True food kitchen by Monika

četvrtak, 11.04.2013.

Salata za društvance;)

Znate što me čini sretnom, to su moji prijatelji i prijateljice. Ovo je bio jedan od onih dana kada nisam baš htjela kuhati, a jesti ?? Ma naravno, taj odgovor od mene nikada neće biti negativan. Zato je jedna salata s kozicama i mladim špinatom pun pogodak za sunčane proljetne dane s društvom. Kozice sam kupila u Konzumu za 23 kn, 400 grama kozica što nije puno, lijepo sam ih očistila i malo marinirala. Za pripremu sam se koristila lonacem na paru. To je zapravo jedino što trebate, malo ih staviti na paru, sve drugo u salati je sirovo i možete sve slagati s rukama. Nemate baš volje čistiti kozice i nemate dečka koji to voli raditi, onda budite zločesti i kupite one zaleđene, nitko vas neće krivo gledati, a salata će biti jednako ukusna.

Mala kozica je najrasprostranjenija na našoj obali, najčešća je u plićaku, ali se može naći i na velikim dubinama, cak do 500 metara! Živi na muljevitu i kamenitu dnu, najviše na onima koja su bogato obrasla. Više se zadržava u uvalama i lukama, tamo gdje nema jačeg udaranja i strujanja mora. Kozica je od svih rakova najčešće korišten mamac. Živi u obalnoj zoni, voli mirne, plitke, zarasle uvale i nije je teško uloviti. Sa malim podmetačem kućne izrade (drška od metle, okvir od žice i ženska čarapa) može ih se za kratko vrijeme dosta uloviti. Kozica je jedna od najboljih mamaca za većinu riba. Ovakva šarena salata koju sam ja napravila uljepšat će vam dan ali i ispunit vaš organizam s vitaminima i mineralima.



• 400 g kozica
• 200 g mladog špinata
• 2 komada parmezana
• 4 žlice maslinovog ulja
• 1 limun
• 1 žlica soli
• 1 žlica papra

Mladi špinat rasporedite po zdjeli, ja sam ga razbacala
po drvenoj daski. Ako nemate lonac na paru, onda u običan lonac ulijte vode i postavite cijedilo poviše, tj. svako cijedilo ima dvije male ručke sa strane za zakačiti, pa ga zakačite za lonac. Ogulite kozice, očišćene repove začinite sa uljem, limunom, soli, paprom i stavite u cijedilo da se dobro napare oko 15 minuta.
Rasporedite kozice po salati, narežite sušene rajčice, dodajte kockice parmezana, ili ga naribajte preko, neka to bude svježe riban parmezan, a ne onaj iz vrećice.
Zalijte sve sa dobrim uljem i limunovim sokom, imate jako lijepu salatu.
Za pripremu ove salate potrebno je: 20 min
Trošak: 35 kn

- 14:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.