ponedjeljak, 22.12.2008.

SANJAM BIJELI BOŽIĆ...

Hmmm...Božić!
Opet.Darovi.Kupnja u zadnji tren,a moja kreativnost je totalno zaštekala,
a originalnost,o tome da i ne pričam!Ajme,kad bi komercijalni dio Božića
obavio netko umjesto mene...
Božićni duh i ja baš nismo na ti...Stvarno se kasno sjetimo jedno drugog.
Tj.on mene...
Mene božićni ukrasi postavljeni na ulici oduševljavaju,al kad se sjetim da
je to sve isto kao i prošle godine,to oduševljenje splasne.Nestane.Ispari.
Nema ga.Sve je isto.Kao da je jesen ili proljeće.
U principu,obožavam zimu,hladnoću(lakše se ugrijati nego rashladiti),snijeg.
I mrzim komercijalizam.Jedino dobro što je iz tog prizašlo jest coca-cola!yes



Image and video hosting by TinyPic



Božićni duh kod mene navrati uvijek na Badnjak prije odlaska u crkvu.Pogotovo
ako lije kiša.Nisam od onih koji s nestrpljenjem očekuju darove i sl.Ja očekujem
polupijane ljude nešto starije od mene koji će se truditi izgledati trijezno i prisebno
dok božjom kućom odzvanjaju stihovi koje sa pažnjom pjevaju pobožniji ljudi...
Ja
očekujem komentare na izgled jaslica.Ja očekujem cigaaretu ispod krošnje starog
širokog čempresa koji svojom starom krošnjom zadržava kapi kiše.Volim ga.Volim
se sakriti ispod njega,zapalit "božićnu cigaretu" dok oko mene lije kiša.Ima nešto.
Jako je praktičan..Ponekad mi se čini da se poput mene,oko njega krije još gomila
ljudi koja u sebi skriva ponešto kao i ja,a on sve zna.I nikome negovori.No na kraju,
to je ipak samo čempres...rofl







Image and video hosting by TinyPic






Svake godine,nešto je drugo.Nešto posebno što daje neku drugačiju notu prošlom,
za razliku od božićnih ukrasa.U biti,gospodin Božićni Duh me natjera da primjetim
svijet oko sebe,da ga aktivno doživljavam,da primjetim ljude koji su tu u tom trenu.
valjda je to posebno.
Ove godine,po prvi puta,Božić trebam "proslavit" u dvoje,dakle s nekim mladićem nut
tj.sa svojim momkom.Hmm..da.I nedam mu na pravo da mi kupuje Božićne darove.
Od njega tražim reakciju.Želim poljubac točno u ponoć,a poslije toga,nestajem
kao dim...
Odlazim na kolače :n
jami:





Image and video hosting by TinyPic




{damn,fale mi kave s mojim etičarkama i Điđy,fali mi haiku ako ga stisneš}


ma ugl.užiwayte mi!wavemah


22:09 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.