četvrtak, 25.12.2008.

It`s a cool cool green Christmas

Nije u redu što sam jutros mamuran; što sam sinoć, umjesto u crkvi, sa ekipom tulumario u kafiću Hell. Ali što da vam kažem, what the hell, bilo je super atmosferično, sve puno prskalica. Ljudi su se voljeli i ljubili jedni druge, pa neka mi netko nađe nešto u tome loše.
Bili smo čak i u alkoholu umjereni. Popili smo litru manje nego prošlog Božića. Stežemo remen.
Gledam kroz prozor, sve je bijelo. Zgrada preko puta, oblaci, moje tijelo.
Jedino pred oči spušta mi se sjena što je Slovenija još uvijek zelena.


Sretan Božić svima koji ga slave, a posebno onim vjernicima koji vjeruju u moj blog.

Evo jedna lijepa tužna cool cool pjesma o Božiću kakvog je Sufjan doživio kada je bio dječak...



- 12:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>