ponedjeljak, 02.03.2009.

Vidi kurca što svjetluca

Ok. Sjeo sam za komp i pročitao par budalaština vas koji ste umislili da vam se nešto događa u životu, slistio limenku Žuje, te izvadio kurac kao mikrofon i zapjevao neke omiljene pjesme. Vani je kišilo. U pauzi između svake pjesme, dok sam odmarao mikrofon, jasno bih začuo kapi kiše kako udaraju u oluk pod prozorom. U jednom trenutku veliki bliski bljesak obasjao mi je lice. Zatvorio sam oči i čekao prasak. Ali ništa se nije čulo osim neugodne tišine. Otvorio sam oči nakon dvadesetak sekundi i na prozoru ugledao biće izvanzemaljskog porijekla izbuljenih velikih očiju i dugog vrata o koji je bio obješen fotoaparat. Dok sam onako otkopčanih hlača doteturao do prozora, biće izvanzemaljskog porijekla bivalo je ništa drugo već obična svjetlucava točka na nebeskom svodu.

Sve što sam uspio reći bilo je :

"Dabogda te kiša meteora zasula ti perverzni svemirski majmune!!!
Ne! Dabogda ti dijete oteli Zemljani i jednog dana ono pobijedilo na Evroviziji!!!"




- 22:43 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>