srijeda, 27.06.2007.

wanna get some sleep

Zdanjih noći nikako se ne uspijevam naspavati. Često se budim, što je svakako atipično za mene, poznatu spavalicu. Imam i osjećaj da cijelu noć sanjam, da se san prekine kad se probudim na trenutak, a čim natrag sklopim oči i zaspim nastavi se, kao neka noćna mora.
K tome i ludi susjedi. U kvartu u kojem su kuće, nasuprot mioje, kako je to trend u zadnje vrijeme, sagradila se zgrada. Mnogo je klinaca,a i ljudi koji u nedostatku vrt i balkona cijelu večer, točnije oko ponoći ne pričaju nego jako glasno pričaju što u meni izaziva popizditis. U zadnje vrijeme idem spavati oko 11, jer sam zaista strgana. I onda, kad lijepo zaspem, taram-taram, evo njih, vrlo razgovjetno mogu čuti sve razgovore, a bome i ciku dječice koja nemaju više od 5 godina. Par dana već ne moram slušati zabavni program, očito se netko od susjeda pobunio, bilo je to zaista neizdrživo.
No sad sam ja problem. Nikako zaspati, a ne mogu gledati. Česta buđenja, čudni snovi. U čemu je problem i kako ga riješiti?

Stella

- 20:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.