p o m a l o . . .

29.09.2009., utorak

Degustacija piva

Najprije malo o meni kao pivopiji i mojim svjezonazorima u tom pogledusretan Obožavam tamna piva. Još otkako sam prije davnih 8 i kusur godina provao crno pivo u Fleka u Pragu (tamo di je osnovan Hajduk), totalno sam slab na tamna piva. Od onoga što se može naći u Hrvatskoj trenutno pijem tamni Budweiser i O'Haru. Od domaćih Tomislav mi ne paše, malo mi je prejak (7.1%) i boli me glava od njega. Crno Osječko sam pročitao da stavljaju boju u njega da bi bilo crno no Velebitsko tamno mi je bilo apsolutni zakon do prije par godina, ali nekako mi više nije tako dobro. Nešto sam načuo da im je presušio izvor vode pa se navodno zbog toga pogoršalo... Od ovih malih (0.33) stranih dobar mi je Gosser i Leffe. Guiness je preskup, i nije mi dobar za tu cijenu. Mislim da je to sve od ponude u Lijepoj Našoj.
I tako bio sam u prosincu 2008. u Avenue Mall i tamo sam u ogromnom Konzumu našao cijelu raskoš u izboru piva koje se inače u običnim dućanima ne može kupiti. Ima ih vjerojatno u onoj pivnici HopDevil u Branimir Centru, vidio sam neka u kafiću Alcatraz (kraj Preradovićevog Trga) i to je sve što ja znam di ima. Izabrao sam par tamnih, za koje znam da ih nisam prije toga pio.
Od kupnje do degustacija je prošlo više od 4 mjeseca. Stalo je u frižideru. Srećom cimer mi je bio alergičan na pivo, pa je bilo sigurno. Tražio sam neki dan kad neće biti mogućnosti za neki dobar izlazak, nego ću doma u miru degustirati. I naravno, prošlo je i od odrađenog posla do objave posta isto preko 4 mjeseca. A što se može sretan.
Prvo je bilo Palm. Crveno, 5.4%. Najjeftinije (12kn) i najlošije. Uopće nema okusa. Pio sam prethodni dan točeno Laško u jednom kafiću i imalo mi je ovakav okus. Obično pivo, nije vrijedno cijene.
Drugo je po redu bilo Cosrendonk Pater. Odlučio sam ih poredati prema postotku alkohola. od slabijeg prema jačem. Ovo ima 7.5% i košta 17kn. Na boci ima sliku Marije sa malim Isusom i piše 'Marie de Corssendoc, sigillvm monastery' pa je ovo valjda samostansko pivo. Kao i Leffe:) Ne znam kako bih definirao okus. Nije gorak, nije ljut. Ima okus po nečemu pokvarenome:( Dobro, nije toliko loš, ali je daleko od onoga lagano gorkastog okusa dobrog tamnog piva.
Treće je bilo Gouden Carolus Classic. 8.5%, 18kn. Okus najbolji od prva tri. Ali opet nije zadovoljavajući. Neću ga ponovno kupit. Već sam tada bio lagano pod gasom, pjevušio na spotove CMCa;) Onda sam uzeo mobitel i zapisao dojmove da ih ne zaboravim. Nisu bili dovoljno nezaboravni:)
Ostalo je Kasteelbier Bruin. Najskuplje (20kn) i najjače (11%). Okus lagano baca na vino. Inače ne volim jaka piva, preko 10%, ali preživit ću. Iako ga je uvažni kolega Beerlover nahvalio, meni nije toliko dobro.
Napokon sam rješio tu nadasve tešku i bolnu zadaću koja me dugo čekala. Najbolje mi je bilo treće, Carolus. Opći zaključak je da se ne isplati. Ima jeftinih piva koja su mi osobno bolja. Budweiser tamni za cca 9kn i O'Hara za 12.5kn (i to su od pola litre, a ova 4 degustirana su bila 0.33). Ta su dva moji favoriti:) Inače volim isprovat svako pivo jednom, jer bez muke nema nauke wink.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.