
200g šparoga
300g piletine
200g riže
3 žlice šafrana
1 vrhnje za kuhanje
2 žlice maslinovog ulja
1 žlica papra
2 žlica soli
1 žlica chilia
1dl bijelog vina
1 kocka maslaca
Šparoge očistimo i prokuhamo, u odu u kojoj smo ih kuhali 10 minuta sačuvamo, možete je koristiti za temeljac. Rižu lagano popržimo u loncu na ulju i dolijevamo temeljac od šparoga, sve dok se riža dovoljno ne skuha , potrebno je lagano podlijevati, da se zapravo lagano pirja u tom temeljcu. U međuvremenu napravite umak od šparoga tako da prokuhane šparoge ocijediti, narežite i u mikseru usitnite, dodajte papar, maslinovo ulje, sol i cijelo jedno vrhnje za kuhanje. Ostavite to slobodno u mikseru dok ne ispečete piletinu. Piletinu narežite na kockice, začinite po želji, ja stavim sol, papar, chili i šafran. Popecite je na tavi dok malo ne zažari i dodajte jedan decilitar bijelog vina, pustite da se malo krčka. Nakon 10 minuta kada je piletina skoro gotova, pomiješajte rižu sa umakom od šparoga, dodajte kocku maslaca i umiješajte piletinu koju ste sa strane ispekli. Preko svega naribajte malo parmezana i to je to;)
Za pripremu ovog jela potrebno je: 40 min
Trošak: 45 kn
Evo malo fotki da vidite koliko je zapravo to sve jednostavno:

- 02:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.