17

petak

travanj

2015

Savjet za žene



Evo, došlo je i do toga. Naime, dobio sam mail od jedne gospođe koja je slučajno naletjela na moj blog. Zainteresirao ju je prvi koji je pročitala te je krenula čitati od početka. Pročitala ih je sve. E, sad. Ona je u dugogodišnjem braku i sve je manje-više u redu. No, nešto malo nedostaje da bi to bilo odlično. Ona zna da je to moguće no ne zna kako da to napravi. Njeno pitanje meni je bilo kako da pomogne svom suprugu da postane muškarac o kojem ja pišem u svojim tekstovima.
Odlučio sam odgovoriti ne njoj osobno, nego svima vama koji si postavljate slično pitanje samo niste dovoljno hrabre ili od akcije da biste pitale za odgovor.
Draga gospođo,
Hvala na pohvalama za blog i čestitam na odlučnosti da učinite svoju vezu boljom te na vjeri da ona može biti bolja.
Odgovor na Vaše pitanje je vrlo jednostavan. Postoji samo jedan način koji znam da svom muškarcu pomognete da bude bolji. Da postane muškarac koji primjenjuje stvari koje pišem. Jednostavno, budite žena vrijedna toga.
Neću vam patetično poželjeti puno sreće u braku jer znam da ako primijenite ovaj recept, brak će vam biti super. Ako ga ne primijenite, onda ste valjda zadovoljniji trenutnom situacijom nego što mislite.







Oznake: žena, brak, veza, muškarac iz snova

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.