Traveler bez japanki

15.09.2016., četvrtak

Dječje slušalice za prekooceanski let

Izgleda jednostavno za odabrati, a ipak nije. Mislila sam kupiti prve s neta koje bi mi odgovarale po cijeni, ali nakon čitanja nekih iskustava odustala sam.

Prvo i najvaznije : slusalice koje su za djecu znaju biti limitirane s visinom zvuka zbog oštećenja sluha, ali ako se ne može ručno podesiti jačina onda zbog buke u avionu zvuk će biti opet smanjen.

Ajde sad ti budi pametan - kad sve čitam najradije bih odustala od kupnje i neka budu bez slusalica. Zaboravila sam da se u avionu dobiju neke tanašne slušalice koje trebaš vratiti i koje koristi milion ljudi prije tebe pa ti vidi.

Ako ih one ugledaju biti će ; " Mama, mama hoću slušalice kao i ti !" - puno objašnjavanja u avionu mi baš i ne treba - zato sam mislila da im to bude poklon iznenadjenja i eto zabave barem sat i po vremena, dok ih otpakiraju i vide kako rade prodđe vrijeme.

I tako blizu sam odluke da uzmem ove bez limita zvuka na Amazonu - dodju oko 9 funti i najprodavanije su, valjda nešto vrijede. Dizajn je sladak i nadam se da će im se svidjeti.

Evo im naziva Groov-e GV 590RB - ima ih u svim bojama -to je moj prvi izbor !

Ima još jedan model koji može dijeliti zajednički port na Ipadu ili Iphonu što je odlično za auto - Moko Kids 6.99 funti, ali su loši revjui ...

Moram se brzo odlučiti jer dok stignu do Hr - iz Uk je običnio 15 ak dana.

Oznake: slušalice, amerika, let, Avion, Los Angeles, usa


- 21:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (6)
Listopad 2016 (5)
Rujan 2016 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi