petak, 21.05.2010.

'KO ME T'ERO DA TE VOLIM?

Sada sam trebala bit negdje sa svojom ekipom,pit i slušat rock
verzije raznoraznih pjesmica,a ne pisat ovaj post.

Al nisam.

Danas u jutro je sve bilo ok,dok nisam osjetila onaj čudni osjećaj,
pa ti rekla šta mi je na duši.I riječima napisano,zvučalo je glupo.
Tebi je glupo.Tebi je smiješno.Tebe nije briga.
{propust No. 1 }

Danas nakon popodneva s prijateljicom tebala sam normalno odšetat
do stanice,ali nisam.Prešla je zmija preko puta.Meni je vrijeme stalo,ne
znam ni koliko dugo sam stala ukočena tamo.
{Jesam li ikada do sada napomenula da se zmija bojim ko crnog vraga??
Da su jedine životinje kojih se bojim??I znam da ima masu ljudi koji dijele taj
strah,al ja ih ne volim zbog njihove pojave već.već iz nekog razloga koji se
pojavio ne znam kad,al je tu..I ne volim ih!}

Danas sam trebala dok sam čekala autobus sjediti na klupici,na stanici u hladu..Umjesto pregrijavanja i sjedenja na razlipljenoj žvaki... :S
{propust No. 2}

Danas sam trebala normalno ući u autobus i putovat 40-ak min i vidjet svoju
prijateljicu odnosno,sve njih i izludirat se s njima kao svaki dan do sada!Ali ne,uvijek je atp Šibenik bio dobar prema meni...uvijek su ti vozači obavljali zdušno svoj posao,uvijek su u toj firmi ostajali dobri,dragi vozači...I uvijek bi stali svojim putnicima na stanicama(Nadam se da uočavate ironiju svega rečenog!)
{propust No. 3}

Danas sam trebala,na kraju svega toga,cijele te balade,otić prošetat psa,zapalit cigaretu i gledat kako more guta sunce,kako se tama nadvija nad mnom....Ali nisam uspjela niti to...
{Propust No. 4}

Danas sam se trebala opustiti i napuniti baterije za dalje,a ne vagati u glavi razloge za i protiv učenja za državnu maturu...
{Propust No.5}

Danas sam trebala leći u krevet,sjetiti se tebe i toga da me voliš i sličnih stvari...Ali ne mogu jer ću misliti na propust No.1

****
Mrzim ovaj osjeća.Mrzim,jer se dobrih 2-3 tjedna tako nisam osjećala i nisam imala potrebu preispitivati sve.Jesam li ti ikada rekla da si jedini stvor koji me može sjebat?Nisam,naravno...


23:52 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.