ponedjeljak, 08.02.2010.

NE RECI MI DVAPUT

Sve je kao u priči.
ti,ja...
i svi dragi ljudi oko nas.
Do sada strašno,više nije.
Sasvim je ležerno i drago.
Lijepo je.

Vodiš me.
.plešemo pod svjetlima reflektora.
svi su oko nas.
grliš me.
.sve je kao u snu.
(neočekivano)
Smijem se
smiješ se.
(volim te)

Svaki tren.
sve je tu.
vjeruj,volim te.




***************************************
Zlatne godine,djevojko sjećaš se?
Naša pjesma..
pjesma koja spaja.
.sjetih se tebe.
.dogovor.
Hoće li se ostvariti?
ili ćeš pobjeći,kao što kažu?
Ne puštam one koji su me obilježili.
.nisam ni njih,a neću ni tebe.
Nekako,postoji još toga za nas.


***************************************
ljudi zašto ne rade boje i razl.fontovi na blogu??


22:41 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.