p o m a l o . . .

31.03.2009., utorak

J.R.R. Tolkien : Hurinova djeca

Uzeo sam knjigu u knjižnici u prvom mjesecu. Dva puta sam produžavao posudbu. Nikako je pročitati. Nije toliko dosadna, ali nije baš ni zanimljiva. Radnja prati sudbinu Hurinove djece. Oca im je Morgoth (iz Sillmariliona, Sauronov gospodar, originalni Gospodar mraka) okovao na postolju odakle je morao promatrati sudbinu svoje djece, sina Turina i kćeri Nienor. Turin je ratnik, priča prati njegove pothvate i nevolje. Nienor je bila još mala na početku priče, boravila je sa majkom, dok se na kraju pojavljuje i ide tražiti Turina. Na eydis forumu na koji sam se nedavno učlanio (fantasy forum na hrvatskom) knjiga nije dobila dobre kritike. Dok naprotiv jedan moj prijatelj smatra da je fenomenalna. Ja sam negdje u sredini. Nije totalni promašaj, može se pročitati, ali da ću je dugo pamtiti, neću. Sviđa mi se što kraj nije happy end. U ponedjeljak sam pogledao jedan film, hrvatski, Crvena prašina. Tu isto nije bio happy end. Volim realne završetke. Utjecaj George R.R. Martina na mene yes. Ipak sam od Tolkiena očekivao puno više.no

26.03.2009., četvrtak

evo mene opet

Opet nisam dugo pisao. Bio sam zauzet. Tamo nakon prethodnog posta sam pisao program za diplomski. Pa sam se razbolio tamo 14.2. no. Gripa. Prehlada. Virusno. Nema lijeka. Samo ležat dok ne prođe. Još mi nije prošla prehlada u potpunosti, a bio me uhvatio zub. Stari bolesnik cry. Na prvoj godini faksa me bolio dva tjedna. Išao sam svaki dan u zubara. Osmica. Gadan pacijent blabla. Sad mi se skupilo gnjoja između mesa i zuba, jer zub je bio samo napola vani, a pola ispod mesa. Tako mi je zubarica (zubar kod kojeg sam išao prije 6 godina je otišao u penziju wave) razrezala to meso i izvadila gnjoj. Bolilo me malo, ali prošlo je isti dan. Tako da su me bolesti držale dalje od diplomskog. Nisam radio negdje desetak dana. Onda sam u narednom tjednu dana završio program. Ostao mi je jedan bug kojeg još nisam ispravio. Ali mentor ne zna za njega zaliven. Mislio sam preuzeti zadatak za diplomski 10.3., ali zakasnio sam. Sad mi je slijedeći rok 7.4. Nakon što sam predao mentoru program morao sam ga čekati dva tjedna da mi pošalje mail sa službenim zadatkom. Baš mi je danas poslao mail. Ja došao cijeli nabrijan burninmad do njegovog kabineta da ga podsjetim da mi treba poslati mail, a on ga taman poslao. Kao da je osjetio da dolazim sretan. Sad ću to prijaviti. Obrana bi trebala biti u sedmom mjesecu. Da, mislio sam prvo u drugom da će bit, pa u petom, pa u šestom, ali odužilo se...Možda ako budem brzo gotov sa pisanjem teksta dam požurnicu pa bude obrana u šestom. To bi bilo super cool. Ali to mi se ne čini nekako vjerojatno.
Još sam imao u zadnja dva tjedna dvi instalacije windowsa. Prvi put sam instalirao Kaspersky Antivirus. Pa mi je našao viruse u elementima operativnog sustava. Ja kliknio da izbriše thumbup pa mi se poslije nisu htjeli dignit windowsi. Pa udri reinstalirat. Tjedan dana nakon toga sam iz nekog razloga umislio da se Visual Studio 2003 ne može instalirat zbog Service Packa 2. Pa sam deinstalirao SP2. I opet mi se nisu digli windowsi. Pa reinstaliraj ponovno.
Nisam dobro podesio konekciju za internet i nisam se mogao spojiti pa sam zvao službu za korisnike jer se spajam preko mobitela. Čunjke su mi rekli da je to do windowsa i da oni za to ne daju podršku. Koji nesposobnjakovići cry. Mislim što može bit do windowsa, original su, i instalirao sam ih dva dana prije toga. Onda sam ponovno zvao, dobio nekoga pametnog, i vodili su me kroz stvaranje konekcije. Trebao je upisati neke parametre, unijeti broj na koji se poziva i slično. I sve je radilo. A ovi pametnjakovići što su mi rekli da je to do windowsa, da je bilo po njihovom izgubili bi pretplatnika za 100kn mjesečno koliko plaćam za 1GB jer bi uzeo neki drugi internet (preko sticka od Tele2). Stvarno, tko je ih zaposlio lud.
I tako to je bio moj život u zadnih mjesec i pol dana. Prehlada, zubobolja, diplomski, windowsi... Samo problemi headbang. Da ima nešto dobro za kraj idem na koncert U2ayes Sestra od prijatelja koji ide sa mnom na koncert će nam srediti karte da ne moramo čekat u kolonama thumbup. Naravno, morat ćemo platit (500kn za travnjak), ali doć ćemo bezbolno do karata.
I odvažio sam se na jedan podvig. Počeo sam skidati preko torrenta sa ovom mojom ne-vezom. Problem mi je što mi se potroši baterija na mobitelu, pa ne mogu ostaviti preko noći da se skida namcor. Skida se nekih 5 kB/s, pa mu treba 6-7 sati za 100 MB. Kad već imam gigabajt prometa da ga iskoristim. Na surfanje i mailove mi ode max 100 MB. Tako da bi mogao svaki mjesec skiniti nešto glazbe. Samo što baterija ne može izdržati, to je problem no. Ne da mi se tlačit prijatelje da mi skidaju. Iako su svi mene pitali da im nešto skinem dok sam bio u domunono A dobro. A što ću kad sam takav... Dobar u duši laze.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.