ponedjeljak, 19.02.2007.

i`m taking a day off

Vrijeme je za malo odmora.
Zadnji tjedni potpuno su me iscrpili, i psihički i fizički.
U potpunosti sam bez snage.
Veselim se malim stvarčicama - bezbrižnoj kavici na terasi okupanoj suncem - dobro, možda malo preidealno, čak bi i mirna kava na toplom bila izvrsna, zatim konačan odlazak frizerki i farbanje, te kupnja malog slatog mp3-a novcem koji sam kao poklon dobila za svoj nedavno proslavljen 19. rođendan.
Veselim se i krevetcu, jutarnjem ne brzinskom dizanju, već polaganom ustajanju, ne kad me probudi budilica već kad se ja probudim sama.
Veselim se subotnjim izlascima, koje sam u zadnje vrijeme jako zapustila.
Can`t wait weekend...

Photobucket - Video and Image Hosting

Stella

- 22:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.