četvrtak, 01.11.2007.

mi manca...

Tisuću misli prolazi mi glavom. Dani mi jure kao ludi. Stella odbrojava dane do ljeta. Jedva čekam maknuti se iz Zagreba. Ne, nije tu ne znam kako loše ili tomu slično, no srce me vuče drugdje, u meni najdraži i osobno najljepši dio lijepe naše.
Nisam sama načisto kako se osjećam. Paleta boja izmiješana je u mom srcu. Kad me mnogi pitaju kako sam moj odgovo je dobro. Jesm li dobro ne znadem ni sama. Dan mi juri, ne stignem misliti. Želim stići sve, a to rezultira dobranim umorom i stresom.
Misli mi nekad znaju odlutati jako daleko. Osjećam da mi fali malo tišine, trenutak samoće na plaži, pogled u daljinu, u more, sunce, zvijezde i mjesec noću. Fali mi obala i taj način života. Drukčiji od ovog zagrebačkog.
A fali mi i...

Stella

- 19:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.