ponedjeljak, 16.06.2008.

Bugar sugar

Image Hosted by ImageShack.us


Prije par godina pokazao sam joj jednu stariju sliku iz osobne za koju je rekla da na njoj izgledam kao policajac. No, bilo je tu i gorih usporedbi; npr. sa Đapićem, pa i još nekim debeloguzim saborskim sastupnicima koji ne pripadaju nužno zločinačkoj organizaciji HDZ.
Danas je listala novine i palo joj je na pamet kako sličim nekom Bugaru iz crne kronike koji je falsificirao eure. Lijepo brate, baš lijepo. Pored ovakvih poredbi nekada mi stvarno dođe da zatvorim blog, otvorim čevabdžinicu i maknem se od svega ovoga.
Toliko sam ljut i isfrustriran da sam odlučio do kraja prvenstva navijati za Bugarsku njoj u inat. I nemojte se sada praviti pametni i govoriti mi kako Bugarske nema na Euru. Trenutno baš nemam vremena za saniranje trulih zidova vaše percepcije.
I još samo fali da mi dođe neki Srbin i kaže kako će se vratit rode. Ma vratit će se kurac moj! Šta? Ma kakav Mihajlović, Belodedić, Binić i Dule Savić. Džaba vam novci, moji sinovci. Tko nikada nije bio Hristo, taj ne zna što je život!

- 20:20 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>