< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Cursors



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mail
Ak me kaj trebate....


pošalji mi e-mail



Image and video hosting by TinyPic


Image Hosted by ImageShack.us




• Albert Einstein
o "Mašta je važnija od znanja."

• Alfred Hitchcock
o "Postoji nešto što je mnogo važnije od svake logike: to je mašta."

• Arturo Graf
o "Jadna je ona ljubav kojoj mašta prestaje biti prijateljica."




Image and video hosting by TinyPic



O Meni

Ime: ma, ko da je bitno

Spol: ž

Horoskop: jarac
(podznak- rak)

Slušam: ma niš posebno ali...
Ne slušam: narodnjake, Škoru
i slično smeće !!!

Hobi: ritmika, balet, karate

Kada niš ne radim: bacim se na krevet i ... maštam
(ponekad čak i razmišljam)

Volim: pročitat dobru knjigu/pogledat dobar film,
bit u dobrom društvu

Obožavam: ...you know that...

The Dream: postati (dobra) glumica
pogledat mjuzikl na Brodway-u

Ne podnosim: neorganizaciju,
ljude koji nemaju svoj stav
il se boje iskazat mišljenje,
glupačice-Think pink! I am the best! The...?
and ...


Something you must know...
-Život je borba!
-Budi dijete!
-Budi svoj!
-Maštaj!


DO NOT WORRY BE HAPPY!!!smijehsmijehsmijeh
and do not forget
ENJOY the LIFE!!! :)

winkcerekthumbup




Create your custom cookie at bigoo.ws

Image and video hosting by TinyPic

Sam se smješkaj!:smijeh

To mi se često dogodi, da ne znam šta se događa.zujo

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkovi

KAZALIŠTA (u kojima sam gledala fenomenalne predstave)
Trešnja
Komedija
KNAP
Exit
teatar.hr
ADU-moja (nadam se) buduća akademija

Broadway - raj... ;)


radimpredstavu

Blog.hr

Još samo 2 fotke Chicaga...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 05.12.2007.

Anna

morala sam napisati post jer ti ne mogu odgovoriti na blog... voljela bi da mi daš svoj mail ili mi pošalji na moj- dora_dorass@hotmail.com..........pa da mogu steći mišljenje o tebi....sviđa mi se što si napisala...
naravno da se ne ću ljutiti...moj blog je javan....može ga čitati tko želi...znači i ti...što više voljela bi da ostanemo u kontaktu...tko zna možda bi se dobro slagale... koliko imaš godina...molim te ostavi mi nešto kako bi ostale u kontaktu...
Hvala ti
pozdrav !

- 23:18 - Komentari (37) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.