utorak, 20.02.2007.

the štafeta

U blogosferu, u dragi nam blogoland stigla je nova štafeta:

Zašto sam odabrala nick koji imam?
Zašto mi se blog zove tako kako se zove?

Nick Stella odabrala sam zbog njegovog značenja, stella - znači zvijezda, zvijezdica, uvijek sam vesela i optimistična, i tako mala poput zvijezdice u velikom i nepreglednom svemiru sam i ja Stella, mala zvjezdica koja se bori u misiji opstanak na planetu Zemlji.
Stellin kutak- jer ovo je moj mali, rozi kutak, baš moj, moj ispušni ventil, mjesto koje je moj mali kutak u kojeg stanu sve lijepe i manje lijepe stvari u mom životu.

Malen kutak, male Stelle.


Štafetu proslijeđujem :
Aibreann
Mona
Zovite_me_Britni
Stella

- 20:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.