p o m a l o . . .

22.04.2009., srijeda

kuda ide sve to vrijeme...

Stalno mi nedostaje vremena... namcor Uvijek bi nešto još htio napraviti, a dan je već pri kraju. Prije jedno tri godine kad sam bio student četvrte godine, imao sto puta više obveza, bavio se sa sto puta više stvari, a imao sam više vremena nego sada. nono Apsurdno? Pa i ja se pitam ponekad. Išao sam na faks (dobro nećemo pretjerivati, samo na neka predavanja, ali na vježbe i labose sam dolazio), na kave smokin, učio, (pre)pisao labose, išao u teretanu, izlazio vanka party, visio na internetu, gledao serije (skinute preko interneta), čitao knjige i sve bi stigao. A sada ništa od toga ne radim. Jedina obveza koju imam je taj diplomski i opet mi je malo vremena.
Dva su glavna razloga koji mi odnose dragocjecjene resurse. Prvi prije sam spavao 7 sati. Sad spavam oko 12. Tužno, ali istinito. Drugi je razlog što prije nisam gledao televiziju. Gledao sam samo utakmice. Ne HNL, samo Ligu prvaka. Serije i filmove nisam gledao na TV nego sam ih nabavljao preko interneta. Serije su čekale mene,a ne ja njihsmokin. Kad se oduzme 12 sati spavanja i 4 sata gledanja TV (navukao sam se na Dosjee X, Deep Space Nine i How I met your mother) ne ostaje puno toga. Još se na ručak njami izgubi koji sat i pol. Tako da ne ostaje mnogo zaliven. A što mogu, ne mogu si pomoć nono. Moglo bi se vrijeme puno bolje iskoristit, ali ne da mi se... Sreća moja što sam u takvoj fazi u životu, pa si to mogu priuštiti.
Bio mi se pokvario disk prije tri tjedna, pa sam bio bez kompa neko vrijeme. Prijavio sam diplomski za sedmi mjesec, pa više nema odgađanja. Danas sam dan proveo radno, testirao program. Ono, stavim testirati i pijem kavu party. Ali to traje i traje. Dobro, ne žalim se. Bolje to nego debugiranje headbang.
I tako, život ide dalje. Vrijeme je sve ljepše. Ne vrijeme kao time, nego kao weather sretan. Ovo mi je najdraže razdoblje u godini. Nije vruće, nije hladno. Kad bi ovako ostalo. Samo još malo pa će bit vruće. A ne može se imati sve yes.
I da vas ne davim više (znam da sam dosadan zijev) moram ić. Sutra se rano dižem. Moram kod djelovođe na faks, skupit diplomski zadatak. Da, čak se i ja ponekad rano ustajem. Samo hvala Bogu, ne (pre)često mah.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.