Taajni svijet

još 4 sata i 19 min... pa ti luduj






"You never close your eyes anymore when I kiss your lips"

28.11.2011. u 01:45
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |

.

Ako si me ikada iskoristio na tvoju je sramotu, znaš da to neću znati... ali dovoljno je da samo ti znaš...
Ako ikada saznam da si pričao o meni iza leđa, neću se ljutiti, ali Dunav će postati plitka rijeka...
Ako me toliko znaš, to znači da ti toliko vjerujem...
Ako me lažeš,
ako nisam ono što kao jesam, nemoj me više onako zvati... ne mogu dovršiti ovaj tekst, jer
ako ga dovršim...

26.11.2011. u 21:40
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |

Ko brod u boci putujem, i neću stići nikamo...
jer suviše ti dugujem da tebe bi se odreko...
Ko brod u boci putujem, a neću stići nikamo
jer predobro se poznajem da bez tebe bih mogao...
Ko brod u boci putujem
i previše ti dugujem,
a dao sam ti premalo...

17.11.2011. u 19:56
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |

E njega baš volem...

3 Guys are in a bar.

One of them says: I have the longest arms in the world.

The other one says: I have the longest legs in the world.

The third guy says: I have the greatest musical talent.

So they decide to go to the office of the guinness book of records.

The first guy comes out and says: Yes! I do have the longest arms.

The second guy comes out and says: Great! I do have the longest legs.

The third guy comes out pretty angry and says:

WHO THE FUCK IS BALAŠEVIĆ?

16.11.2011. u 22:12
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |

Have you ever had one of those days...

10.11.2011. u 20:24
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |