ponedjeljak, 17.03.2008.

OD SVEG ZLA ...

[uletio mi trojanac..grrr...]





-ovaj je post mogao biti posvećen drogi..
ali nije..


-ovaj je post mogao biti posvećen odlasku..
ali nije..


-ovaj je post mogao biti posvećen borbi za život...
ali nije..



-ovaj je post mogao biti posvećen nečijoj ljubomori...
ali nije..


-ovaj je post mogao biti posvećen nečijoj podlosti..
ali nije...


-Mogao je biti posvećen mom životu od unatrag nekoliko mjeseci
ali njie


Photobucket



-Možda vam nije jasno,ali nama u životu ide!

-Možda vam ne ide u glavu to što ona je ona opet narkomanova cura,
ali je!


-Možda vam nije jasno kako je opet tako,ali vaše su laži otkrivene!
Njen je život njena briga i to se vas ne tiče!!!


-Možda vam nije jasno to što mogu biti s njim,ali jesam!


-Možda nam zbog vlastite ljubomore želite srušiti sve i onda
nam glumite prijatelje..



Photobucket


-Iskreno rečeno,ja vas ne trebam!

-Ja imam njih..

-Dva anđela..Dva najvjernija prijatelja..Dvoje ljudi koji su uz mene kad
god mi treba...Do njihovog prijateljstva mi je stalo..


-I imam njega..Možda vam to smeta,nije me briga!

-Volim ga...Da! I ja to mogu!!

-Jer ima sve šta sam tražila..Sve što sam od nekog željela..

-Ono što mi se činilo nemogućim,sad je moguće..


Photobucket


-Ja se opet iskreno smijem..

-Ja opet vjerujem da svijet ima bolju stranu...


**********************************************



-Sada...Uživam u tome što ću otići tamo...Tamo gdje se odavno nisam vraćala..

-Sada..Uživam u svakoj kavi koju popijem prije škole u Ferate..smijeh

-Sada...Uživam kad se samo smijem sa vama..

-Sada..Uživam u suncu...

-Sada..Uživam u svakoj cigareti koju zapalim sa vama belj

-Sada..Uživam kad god se nas dvije besmsleno cerimo..

-Sada...Uživam se izležavat na stanici ležeći na njenim nogama..

-Sada..Uživam čekajući ga...

-Sada...Uživam u svakom njegovom pogledu...

-Sada...Uživam u svakom njegovom dodiru i poljupcu..

-Sada..Uživam kad god čujem njihove glasove!!!kisskisskisscerekcerekcerek


Photobucket



-Mislite da ću i ovaj put odustati?

-Mislite da ću i ovaj put gledati kako sve uništavate?

-O ne!

-Imam svoje stare,dobre prijatelje..Novu ljubav..

-Svoj novi svijet!!!

- I za taj svijet ću se boriti!!!!!

-Stoga-ODJEBITE!!! Jer ono što je moje,uništavati nećete!!!



Photobucket



16:19 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.