nedjelja, 20.04.2008.

Sunce sja...
Toplo je...
Miriše more..
Dobro sam...
{Čak mogu i normalnije spavat}


Photobucket

Vrijeme me podsjeća na nekoga...
Nekog ko je tu bio...Nekog koga nema nekih 8mj...
Fališ mi!Svaka
riječ sve je bilo vezano za tebe...Sunce podsjeća
na tvoj osmijeh i
na sve tvoje bisere i baze...Al nema te...
Žao mi je!!!
Ali ja ću polako dalje...


Zbogom!



Photobucket


Jbt!Ubija me ovo vrijeme!!!
Ništa mi se ne da..Skroz sam u nekom polusnu i onda me pere sjeta!Debilno...Ma ja sam skroz izgubljena!!!
{*spržot kovrčava!*dead}


Photobucket




Obrati pažnju na posljednju stvar
I legni tu kraj mene
Zaboravi na sve što znaš
Opusti se sad
Ne trači svoje vrijeme


Ja te volim



Volim da ti pogađam sne
I ne razumijem zašto te smeta
Ne mari za to

Obrati pažnju na posljednju stvar
I sjećat ćeš se dugo
Povuci još dim
Udahni volju za put
I uzmi moju ruku



Ja te volim



Volim da ti pogađam sne
I ne razumijem zašto te smeta
Ne mari za to

Obrati pažnju na posljednju stvar
Zadrži me u sebi
Osjećam da lutam kroz terase svijesti
Nešto se u meni dijeli


Ja te volim


Volim da ti pogađam sne
I ne razumijem zašto te smeta



Ne mari za to
...






Photobucket




Volim te kad pricas
U svom ovom ludilu
Slutnja gubi privid
Ogoljela do kostiju










Možda ne razumiješ ali volim te...


15:52 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.