petak, 04.04.2008.

LEĐA OKREĆEM ČEKA ME PUT OD STAKLA,VRATA ZATVARAM TO SU VRATA PAKLA!!!


Photobucket

Josh malo i ti si tu...
"prodavač lažne sreće"
Moja zaboravljena tajna...
Moja [možda] nedovršena bitka...
Kako si?

Zanima me tko si sada...Zanima me kako izgledaš...Zanima me da li te je svijet promjenio...Zanima me da li voliš drugu...Zanima me da li me smatraš svojom Penelopom,a sebe Odisejom...Zanima me kako ćeš reagirati kada me vidiš.Zanima me da li ćeš vidjeti ono ša si uništio..
Zanima me da li ćeš vidjeti u mojim očima onoga koga si ostavio iza sebe-nasmijanu djevojku sa tugom u očima...Ili propalicu sa bjesom u grudima i vatrom u očima..Propalicu koja je dobila novu priliku...Ali ne s tobom!O ne!S tobom nikada!
Nikad nećeš saznati što si iza sebe ostavio!Nikad nećeš saznati koje si čudovište stvorio!!!

Photobucket


Toliko me toga zanima...Taj susret..Nakon toliko toga..Hoće li me zarobiti sjeta?...[A i da me zarobi,od tebe nemam ništa...Samo ružan san..]

Photobucket

Život mi je sada savršen!Imam sve što sam željela!Dvoje vjernih prijatelja...Razumijevanje...Vodiča u noći - kojeg sam dobila par dana kasnije...Ona je tu...Uvijek!...I pazi na mene...Imam i njega...A uz njega sam mirna i sigurna...Sada sam jača!Uz jednu djevojku naučila sam se boriti za sebe i ono šta mi pripada...

Sada sve da i hoćeš ne možeš ništa!!!
I ne trudi se jer ono šta voliš
[ma da i ne mora biti tako,ali svjedno!samo da znaš...]
je umrlo još prije godinu i pol dana...
ona je nestala...




[Andre znan da san obećala da će post biti nebulozan,ali..praktički i je Jer..Ma zajeeeeebiii stari!!!Nema mesta strahu...smijeh...Idemo dalje!!!


fairies and angels20

I nisam u kurcu,naprotiv!Osijećam se želatinozno!!!roflrofl








Ja sam čovjek s kamena,
za mene je tvoja ljubav svetinja,
a na ova ramena nosim brime,
teška je sirotinja.
Za ta tvoja oka dva,
ta dva modra jezera,
pola svita ja bi da',
moja silo nečista.

Ja ću priko Biokova
bosim nogama do tebe doći,
šišmiša se ja ne bojim,
ne plašim se vištica i noći.
...
i kad za mnom pasi laju
pošteni sam sin od svoga oca


Mare jel da zvuči poznatosmijeh?
Ma wlayi su zakon!!!

E da! Ubija se šćuuut..smijehroflsmijeh
I spusti sic za 2 zuba!zubo


redflamefairy









Bilo je dosta!!! -oDjaVA!-

Sve vas pozdravljam...




Cik-cak!
U portapak!

roflroflrofl


16:28 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.