I nemoj se nikad zaboraviti smijesiti...




  • Ovu sam pjesmu prvi put cuo kad sam bio na fax u Bugarsku, ostao sam bez rijeci...eek tekst i glazba su predivni... thumbup a danas sam bio na shoping u grcku opet sam ju cuo u jednom ducanu... kad sam se vratio kuci pustio sam ... i evo vec.... 20 put kako je na repeat... malo sam se sjetio mladosti .. malo... nostalgije.. U ovoj pjesmi prica se o jednoj curi.. Eleni koja boleduje od raka...tacnije leukemije... ona obozava Anna Vissi... ( kao i ja rolleyes ) i zadnja joj je zelja bila da ju vidi uzivo prije smrti... naravno kad je Anna cula. ispunila ju zelju i provela zadnje dane sa njoj u bolnici... nakon smrti... napisala ovu pjesmu...
    Kasnije imala je nekoliko koncerata i sav novac je dala za istrazivanje leukemije..

    Evo prevod.. hvala Nani za pomoc oko prevoda..


    Eleni
    Gledam tvoje malo blijedo lice
    na nasim slikama.
    Kako umorna si postala...
    Bila si u zurbi da odes.
    Tvoje male tuzne oci,
    poput dva oblaka na nebu,
    gdje li oni idu?
    Kuda putuju?
    zbor: Eleni, gdje ides?
    Budi sretna!
    U ovom zivotu tvoja sudbina je bila pisana
    zutom olovkom na bijelom papiru,
    poput limunovih suza.
    Sjecam se svih popodneva
    u kojima si sjedila bez ijedne rijeci...
    Samo bi me gledala,
    i smijesila mi se.
    Saljem ti ovu moju pjesmicu,
    da ti pravi drustvo.
    I nemoj se nikad zaboraviti
    smijesiti...


    06.04.2007. u 20:04 | K | 3 | P | # | ^

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  • < travanj, 2007 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            

    Kolovoz 2007 (1)
    Lipanj 2007 (3)
    Svibanj 2007 (8)
    Travanj 2007 (8)
    Ožujak 2007 (2)
    Prosinac 2006 (2)
    Studeni 2006 (5)
    Listopad 2006 (2)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



    Opis bloga


    Sve je lako kad si mlad




  • Sve je lako kad si mlad

    Linkovi







    Omiljeni blogovi


    price iz becke sume
    paix
    žena zmaj
    come to the cabaret...
    našla sam
    pure poison
    ruzy
    moja najdraza Limuzinka :)


    Free Website Counter






    Fans on the page


    Locations of visitors to this page