srijeda, 26.03.2008.

GOTTA LIVE MY LIFE LIKE IT˘S ONE MORE MOVE TO TAKE..




Photobucket


U zadnjih tjedan-dva stalno doživljavam nekakve spoznaje…Vidim stvari koje su odavno bile tu…Vidim njega, dečka koji je učinio život jednostavnim, pokazao mi svijet na drugačiji način..Čudno je to, što mi ga je i prije tako pokazivao..Dok smo bili samo obični prijatelji, samo onda nisam shvaćala…

I vidim nju, moju majku…Ženu koja je tu cijelo vrijeme, a meni je trebalo 16 godina da to shvatim..16 godina da shvatim da cijeli život imam ono što tražim tu, kraj sebe…I ne znam zašto mi je trebalo ovo da to shvatim…I sad mi je žao…Žalim za tim što sve to prije nisam vidjela…Možda bi sada bila drugačija? Možda bi se moj život drugačije odvijao? Možda ne bi trebalo ovo da shvatim da je tu…
Rekla mi je:»Šta god da ti se dogodi ,ma šta god da bilo, ti si uvik nečija..Ti si moja! I nema toga šta ćeš ti napraviti i nema tih djela i tih riči šta će mene natirat da dignem ruke od tebe!»

To me se dojmilo…Jer…Rekla sam joj…A ona se na 5min zavukla u moj um…Kao da je napravila generalno čišćenje onog dijela moga uma vezanog za to…Ostala sam paralizirana.
Sve te moje misli..Izbacila ih je van, a to nitko nije mogao…Valjda to samo mame mogu..

Ne znam da li je blizu kraj, pa mi Onaj svemogući sada nudi na dlanu sve ono šta sam prije mogla imati.. Sve ono šta nisam vidjela… Ili jednostavno na još jedan ružan način da otkrijem ono za čime uvijek tragam..Da dobijem mir…Ne znam…Sada, sve je upitno…

¤Na korak to savršenstva ili do dna?¤
Opet se kockam…

Možda je ono - One more road to cross,
one more risk to take

¤Ili opet ne?



Photobucket






možda ne razumijete,
ali volim vas...!


19:31 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.