petak, 21.11.2008.

MENI NIKO UKREST NE MORE,OVU MOJU ŠKATULU ZA SNE

meni je dobro.
.da
ali ne u zdravstvenom smislu.
ovako.
inače.

sasvim u redu.
smokin
ii...
zabavno je.
.da
ja guram po svom.
.glavom kroz zid.
.a ma šta bude nek bude.</font>
>>ratnik paorskog srca<<
i to je sasvim u redu.
taj moj film.
yeah.
i nema veze što mi se vrti
i nema veze što mi redovito
tlak pada i što se ponekad
ne mogu ustat jer ne osijećam
noge.



Photobucket


.meni je super.
i volim tebe.
.njih isto.

par njih.bash su carski.
fali mi sunce i kupači na plažama.
fali mi on.muški prijatelj.
njih 3.
to mi je dobro.
muškarci su ionako uvijek bolji
frendovi od cura.

frend ostaje frend do kraja.
.nema ljubomore i ženskih mušica.
.carski.
cura frend=samo jedna jedina kojoj
se može vjerovati.

dečko frend=jedan kojem možeš vjerovati
(ipak su veće babe od sura}
al su uvijek iskreni i pouzdani.
m da,moi fjendovi
nadam se da stižeš za koji mjesec u moj svijet.




Photobucket



i volim tebe.
..njih isto.
ma da,pa volim te.
.ne lažem! kunem se!fige ne važe.
onako,najviše.
do neba!

kiss

>>mala je avion<<
ja sam mala.1,64.
i imam srce kao nebo.
.al samo neki odlaze u nebo.
ne,ja sam more.
ma ja sam jednostavno plavo!
prividno crna,nebeski plava
ne kužite,ha?

samo sam happy!
{trujem se balaševićem.i dvornikom isto.i sa 3dd}


Photobucket


22:25 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.