petak, 15.12.2006.

Ceduljica

Otvoreni radio, zatvorena pekara. Neonske reklame osvjetljene jutrom.

Gladan sam. Hu-huuuu, song two. Gladan sam, rekoh. Kao da je nekoga briga. Hmmmm….da vidimo. Opaaa, hehe. Pardon. Šta ti radiš ovdje? Ako nisi znao, živim s tobom. Od kada? Ima dvije godine kretenu. Slabo se sjećam..hmmm. E sad te je stvarno dosta! Odoh ja. Di ćeš? Odlazim, ovaj put zauvijek. Stani, protestiram! Protestiraš?! Haha, on protestira. A budalee. Mala, daj ostani. Koji ti je? Odbij! Auuuuu, jebem ti! Čime si me to? Pepeljarom! Mili, boli li te? Malo. Ajd` zbogom. Zbogom.

Čekaaaj, vrati seee. Vid` me kako sjedim na prozoru i plačeeem. Sjedit ću ovdje do jutra…dok se ne smrznem. Sjedi ti, šta me briga. Smrzni se ko govno! Daaj, vrati seee. Nisi mi napisala ceduljicu za ujutro šta da kupim. Vrati se aj, kumim te. Previše je ničega kada odeš. Ne radi mi to.

Mili... Eeeej, znao sam da ćeš se vratit. Znao si? Ne, blefiram. Ipak me voliš mala, jel da? NE! Ne? Došla sam zbog ceduljice.



- 15:38 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>