subota, 27.12.2008.

KAD ZA BOŽIĆ ČUJEŠ PRVA ZVONA....


Prošao je Badnjak.
Najljepši do sada.
Prošao je i Božić.
Također najljepši do sada.


Ja sam dobila što sam tražila.Da,dobila sam poljubas i puno više od toga.yes
Dobila sam lijep i sunčan dan.Dobila sam najljepše okićenu jelku do sada.Dobila
sam najljepše jaslice do sada.Dobila sam najljepše ukrase do sada.I bilo je prekrasno.
Prvi badnjak bez strke,vike i galame.Prvi put nitko nije bi Grinch u mojoj kući i bilo je lijepo.
Prvi put se braća i ja nismo zakačili više od dva puta.Prvi put smo izgledali kao prava obitelj.
Prvi put je stigao Božić,i prvi put mi se činilo da sijedi starac stvarno tjera sobove po nebu i
ide od kuće do kuće.Mada je more slalo hladnoću i davalo čar svoj toj zimi,meni nije bilo zima.


Prvi smo Božić proveli mirno,bez ikakvih svađa i prepirki i jedna i druga
obitelj su bile složne i raspoložene.
Sve je bilo mirno,vedro i veselo.I novi naraštaji naše obitelji dobivali su darove,novi su naraštaji trčali
baki po dvorištu a ona ih je pokušavala smiriti,novi su naraštaji upadali u vrt.I sve je bilo lijepo.I opet,
nebitno u kojoj obitelji,izgledali smo jedinstveno bez obzira na sve naše mane
.


Čudno mi je kad se neki ljudi žale,kad kvare Božić i svu njegovu čaroliju,kad ga smatraju obmanom i dr.
A većina takvih ljudi doživjela je mamu i tatu skupa na taj dan.Onako,kao na slici-mama,tata,brat i seka.
Većina tih ljudi bi dobila bar jedan Božić ono što je stvarno želilo...Ja nisam...S vremenom darovi su mi
postali nebitni,htjela sam samo jednom Božić kao na filmu...Al tek sad...tek sam se sad pomirila s tim
da je to nemoguće..Da ja nikad neću imati samo mamu tatu i jednog bracu...Da će moj Božić uvijek biti
uduplan.Kao nastavak filma gdje je glavna glumica ostala ista,samo joj roditelje i ostalu rodbinu glume
neki drugi glumci...Da...Ja ću svaki Božić provoditi u dvije kuće,ja ću uvijek imati dvije mame i dva
tate(i nitko nie gaysmijeh) ,bratom koji će se
zabavljati negdje sa društvom,i sa dva manja brata,za svaku obitelj po jedan,a ja...Ja ću sve to s osmijehom
opet iznova promatrati...


Samo oni koji nešto tako slično žive kroz cijeli svoj život,ne žele odrasti,još uvijek vjeruju u Djeda Božićnjaka
I anđele,bez obzira na godine...Samo oni cjene blagdane,praznike,reprize Jelenka na tv-u,samo oni u to vrijeme
opet postaju djeca...




Želim Vam sve najbolje,da mi budete više sretni nego tužni,da vam se želje ostvare...Da vam nova godina
bude bolja nego ova stara...








Image and video hosting by TinyPic







12:32 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.