PETAK 13




  • koji dan.. huh najzad opet.. petak 13, a ja za 2 sata imama predavanje za fitoestrogena.. isuse... osjecam se ko malo djete ... ko neki student na ispitu.. uvatila me opet trema auuu nije fer... kad se samo sjetim zadnjeg... za mirenu i yasmin-a ufff 100 zena i ja :( i sve neke nabrijane i punih pitanja.. kud se okrenes gledas zene... a sad... jos gore..100 zena u klimaksu aaaaaaaa ode ja ubit se... da bog d da dodje neki decko... budem ga odnjio na kavu i sladoleda nakon toga...

    hmm idem ja sad ohladiti se ispod tusa, i dovrsiti prezentaciju... dopisacu veceras .. btw izbrisao sam post di sam pisao oko sahrane moje bake koja je umrla na uskrs..jer ispalo bi da u ovom blogu pisem samo tuzne stvari...

    wish me luckk

    20:50
    hmm evo me najzad kuci.. ufff koji dan... i'm aliveeeeeee :D
    mislio sam da ce bit oko 100 zena.. al ispalo je da su dosli vise od 300 bang hmm a ono ljepo danas je bilo sto sam vidjeo oko 10-15 muskaraca thumbup smijeh weeee al ajmo opet na ruzne stvari :D hehehe zene ko zene... napunilo se mjesto jako brzo jer bio je svedski sto njamiparty i poceli su tracat.. vidi ovu .. vidi onu lud uffff ovu sam vidjela sa onog na nocnu smjenu.. ona se razvela.. vidi frizuru koju ima.. auu kakav minic nosi ona headbang headbang mad i tako od 13:00 do 13:30 sam cekao da se malo smire.. da mogu pocet.. hmmm mislio sam da nece se to desit kad je moja koleginica na sav glas vikala molim za tisinu .. molm vas bla bla i uspjela je :D hehe veliko hvala njoj mah
    nakon 2 sata prezentacije... dosao je kraj nut zahvalio sam se na pozornost, i pitao dal ima nekih pitanja kad ono eekeekeek svi su poceli aaaaaaa no nije fer.. to su odrasli ljudi.. magistri.. doktori nauka... a ponasaju se ko mala djeca u vrticu... kaj im je... zasto ne mogu 2-3 sata sjest na jedno mjesto..slusati.. pitati ko normalni ljudi... blabla namcor uspio sam odgovorit na vecinu pitanja .. ostalima sam dao moj e-mail da pise tamo i da ima odgovorim kad cu imat vrijemena, nakon toga isli smo na setrnju ugrad i na kavu sa menadjere te tvrdke ... i kasnije na veceru.. malo sam se oslobodio inace bog zna kaj bi bilo sa mnom :D ako sam ostao sa te ljude .. trudeci se da im odgovorim na sva ta pitanja zujo

    idem sad skinut koji film sa neta.. da gledam i da se malo opustim.. sutra je novi dan rolleyes posao nikad ne ceka greedy


    13.04.2007. u 10:30 | K | 10 | P | # | ^

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  • < travanj, 2007 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            

    Kolovoz 2007 (1)
    Lipanj 2007 (3)
    Svibanj 2007 (8)
    Travanj 2007 (8)
    Ožujak 2007 (2)
    Prosinac 2006 (2)
    Studeni 2006 (5)
    Listopad 2006 (2)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



    Opis bloga


    Sve je lako kad si mlad




  • Sve je lako kad si mlad

    Linkovi







    Omiljeni blogovi


    price iz becke sume
    paix
    žena zmaj
    come to the cabaret...
    našla sam
    pure poison
    ruzy
    moja najdraza Limuzinka :)


    Free Website Counter






    Fans on the page


    Locations of visitors to this page