subota, 07.06.2008.

Prodajem djelove svoje prošlosti.
zapravo,nudim ih besplatno!
Dajem vam sve
osim jednog ljeta i posljednja 3
mjeseca...
Jedinog razdoblja u kojem
ja živim kao ja!
Ne želim se sjećati kad
je sve bilo teško...
I koliko je to točno puta bilo
[lakše mi je nabrojiti kad
je bilo lako]
Ne želim se sjećati koliko
sam puta umrla
[kao feniks]
A ne želim se sjećati
ni onih momenata kad
sam stvarno bila na korak do...
nazovimo to-kraj...
...
Neću više,kunem se!
Vraćam vam sve što
vam dugujem!
Svaki osmijeh,svaku
kavu,svaku svoju sretnu sekundu!
Idem dalje isto kao i vi!
napokon!
Zbogom svim lopovima,narkomanima,
dilerima,prodavačima lažne sreće i
svima vama koji imate prišivenu
etiketu"kriminalac"...
Dobar dan,sunce je,more miriše,
ekipa gdje se danas pije kava?


19:38 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.