utorak, 27.02.2007.

čokolada, čokolada...

Obožavam čokoladu. Pravi sam ovisnik o čokoladi. Skoro da mi nije važno da li je crna ili bijela, Milka ili Dorina. Ne volim one 3 za 10. Bezokusne su, poput papira.
Kad bi svoju volju za čokoladom zadovoljila svaki put, tada nema šanse da bih uopće mogla proći kroz vrata. Doslovno.
Posebno fina čokolada koja mi ostaje u sjećanju i koje koliko znam nema na hrvatskom tržištu je bijela Milka s kokosom. Prefino.
Obožavam sve vrste čokolade i jako mi je teško izdvojiti jednu, najdražu. Nakon podužeg razmišljanja teškom mukom izdvaja -Milku s keksima. Njami-njami.
Odlična je i nova Dorinina keks-naranča, obavezno probati!
Stella je u čokoladnom raspoloženju (čitaj : pms)!

P.S. Prizdravila sam, više-manje.
P.S.2. Sutra je the ispit, sutra navečer su i rezultati.

Stella

- 19:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.