myspace

*J-U-S-T--M-Y*-prohujalo s vihorom *J-U-S-T--M-Y*-prohujalo s vihorom

kad nemaš sreće


zašto baš ja? e al uvijek neko sranje s tim kompijuterima. jebote pobrala sam neki virus negdje, bar tako moj stari kaže a ja znam da je sigurno on kriv za sve, i komp bio na popravku neka 2-3 dana i naravno da nisu zbrisali niti jednu njegovu stvar s starog diska ali zato naravno da su meni zbrisali sve moguće pjesme, ma nije ih bilo puno samo oko 700, da stvar bude bolja neke stvari sam stvarno jako gudo tražila i zganjala okolo po radijima i kad sam ih nabavila samo sam ih stavila u komp jer je bila škola još pa kao budem ja to spržila na cd.... da budem i ne. al zašto baš ja???

30.06.2005. u 09:51 | 4 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us



uopće nije fora kad te otkriju i kad netko zna da baš ti pišeš postove na svome blogu. nije fer. ma kužiš ono to ti je tak kad si slavan, jel tak?
sve veličine ovoga svijeta ne vrijede toliko koliko jedan dobar prijatelj.

26.06.2005. u 23:57 | 4 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


ima neka tajna veza, tajna veza za sve nas...


Kako je sve započelo…u ovoj bilježnici….između nas tri…toka, peja, kika….
Na kraju će pisati tko je što i kada pisao, npr. Peja, kika, toka znači peja je pisala nama i sl. skužit će te.


I. DIO

16.11.2004., UTORAK

Joj… a šta da napišem? Ha..ha…(toka jel ti to poznato!?!??!). Ali fakat….početak je težak! Nego, želim samo reći (u početku!) da ako stvarno želimo uspjeti u ovome naumu, moramo biti stvarno jako, jako, jako iskrene jedna prema drugoj. Možda će ponekad ta istina i previše boljeti, ali vjerujte mi bolje je tako. P i same znate. Ali meni je 1000 puta gore čuti laž, a kasnije tek saznati istinu. ZA MENE JE VELIKI NEDOSTATAK ŠTO VAS NE MOGU NATJERATI DA GOVORITE ISTINU, ALI I PREDNOST. JER ZA SVE ŠTO VAM STAVIM U ZADATAK ODGOVARAMO ZAJEDNO ILI SLOŽNO JER ZA MENE STE JEDAN ČOVIJEK. Nego vjerujemo si jel' da? O.K.! krenimo na posao. Imam jedan problem:
Ja jednostavno ne mogu bez nje. Ni jedan dan. Ako je ne pomirišim, poludim…jednostavno sam živčana ako ju ne dobijem i ludim za njom…. Ako je nemam jedan dan poludim. Treba mi svaki dan samo malo njezinog okusa….recite mi, jesam li postala OVISNICA O ČOKOLADI????!!!
E majke mi ja poludim ak mi mama ne donese čokoladu….( kika to nije smiješno, znam da sad umireš od smijeha!!! Pizdo mala…) bolest maje mi…

17.11.2004.srijeda
ah…eto..imam kemiju i dosadno mi je!! Jučer se puno toga dogodilo ne da mi se sve pisati sve tri znamo šta je bilo, nego jel ćemo pisat ovu bilježnicu? Naš projekt? I kika, tonka i ja smo se i prije svađale i prije nego smo upoznale tebe. Nismo znale pričat po 2-3 mjeseca i ništa nam se nije dogodilo, nego su nas ti događaji još više učvrsnuli i ojačali. Jasno? Ti se ne moraš maknut iz naših života, dapače mi te želimo u njima. Samo se sad skuliraj i mi si moramo vjerovati. Jel to jasno? Jel će to funkcionirat? E pa ne znam….vidjet ćemo.
*Pusa, volim vas*

the world is very big
and you thinking only on the escape
I'll go enywhere with you
Just call my name
But if you try to go alone
Don't think I'll understand
Please, stay with mw…
Stay with me
In the silenc of your room
In the darkness of your dream
You must only think of me
And i'll come to you
But only if you stay with me!!

Peja, kika, toka







17.11.2004.

Ja ne smijem ići u Budimpeštu, mama mi ne da! A uz to …uzela mi je i mobitel…i sutra ide na informacije. Samo to! Danas sam se žestoko posvađala s tatom i s njom. Na kraju sam im rekla da sam jučer dobila komad iz fizike, a onda sam neočekivano zaradila par šamarčina. Dakle…oni mi stalno govore da će me poslat u popravni dom zbog svega (ono kad sam završila na hitnoj zbog alkohola i to) no dobro dosta u vezi mene. Kako ste mi vi? Jer ja sam u totalnoj komi, još uvijek. Pa ne mogu vjerovat. E toka, hvala ti na onom razgovoru jučer pomoglo mi je da se pomirim sa pejom. Mislim ja bih stvarno htjela da nas tri budemo naj, nema beda, ali i same znate da trokuti ne funkcioniraju. Ali nećemo znati ako ne pokušamo. Najviše me sada muči jedna stvar. Hoću li smjeti ići na prljavce? Ja ću si rezat žile ako ne budem smjela. I sada u subotu sumnjam da ću smjeti van. Moram ispravit komad iz latinskog i svi sretni i zadovoljni. Danas od popodne od negdje 4 štrebam biologiju a ni b od biologije ne znam. Nešto sam zapamtila nešto ne. Valjda sad shvaćaš zašto ti nisam odgovarala na poruke tonka, mama mi je uzela mob. Ja vama moram reći iskreno meni se onaj vrabac baš i ne sviđa, zapravo ni sama ne znam jer ga ne poznajem uopće. Danas sam još štrajbala lektiru hamleta tj., dovršavla ju. Moji roditelji se ljute na mene i u pravu su. Baš sam gad od djeteta. Mogu imat sve i sve mi daju a ja njima tako vraćam. Ma baš lijepo od mene. Kao što bi bačićka rekla krasno. E sutra idem na dopunsku. Velik dan za mene. 1.put JA idem na dopunsku. Sramota. I šta bih ja vez vas? Hodala bih u mraku i nikad ne bi našla put ka svjetlosti. (zajebavam vas). Normalo bi živjela ( i sad zajebavam).

There's another worls inside of me
You may never see
There's secrets are and lies that I can't hide
Somwhere in that darkness there's a light
That I can't find…
Maybe it's too far away or maybe I'm just blind
Or maybe I'm just blind

Pusa, love ya both!


PS.: 23:23 h slušaj ovu poruku od vrabca: gledam tv i ne mogu prestati misliti na tebe od trenutka kad sam te vidio. Sad te još više želim upoznati i što prije se naći s tobom.
Ja mu na to nešt odgovorim i skrenem s teme, koja sam ja BIČ
Slušaj ovu: svi mi samo daju dobre kritike o tebi a ti se meni onda sve više sviđaš. Ma neću te više zadržavat vjerojatno imaš pune ruke posla a ja te samo spriječavam.
Rekla sam mu da učim biologiju što je istina. Gvozan dvugi vazved –mamićka

Pusa, kika, toka, peja





Joj a šta da napišem….(ha ha peja).
E kika sad si zarobljena između mene i peje. Ha ha nećemo te pustiti. No dobro, ovako kika rekla si mi da govorim hrvatskim standardnim jezikom pa ću se ja sad onak prebaciti na vaš, običan jezik smrtnika. I da kika trokuti ne funkcioniraju nikada u ljubavi ( peja jel ti to poznato?) ali u prijateljstvu funkcioniraju. Moja teorija. Npr, tri mušketira. Ak mogu one iz seks and city onda možemo i mi. Jel tako?
Peja sunce samo ti meni papaj čokoladu. Da se malo udebljaš. Ako treba i ja ću ti je kupovati. Uopće ti nije neki problem.
A kika mislim stvarno moraš više učiti. Ne ide mi u glavu kak se možeš tak ponašati prema svojima. Jadni roditelji. Morat ću reći svojima da te posvoje kad te se tvoji odreknu pa da te ja naučim neke stvari. Seka moja znaš da te ja volim zajebavati. I tak ja vam nemam takve probleme ko vi. Jel' idemo u subotu, dan prije prljavaca, van? Mislim ak ću smjeti. I kika, evo da ti kažem kad već moramo biti totalno iskrene, ni meni se taj vrabac ne sviđa. Al je ok. Pa ga barem upoznaj bolje. A peja ti se ne ljuti što sam joj to rekla.
E sad nakon ovog ko živ ko mrtav.ja ću uvijek biti iskrena i djelit ću ludo povjerenje s vama pa evo ja prilažem kikina pisma. Mislim peja bi ih kad-tad pročitala. Ovako ću barem biti sigurna da nitko drugi neće čitati ni bilježnicu ni išta drugo u njoj.

Azorno nebo čekamo zoru
Pet-šest mladih golubica
Nasmiješena su im lica
I nakon mnogo godina
U mome srcu draga sličica
Zajedno smo momke gledale
Zajedno po rivi šetale
Pravile se da smo važne
Ma da smo pametne i snažne
Sanjale smo zemlje daleke
Hej, ljepotice moja prijeteljice
Gdje su naši snovi ostali
Hej, ma sve smo mi
Kao ptice selice svaka svome jugu odleti.
Djevojčice žene postale
A neke su se već i udale
Ja još čekam azurne zore
Ma ja još želim preplivati more
Ja još sanjam zemnje daleke

Peja poznato?
Stvari se polako vraćaju na mjesto, ovako nešto se ne događa često..
Toka, peja, kika
18.11.2004.
20:57h

razum zaboravlja sve patnje kada tuga ima pratioca i kada je prijateljstvo tješi.
William Shakespeare: kralj Lear



25.06.2005. u 00:23 | 0 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


život je lijep


što se k vragu događa
glava mi se raspada
ne mogu se promijeniti
al se mogu vratiti
natrag
u garažu...

nemojte pjevati ovu pjesmu ispred staračkog doma ovako kasno jer ćete inače završiti kao ja večeras. da, da, neki starci su zvali murju i jebiga ona je došla i opla ajmo u postaju. ha ne mogu reći da su starci bili presretni i to sve....ma preživjet će oni to sve. mislim mi smo morali popiti do kraja vino koje nismo uspjeli jučer na koncertu (rock felleri-bilo je genijalno, bubnjar je presladak...a kako se dobro ljubi..) i uglavno mi smo bili malo glasniji i penzići popizdili od muke. dođem sad doma i ono šta ću ne da i se još ići spavati reko idem nešto napisati do tada će valjda moji zaspati pa da mogu zbrisati van...mislim da spavaju, idem provjeriti. ĐUS!!

24.06.2005. u 00:41 | 0 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


hm...


Malo sam razmišljala, čitala ostale blogove i smislila kako će se moj razlikovati od drugih(sama pamet danas izvire iz mene) . Vidite ja i moja najfrendica (magarac na prvom mjestu) pišemo u jednu bilježnicu sve što nam se događa u životu i izvan njega. jedan tjedan, dan, mjesec-po potrebi, je bilježnica kod nje a onda ju ona da meni, ja izkomentirama to njezino i napišem nešto svoje. skužili ste valjda što je pjesnik htio reći. uglavnom ja ću djelove te bilj., stavljati na ovom blogu. je, kak sam pametna.

e da, moram ovo komentirati, nedavno sam čitala jedan post od lemon-tako nešto, i ono cura skroz nije normalna. ono barila je svoju najfrendicu i baš im je zakon. i napiše još nisam lezba. ma dajte molim vas pa tko normalan to radi???? pa sjebat će si prijateljstvo totalno jer jednom to mora prestati a kasnije je jako teško to sve zaboraviti. znam iz vlastitog iskustva. užas! joj...kuda taj današnji svijet ode...

23.06.2005. u 17:44 | 8 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


Dugme manija


Je, priznajem uhvatila je i mene. Iako nemam niti jedan njihov cd, te mozda znam refrene od jedno tri, četiri pjesme, svejedno idem na koncert. Za sve one koji nisu uspjeli doći do ulaznica, imaju mogućnost odlaska u Beograd, a iz pouzdanih izvora saznajem da će biti održan još jedan koncert u Zagrebu. Danas je donešena odluka da je ovaj događaj na visokoj razini opasnosti, te je u osiguranje uključeno 600 zaštitara Sokol Marić te policija grada Zagreba. Dežurati će 5 kola hitne pomoći. Pripreme i dalje traju, jedan od organizatora gospodin Hlupić rekao mi je kako mu telefon stalno zvoni jer svi mili novinari žele VIP akreditacije. Još je napomenuo kako nestrpljivo čeka sutrašnji dan da svi zajedno pogledamo taj veličanstveni događaj. A orion pirotehnika nam sprema ništa manje spektakularan vatromet. Želim svima dobru zabavu.

22.06.2005. u 00:40 | 2 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


....................drugi dio


I DALJE MI JE DOSADNO!!! OSJECAM SE KO CRKOTINA. SAMO LEZIM I GLEDAM TV ILI TIPKAM BILO PO MOBU ILI KOMPU. UZAS!!! TREBAM SI NACI ZIVOT POD HITNO

21.06.2005. u 11:55 | 1 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


.............................................


DOSADNO MI JE
E DOSADNO MI JE
JE DOSADNO MI JE
I JE DOSADNO MI JE
MI JE DOSADNO MI JE
DOSADNO MI JE DOSADNO MI JE
BAS MI JE DAN BEZVEZE
ŠUGAVO NEKAK
DOSADNO MI JEEEEEE
AAAAA DODE MI DA VRISTIM
KAD ZNAM DA ME JEDNA KLINKA IZ 7 RAZREDA MRZI
A JA RAZBIJAM GLAVU, KO JU JEBE JA SAM SREDNJA
NE TREBA MI TAKVA FRENDICA
I TAK ME SVI OBOZAVAJU
MOGU BIRATI KO CE MI BIT FREND
KO JU JEBE!!!
DOSADNO MI JE
JE DOSADNO MI JE
MI JE DOSADNO MI JE
DOSADNO MI JE DOSADNO
TRA LA LA LA LA
JU HU HU HU HU
DOSADNO DOSADNO DOSADNO I VRUCE

21.06.2005. u 01:04 | 0 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


TKO SI TI, ZAISTA?


Neki životi imaju oblik savršene kružnice, drugi pak uzmu oblik kojem se moramo sami prilagoditi, nepredvidlji, neshvatljiv istog trena. I, iako moj život nije poput kružnice, zapravo je dosta daleko od bilo kakvog oblika kruga, ako ti sada kažem da postoje ljudi koje jednako volim kao što sam voljela tebe, razumjet ćeš sve. Jer od tog dana kada te nisam uspijela spasiti, kada te nebo progutalo, mislila sam da živim samo zato što me na životu održava pomisao i uspomene na tebe. Sve dok na dar nisam dobila poklon. Kompas- da uvijek znaš gdje si i gdje je dom. Tada sam shvatila, gubitak je dio mog putovanja. A na ljubavi koju imam mogu biti jedino zahvalna. I da, ja idem dalje. Svakim korako sve sam jača. Rane polako zacijeljuju, vrijeme ih liječi. Ali da znaš ne žalim ni jednu minutu za svim što sam imala. Ponekad dok sjedim i pišem, slušam glazbu, neku ljubavnu tihu baladu, i pazim da budem tiho da te ne probudim. Hodam na prstima. I tako prođe noć kada se sjetim da tebe više nema. Tada tiho zaplačem, u sebi opsujem. Ali još uvijek ne biježim još uvijek sam ovdje. Pisma pišem često, crtam nepoznata lica....sve je nalik tebi. Poželim da te nisam poznavala ili da me nema. No te misli brzo prođu jer dolaze ljudi, neka nova lica i ja živim dalje. Velika je praznina u mome srcu, tek negdje u kutu, na samome dnu, sačuvani su svi naši sretni dani. No pamtim tvoje zadnje riječi. Ne daj da mala smrt uništi tako velikog čovijeka kao što si ti.

20.06.2005. u 23:54 | 0 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


jagode i čokolada+ Bijelo dugme


Evo upravo jedem jagode i čokoladu i razmišljam jesam li dobro postupila jučer oko 22 sata kada sam ostavila dečka s kojim sam u vezi 10 mjeseci. Mislim lijepo je biti zaljubljen i sve to, ali nisu veze za mene. To sam mu rekla i prije ali njemu nije jasno. I potvrđeno je jučer ono muškarci su ipak često kreteni. I sad tu tugujem a zapravo mi nije baš stalo do njega. ono žišku on je meni služio kao netko za pokazivanje i eto da nisam sama, a varala sam ga kad god se pružila prilika. I sad kad sam napokon odlučila prekinuti to sve, on se ljuti. Stani malo čovječe kaj je bolje imati nekoga tko te vara sa svima okolo ili biti sam i naći si nekog drugog?? Nisam i mislim da nikada ni neću razumjeti te dečke.
Ali moram si nešto priznati, nedostaje mi. Već sad a nije prošlo ni 24 sata. Kažu da je prvih tjedan dana najgore. kasnije je sve lakše.

No dosta o tome. Imam veći problem. Vidite u nedoumici sam. I to veeelikoj. Jako velikoj, na kat. Ne znam da li da idem na koncert Bijeloga Dugmeta ili Rock Fellerra. E sad ovako stoje stvari. Ako idem na BD onda ću morati biti u VIP loži sa starcima što mi se baš i ne da. Mislim tko želi gledati starkelje kak plešu i njišu ona svoja osušena tijela. Dobro sad sam malo pretjerala starci mi imaju samo 43 godine nisu baš tako stari. No svejedno. Ili ako želim biti dolje na travi moram imati tjelohranitelja a to je još gore. Vjerujte mi nema ničeg goreg od toga kad ti je stari menađer i organizator. UŽAS!!! Dođe mi da se bacim pod vlak. No ako ostanem doma, i idem na ovaj drugi koncert, to je jedna Bjelovarska grupa u usponu, ostjem sama doma i juuuhuu tulum do jutra. A i bubnjar je takooooo slaaaadak. Joj mali je premeden. Ipak BD dolazi sad i ko zna kad ponovno. i Šta da ja sad radim??

20.06.2005. u 13:12 | 1 dvije, tri pametne... | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (18)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (5)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (1)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (5)
Prosinac 2005 (6)
Studeni 2005 (8)
Listopad 2005 (2)
Rujan 2005 (4)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?








skokni i pogledaj ovo!!

Image Hosted by ImageShack.us



GUNS N' ROSES lyrics


Image Hosted by ImageShack.us

audio pro
GIMNAZIJSKE PROSKRIPCIJE
lektira za osnovnu i srednju skolu

str. za pocetne i napredne gitariste
what i do is secret
fall
ana-marija
baby elf......
born romantic
pusa
bigoo
guns'n'roses
gay cura
tri mudraca
pjesme za izgubljene duse
net akordi
chroatian chords page
lyrics
druga faza-tekstovi pjesama
gimnazija bjelovar
principessa

...5_ra....
siva duga
homosexual female
love world
m0lly
mala uspomena
.....ive.....
mateich
cura uzvraca udarac


tko ti je suden u ljubavi :)

Image Hosted by ImageShack.us
HTML i CSS tutoriali





[ View Guestbook ] [ Sign Guestbook ]
Get a FREE guestbook here



zauvijek...


zauviijek si otišla
ostavila...
ostavila me samu
pobjeći...
pobjeći ne mogu
živjeti...
živjeti ja moram


sad mi je ostao
papir bijeli, prazan
i jedna olovka
da s njom pišem
sve što ti više
ne mogu reći

ponekad se uhvatim
kako gledam u nebo
tražim tebe
al' nemogu te naći

i tad si mi potrebna
jer ta bol
skrivena u kutu
srca mog
živi za tebe
a ja ne želim
i ne znam bez tebe





ramirez
iste cipele
tko je to sad tu
tko su ti ljudi na cesti
svi u glas govore
a ti samo htjela bi sjesti

ne znam zašto plačeš
i zašto se čuju sirene
čemu sva ta svijetla
to sigurno nije zbog mene

gle tamo netko leži
ne vidim baš sve
smješno mislim da nosim
iste cipele

imali smo sreću
dobro je da kasnimo
zamisli kako čudno
baš tu je pred mojim ulazom


bojim se da je loše
uopće se ne miče
i nije mi baš jasno
zašto mu ti nosiš svijeće

i tko sebi daje za pravo
da sve zaustavi
pristajem samo na jedno
da netko nekog na kraju ostavi


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
u njima još jednom da osjetim novu ljubav da teče

i pjevam
budi moja voda, ja sam sada vatra
izgorjeću
prolij se po meni, budi sve što želim
ja živjeću

ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
ja znao sam da ćeš doći, doći i donjeti kišu
ja čekao sam kao suha zemlja kad čeka svoju vodu
i pjevam
budi moja voda, ja sam sada vatra
izgorjeću
i kažem
prolij se po meni, budi sve što želim
ja živjeću



NEK' TI BUDE LJUBAV SVA-toni cetinski

dolazi kiša sa sjevera
jastuk miriše al boli tvoja nevjera
nema te, jutro me probudi
tko te ljubio, sve spalio u očima

sve mi je s tobom netko uzeo, mene si pridala
za ljubav se bori, a ja nemam snage
ne, ja nemam snage

nek' ti bude ljubav sva
moja je duša umorna
u venama struji tuga najveća
ek' ti bude ljubav sva
moja je duša umorna
al iz mene neće otići
nikada, neće otići

ne voli
više me ne voli
sto bi godina moja ljubav trajala

nek ti bude ljubav sva
moja je duša umorna...






V A T R A- BILO JE DOBRO DOKJE TRAJALO

bilo je dobro dok je trajalo
bilo je dobro dok se živjelo
i poput sunca kad zađe
i poput ljeta kad prođe
kažem
bilo je dobro dok je trajalo

dok spavaš, spavaš, spavaš
da li čuješ moje molitve u noći
dok sanjaš, sanjaš, sanjaš
da li pratiš moje korake u stopu

bilo je dobro dok je trajalo
vrijeme se nije štedjelo
sad gledam u zvjezdano nebo
molim boga vrijeme da vrati
je bilo je dobro dok je trajalo

dok spavaš, spavaš, spavaš
da li čuješ moje molitve u noći
dok sajaš, sanjaš, sajaš
da li pratiš moje korake u stopu

bilo je dobto dok je trajalo
bilo je dobro dok se živjelo
sad sunce nije toplo kao nekad
više ništa nije kao prije
al bilo je dobro dok je trajalo


BLINK 182
I MISS YOU


hello there, zdravo,
the angel from my nightmare anđele iz moje noćne more
the shadow in the background sjena u pozadini
of the morgue mrtvačnice
the unsuspecting victim iznenadna žrtva
of darkness in the valley mraka u dolini
we can live like jack and sally if we want možemo živjeti poput jacka i sally
where you can always find me ondje gdje me uvijek možeš naći
we'll have Halloween on Christmas imat ćemo noć vještica na božić
and in the night we'll wish this never ends i noću željeti da ovo nikad ne završi
we'll wish this never ends željet ćemo da ovo nikad ne završi

I miss you, I miss you nedostaješ mi
I miss you, I miss you nedostaješ mi

where are you and I'm so sorry gdje si tako mi je žao
I cannot sleep I cannot dream tonight ne mogu spavati, ne mogu sanjati večeras
I need somebody and always trebam nekoga i uvijek
this sick strange darkness ova grozna čudna tama
comes creeping on so dolazi gmižući i
hauting every time i progoni me neprestano
and as I stared I counted i dok ukočeno gledam, brojim
webs from all the spiders mreže svih pauka
catching things and eating their insides koji hvataju plijen i jedu mu unutrašnjost
like indecision kao što to meni radi moja neodlučnost
to call you da te nazovem
and hear your voice of treason i čujem tvoj izdajnički glas
will you come home hoćeš li se vratiti kući
and stop this pain tonight i zaustaviti ovu bol večeras
stop this pain tonight zaustaviti ovu bol večeras

don't waste your time on me you're already ne moj gubiti vrijeme na mene kao dosad
the voice inside my head glas u mojoj glavi
miss you miss you nedostaješ mi nedostaješ mi



mala truba-urban

pogledom pratim let
dvije muhe igraju se
dok sjedim sam i cekam vrijeme da se vrati
a negdje tamo iz daljine
probija se
ćuješ li je
mala truba traži put za njene riječi

sad je dobro
mala truba svira dalje
sad je dobro
ona misli još na mene

i puštam novčiće iz ruku
neka padnu
neka zvone
sve je bolje od tišine koja grize
a negdje tamo iz daljine
probija se
čuješ li je
mala truba traži put za njene riječi






S DLANA BOGA PALA SI

pusti neka svetlost teče niz lica nam i laži sve
mreža bačena na oči sakrila je slike te
poput pjeska rasuti smo ostali
i vjetrom nošeni kroz godine duge povijesti

skriven u kutu bola opijam se riječima
što čitaju nam suze i govore nam šapatom
poput pijeska rasuti smo ostali
i vjetrom nošeni kroz godine duge povijesti

sa dlana boga pala si
i anđelu si krala mir
kao kiša rasula kapi sve
u pehar skupljam tvoje riječi i pogled i tvoj prah







laufer svijet za nas...


u tvom sam gradu jednu noć
a želim tu i ostati
kažeš naći ćemo lijek
dopusti da ti pomognem
mogu li prespavati
uz tebe sve te godine
prve suze s lica tvog ne želim da me probude

ne daj mi da vidim
ovo nije svijet za nas
ne daj mi da znam
ovo nije svijet za nas

na tvojim toplim usnama
želim da se izgubim
sa licem svojim pokrij me
i ne daj da me pokvare
mogu li prespavati uz tebe sve te godine
prve suze s lica tvog
ne želim da me probude

ne daj mi da vidim
ovo nije svijet za nas
ne daj mi da znam
ovo nije svijet za nas


pjevajte nešto ljubavno-hladno pivo

godine provedene, zakopani ispod zemlje
postali smo skupina svirajućih zombija
u birtiji poslije treće, Tedy rezigniran reče:
momci ne želim dovjek bit podrumski čovjek

s vremenom sve smo tiši,
slijede prvi kompromisi.
otud smo korak, dva,
do početka poraza.

pjevajte nešto ljubavno,
sigurno, tiho, sterilno
pjevajte nešto ljubavno
klinke svršavaju na to

prodali smo čak i muda
al' sviramo zato svuda
terase, festivali,
više smeća, lova veća.
slušaju nas curice
penzioneri. bakice.
i svi umni invalidi
senilini i gluhonjemi...


PSIHOMODO POP-ja volim samo sebe

tamne mrlje prošlosti
na tvojoj bijeloj košulji
veš-mašina budućnosti
nikad neće oprati

ja ne gutam pilule
da bi mi bilo bolje
ja ne trebam žene
da me zadovolje

ja volim samo sebe
svog predivnog sebe
ja volim samo sebe
svog jedinog sebe

oči bojim zeleno
usne žarko crveno
uvijek sam izgledao
kao što sam volio

druge ne primjećujem
ni u prolazu
sebe uvijek pozdravljam
u ogledalu