subota, 22.03.2008.

ŽIVOT KAO FILM....

[nema vishe trojanca..smijeh]

evo me...
nakon duže vremena...
pishem..
mada nemam inspiracije,ali..imam potrebu za izmjenama...nečim drugačijim pa sam eto promijenila i design...sretan

jeste li primjetili koliko je teško pisati posteve kad se osjećate presretno,kad
je vani sve sivo i tmurno a u vama sve zrači..sve je puno boja?..Teže mi je opisivati sreću nego tugu..valjda zato što sam navikla na ovo drugo?..

No,da se vratim na temu..život kao film..Zvuči onako,isprazno i jadno..
ali tako je..Željela bi vam ispričati toliko toga...Cijelu svoju priču...Sve
ono što se događalo..Sav svoj prijelaz od pakla pa do raja...ali...ne
isplati se vraćati u prošlost i sjećati se svega toga..kad je ovako savršeno!

Istina,i dalje me je strah..Strah da se ne vrate..Da me neunište..
Uvijek je tu ta strepnja..Ne znam,valjda ću se naviknuti na to..Ipak,
nishta ne može biti savršeno..tuzan

ali,bez obzira na sve,sada mi je dobro..I zato najvishe zasluga
preuzima on..Jer je drugačiji...Iskreno me voli..I ne krije mi nishta..
I sve to..Nekako mi je čudno,jer opet,postoji jedan posto mene koji
mu ne vjeruje..Ali opet,kad je tu..Osijećam se sigurno..I znam da
moja prošlost tu ništa ne može...Nitko od njih..Ni dileri,ni narkomani,propalice,alkoholičari i prodavači lažne sreće..Nitko!..
I zato znam da,jednom kad nestanemo,neću žaliti..Bit ću zahvalna..



Photobucket



**************************************


Ako Znas Bilo Sto....


*ne znam sto da radim sa sobom
*na sto misli da bacim
*eto polako stvaram pjesmu o tebi

*gledam tvoje tijelo
*ludujem za njim
*i ponavljam u sebi samo jedno
*poljubi me
*pa mi prste u kosu uvuci
*i zagrli me
*poljubi me

*pa se privi tik uz mene i zapjevaj
*ako znas bilo sto
*zelim da se stisnem uz tebe
*da te milujem
*da ti sapucem na uho bisere
*da pricam o slobodi
*da se glupiram

*da ti kazem oh ti ludo jedina
*poljubi me
*pa mi prste u kosu uvuci
*i zagrli me

*poljubi me
*pa se privi tik uz mene i zapjevaj
*ako znas bilo sto...


**************************************




14:01 | Komentari (30) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.