utorak, 03.06.2008.

Izdemolirani modeli beli

Severina je droca. Neki mi govore da sam jednostavno ljubomoran na njen veliki uspjeh u karijeri, ali time samo dokazuju da su oni seljoberi koji vole droce. Nemojte se ljutiti, ali ako i među vama ima onih koji vole Severinu onda znajte da vas smatram seljoberima i to je to. Nema vam pomoći. Baš ste seljoberi grozni...oni najgore vrste.

Vanja Rupena je štraca (mislim da sam ovaj izraz čuo na televiziji od Gorana Ivaniševića). Tako nazivam one žene koje nemaju trunku talenta, a pristat će na sve radi love. Nina Morić, ona je...ja...ne, ne želim se kačiti sa njenim dečkom. U biti, nisam siguran je li on povezan sa zagrebačkom mafijom koja mlati novinare. Svejedno, ako slučajno neki od mafijaša pročita ovaj tekst neka samo zna da nikada nisam bio novinar, pa me valjda po tom ključu neće pretući.

Tatjana Jurić je ok žena i voditeljica. Uglavnom jako simpatična. Hrvatski Top Model nisam nešto pretjerano pratio do pred sam kraj i svidjelo mi se kako je sve to osmišljeno koncepcijski, pa čak i sam izbor cura koje su ušle u finale. Istina, najviše sam navijao za Marinu iz Trogira jer me kao i Hojku osvojila tipičnim dalmatinskim temperamentom i najženstvenijim hodom od svih kandidatkinja, dok je djevojka iz susjednih mi Ploča - Valentina definitivno najljepša od zadnje tri ako ćemo ocjenjivati samo lice, no hod joj je stvarno očajan, a da ne spominjem poznavanje engleskog jezika. Sabina, iako je pobijedila, nije me osvojila ničim osim očima za koje bih rekao da su najljepše od finalistica. Što se tiče karaktera, previše je nekako povučena za moj ukus. Više volim vatrene žene, khm.
Uglavnom, nekako mi se čini da je ovaj izbor Top Modela trebao svim mladim curama u Hrvatskoj pokazati sve čari modelinga i približiti ih ostvarenju njihovih djevojačkih snova.

...a istu večer nakon finala Top Modela prebirao sam po kanalima i zastao na Novoj TV ugledavši prekrasno lice "mlađahnog" Flavia Briatorea koji ima zurku za nijansu bolju od Nikole Simića u "Tesnoj Koži", a naša zanosna Top Model novinarka Fani Stipković postavila mu je pitanje :

"Is your girlfriend a model or....normal?"

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:52 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>