nedjelja, 11.03.2007.

Ali...

Mislila sam se ova dva dana u potpunosti posvetiti sebi, ali ta ideja je propala. Opet me savladala temperatura, vezala me uz krevet, tako da je i sinoćnji izlazak otpao. Nisam se ni uspjela naspavati, a kako mi se čini ni uskoro neću. Imam osjećaj da su zahtjevi predamnom i tempo preburni, da mi treba malo odmora, da se zaliječim i naspavam, dobro promislim o nekim stvarima, da neke pospremim u ladice, neke nove stranice okrenem, neke odluke donesem i provedem u djelo.
Htjela bih samo 24 sata posvetiti samo sebi (ne, nisam egoistična ;))............napuniti baterije i hrabro dalje kročiti stazom života!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Stella

- 18:59 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.