četvrtak, 18.12.2008.

APOKALIPSO

umor.to je sve.
umaraju me ljudi s kojima dijelim pola svog dana,sa svojim ispraznim i glupavim svađama
i tupavim odbrusivanjima poput ja sam bar lijepa itd.ttd.Umara me to.Il im se posložio
menstrualni kalendar pa ih pere pms il šta već,al...Ugl. dosadni su.I onda se smijem radi
gluposti jer cura mješa led u čaši.jer ja i Kate Forster radimo i razmišljamo o takvim
pizdarijama tipa toga da zasviram činele na O Ana i sl.I da kasnije imamo 2 njemački iz
nekih neznanih razloga{mrzim taj jezik} jer je gospođa žena gospodina doktora hemafrodita
tako odlučila.mah!

I da Kate,glumci,ah...savršeni su i s tim svojim biranim riječima obaraju s nogu..Al meni više
više fale neobrijani,ponekad smdrljivi,uprljani motornim uljem i njihove ženama glupe priče.
Želim gomilu testosterona oko sebe jer svud oko mene,sve uokolo je apokalipsa estrogena.

umor.to je sve.


11:14 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.