29.06.2009., ponedjeljak

Echoes of laughter.

Vi utječete na mene.
Zbog vas se užasno isfrustriram i živčanim.
Zbog vas radim stvari koje nekad ne bih.
Zbog vas u rekordnom roku potrošim novce na računu.
Zbog vas se posvađam s roditeljima. Često.
I svima koji imaju predrasude.
Zbog vas visim na msnu do kasno u noć.
Zbog vas ljepim naše slike po stropu tako da vas gledam svaku noć prije nego što zaklopim oči i svako jutro kad se probudim.
Zbog vas ostajem vani dulje nego što bi trebala i kasnim kući.
Iako znam da ću dobiti jezikovu juhu.
Zbog vas sjedim u sobi svaki dan i crtam vam slike koje se me zamolili.
Mama ne shvaća zašto taj prevelik uloženi trud bacam na te crteže da bi ih vama dala.
Eto zato.
Što obožavam izraz na vašem licu kad vas iznenadim.
Vi se moje pizde.
Vi ste moji anđeli.
Uz vas je...sve nekako bolje.
Uz vas se ne opterećujem stvarima o kojima inače razmišljam više nego što bi trebala.
I kad sam uz vas...ja ne plačem.

Ne mogu pomoći nikome od nas.

Vi me nikad niste vidjeli kako plačem.
Ni na početku školske godine.
Na sahrani.
Ne mogu se ni natjerati da plačem.
Ni kad su došli psihijatri u školu i morali smo pričati o svojim traumama.
Čak ni na kraju školske godine. Kad smo pjevali.
Kad su nam učitelji držali govore o rastanku. Jer sam znala da ćemo se još jednom vidjeti. Na dodjeli svjedodžbi.
Ni za vrijeme prezentacije u kojoj su se vrtile naše stare slike.
Ni kad je ravnateljica držala govor od kojega su svi plakali.
Zato što...trebala bi plakati zato što rastajemo. Ali kako kad gledam u vas? Kad ste još uvijek tu.
Ali onda. Kad smo sjeli u redove i čekali da nam učitelj podjeli svjedodžbe pa da odemo kući. I grlili smo se. U tom trenutku kad smo posjedali. Po zadnji put. Nešto je u meni puklo.
Odjednom su mi oči postale mokre. I niz lice mi se skotrljala jedna suza. Pa druga. Treća. Nisam ih mogla zaustaviti. Nisam mogla...
Još jasno vidim vaša izbezumljena lica sa smrznutim osmjehom.
I tako ste me prvi put vidjeli kako plačem.

nitko ne zna zašto si plakala
il' ti je kroz glavu prošlo sve...


sutra su upisi.
don't go away.

Image Hosted by ImageShack.us



- 00:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

23.06.2009., utorak

I wished, I wished you could have stayed.

Znaš.
To me ubija.
To, što te poznam 11 godina. Jedanajst.
Kroz vrtić, i cijelu osnovnu školu provodili smo dane zajedno.
Više od šest sati dnevno. U četiri zida.

A sad ti odlaziš u osijek i sve će se promjeniti.

Treba mi to.
Treba mi to kad me zapričavaš pod satom, pa se učitelji deru na nas.
Treba mi ono kad me non stop moliš da ti dam empetri.
Treba mi ono kad se kladimo čiji će avion na nebu biti brži.
Kad se kladimo. U piće.
Naši dugi razgovori koje nitko ne kuži.
O glazbi. Metalu. Nightwishu. Hrani. Izlascima. Bosi. Kad crtamo mape gradova. Kad prebrzo pričaš pa ništa ne pohvatam.
Kad mi govoriš da jednog dana hoćeš da tvoja kosa bude duga kao moja.
Kad me ubijaš u pojam kad se ošišam.
Kad se nostalgično sjećamo 2.4.
Svaki put kad kažem jebiga, a izleti mi jako često, sjetim se tebe.
Jer ti non stop govoriš jebiga.
Jer sam to pokupila od tebe.
I ono kad se ubaciš u sred razgovora i ništa ne kužiš. Koje kome rekao da je to napravio?
Nesvjesno, to i ja radim.
Nikad ne pratim što netko priča.
Ti si moja droga.
Koju već dugo nisam vidjela, ni čula.
Svaki put kad srećem u tvoju ulicu, poglam u smjeru gdje je tvoja kuća.
Uvijek. Refleksno.
Neznam zašto.
Možda...možda te vidim kako ideš ulicom.

- 19:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

02.06.2009., utorak

Forgive the adoring beast.

Svirali su je.
Našu pjesmu.
Jedinu.
Najljepšu.
Stajala sam na tribinama.
Naslonjena na ogradu.
I gledala u gomilu ljudi.
I vidjela sam te.
Našla sam te među gomilom.
Tako si skakao.
I počeli su su prvi zvukovi pjesme.
One.
Na koju sam stoputa plakala.
I to samo zbog tebe.
Nisam se više mogla kontrolirati.
Počela sam vrišati.
Neprimjetno, pošto su se svi derali.
Skvrčila sam se uz tu ogradu i došlo mi je da plačem.
Oči su mi suzile.
Iako sam si naredila da taj dan mora biti savršeno sretan.
Gledala sam na mjesto gdje si stajao ti.
Tako skvrčeno tupo zurila.
Svirali su mi je.

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I will bleed forever

My fall will be for you
My love will be in you
You were the one to cut me
So I'll bleed forever.


I nakon svega, umjesto cijelog koncerta, u sjećanju mi se samo vrtila slike tebe kad si došao kod nas kad je završio, kako si se smijao i brisao znoj sa čela ispunjen doživljajima. Bio si malo pijan i prolijevao si pepsi.
Ništa više nije bilo važno.

Image Hosted by ImageShack.us


I will be forever yours

- 22:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

tonight i feel your presence again.

ležala sam u mraku i buljila u strop.
okruživala me samo glasna glazba.
sve ostalo bila je tišina.
i mrak.
htjela sam zaboraviti.
razmisliti o svemu.
maknuti se.
ali ne.
nikakve slušalice na najvećoj glasnoći nisu sprječile da do mojih ušiju kroz prozor dopre jedan zvuk.
i to ne bilo kakav zvuk.
odmah sam ga prepoznala.
uvijek ću ga prepoznati.
među milijun zvukova i milijun ljudi.
usprkos najjačoj glasnoći glazbe koja trešti.
smijeh.
tvoj smijeh.
skočila sam i pogledala van.
sjedio si tamo.
i smijao se.
a ja sam stajala tako skamenjeno u mraku.
i tako stajala i gledala.
do dugo u noć.

We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand


Image Hosted by ImageShack.us


- 21:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #

0

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

I am a rock, I am an island.
I've built walls, a fortress deep and mighty, that none may penetrate.
I have no need of friendship; friendship causes pain.
I won't disturb the slumber of feelings that have died.
If I never loved I never would have cried.
I have my books, and my poetry to protect me.
I am shielded in my armor, hiding in my room, safe within my womb.
I touch no one and no one touches me.
And a rock feels no pain.
And an island never cries.

design by Ruby Nelle